Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Yeni bir iş kurduğunuzda veya sektör değiştirdiğinizde en büyük ihtiyacınız bilinirlik kazanmaktır. Çünkü belirlediğiniz satış hacmine ulaşmak için hedef kitlenizin sizden haberdar olması, sizi tanıması gerekir. Vodafone da bu konuda size yardımcı olmak için hazır! Şansa bırakmadan, hedefleme yapılarak gönderilecek toplu SMS’ler ile yepyeni bir pazarlama kanalı açmaya hazır olun.
Vodafone Business’ın pazarlama çözümlerinde önemli bir yer tutan hedefli SMS gönderimleri hakkında daha geniş bilgi sahibi olarak kullanıcılara mobil cihazlarından nasıl ulaşabileceğinize ve SMS kitlenizi nasıl belirleyebileceğinize birlikte göz atalım.
Sahadaki motorlarınıza takılacak motor gps takip cihazları sayesinde araçlarınızın lokasyon bilgilerini kolayca takip edin, filo optimizasyonu ile yakıt tasarrufu sağlayın!
Araç takip sistemi ile filo optimizasyonu yaparak ve rölanti sürelerini kısarak %15'e varan yakıt tasarrufu sağlayın!
Dijital medyada en büyük reklam alanlarından biri olan Facebook verileri göz önünde bulundurulduğunda hedefli SMS gönderiminin sağladığı avantajı daha iyi anlamak mümkün. 2022 istatistiklerine göre Facebook reklamlarının tıklanma oranı %0.90. Yani her 100 reklamdan yaklaşık 1’i tıklanıyor. Bu oran; perakende sektöründe %1.59 ve giyim sektöründe %1.24 olarak ortalamanın üzerinde yer alıyor. Oysa hedefli SMS gönderimi ile sosyal medya mecralarına göre çok daha başarılı sonuçlar elde edilebiliyor.
Vodafone Business aracılığıyla lokasyon bazlı SMS veya veri odaklı SMS gönderimi yapmanız durumunda Facebook’a kıyasla dört kata yakın daha yüksek sonuç almanız mümkün. Çünkü hedefli SMS gönderimlerimizin ortalama tıklanma oranı %3.5. Bu da Facebook’a kıyasla çok daha geniş bir kitlenin, reklamlarınızı tıkladığı anlamına geliyor.
Sadece yeni işletmeler için değil, işini büyütme konusunda adım atmaya kararlı her işletme için uygun bir çözüm sunan veri odaklı SMS gönderiminde hedef kitlenizi doğru belirlemeniz, alınacak sonucun kalitesine de doğrudan etki eder. Peki, SMS hedef kitlesi nasıl belirlenir?
Markanız, kampanyalarınız ve ürünlerinizle tam olarak kimler ilgilenir? Cinsiyet, medeni durum, eğitim seviyesi, meslek ve yaş gibi sınıflandırmaları belirleyerek potansiyel müşteri kitleniz için ilk adımı atabilirsiniz.
Fiziki mağazanıza müşteri çekmek istiyorsanız kullanıcıları sık ziyaret ettikleri şehir ve ilçelere, hafta içi veya hafta sonu sık bulundukları konumlara göre ayırabilirsiniz. Lokasyon bazlı SMS yollayarak özellikle dönemsel kampanya gönderilerinizin dönüşüm oranını yükseltebilirsiniz.
Vodafone’un geniş izinli veri tabanı aracılığıyla emlaktan finansa, etkinlikten spora kadar pek çok farklı ilgi alanı doğrultusunda kullanıcı hedeflemesi yapabilirsiniz. Böylece ürün ve hizmetlerinizle doğrudan alakalı kişilere tek bir SMS ile ulaşma şansı bulabilir, mobil pazarlama konusunda hedefi yakalayabilirsiniz.
Mobil pazarlamanın dönüşüm gücünü artıran en önemli unsur, doğru kullanıcıya ulaşmaktır. Doğru kullanıcısı ise alışkanlıkları doğrultusunda hizmet ve ürünlerinizle yüksek oranda uyuşan kullanıcıdır. Kullanıcıları alışveriş alışkanlıklarına göre kitap, ayakkabı, outdoor, bebek ve ikinci el gibi pek çok farklı kategori arasından hedefleyebilir, uygun kampanyalarınızı bu kategorilere göre paylaşabilirsiniz.
Toplu SMS & mesaj gönderme hizmeti sayesinde aynı anda tek tuşla binlerce kişiye SMS göndererek pazarlama süreçlerinize hız kazandırabilirsiniz.
Kullandığı ürünler
Diğer haberler