Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
İşletmenizi dünyaya açmak: gelişmek için ihtiyacınız olan altı dijital pazarlama aracı
Nesnelerin interneti ile aksiyon alınabilir veriler ile operasyonel verimliliğinizi artırın!
İş yapmaya hazır olduğunuzu dünyaya duyurmak zor olabilir.
Etkili bir dijital pazarlama stratejisi yaratmak sizi kalabalıktan ayırmaya yardım edebilir. Tam da bunu yapmanıza yardım edecek birkaç dijital pazarlama aracı ve tekniğini açıklıyoruz.
Kurum ve kuruluşların güvenlik duvarlarında eski veya kullanılmayan kuralları veya kural kümelerini otomatik olarak kaldırarak verimliliği azaltmadan siber güvenlik risklerinizi azaltın.
Google'ın web sitenizi ön sayfaya yerleştirme kararı sadece web sitenizin kalitesine dayanır. Organik arama sonuçlarının "ilk sayfasına" girebilmek inanılmaz derecede güçlü bir özelliktir çünkü bu sayfa organik trafiğin %71'ini oluşturur. İkinci ve üçüncü sayfa trafiğin sadece %5'ini alır.
SEO, web sitenizi Google'ın algoritmaları için olabildiğince çekici hale getirerek arama motorlarındaki organik (ücretsiz) sıralamanızı iyileştirme sanatıdır.
İşte bilmeniz gereken bazı noktalar:
XLM sitemap ve robots.txt de web sitesi optimizasyonu için yararlıdır. Bu araçlar hakkında daha fazlasını başlıklı blog yazımızda bulabilirsiniz.
Gizemli SEO sanatının gerçekten üstesinden gelmek biraz zaman alabilir; her şeyi doğru yapabilir ama yine de arama sonuçlarının ön sayfasına giremeyebilirsiniz. Bu yüzden müşterilerin işletmenizin farkında olmasını sağlamak için birkaç ücretli reklamınızın olması da önemli.
SEM de bununla ilgilidir; yani arama motoru sonuç sayfalarında görünen ücretli reklamları satın alıp yönetmenizi sağlar. Ücretli reklamlar organik reklamlar kadar popüler olmayabilir ama sizi o ödüllü ön sayfaya yerleştirir ve hedef kitlenize görünür kılmakta inanılmaz derecede yararlıdır.
Bu reklamlar farklı biçimlerde sunulur: küçük, temel ürün listelerinden daha büyük, çoğunlukla fiyatlar ve incelemeleri içeren ürün temelli reklamlara kadar.
Sosyal medya, iyi kullanıldığında gerçekten karşılığı alınabilen bir başka dijital pazarlama taktiğidir. Bu, işletmenizi doğru kişilerin önüne koymanıza ve müşteri tabanınızla daha doğal bir yolla ilişki geliştirmenize olanak sağlar.
Ancak münferit platformlar ve bunları kullanan demografi ile ilgili araştırma gerektirir:
Bunlar üçüncü taraf web sitelerinin özel alanlarında (yayıncı web siteleri) görünen klasik reklam şeritleridir; bu da demektir ki reklam şeritleriniz gerçekten de dikkat çekici olmalıdır.
Reklam şeritleri hakkında bilinmesi gereken bazı unsurlar:
E-posta pazarlama özgün dijital pazarlama yaklaşımıdır. Doğru yapıldığında, müşterilerinizle ilişki kurmanın ve onlarla ilişkilerinizi beslemenin fazlasıyla kişisel bir yöntemi olmaya devam eder.
Bir e-posta kampanyası yaratırken şunlar unutulmamalıdır:
Stratejilerinizin ne kadar iyi işlediğini görebilmek web sitenizi optimize etmede kilit önemdedir. Ölçüm yoluyla pazarlama harcamalarınızın nereye gittiğini ve hangi platformların en iyi şekilde işlediğini öğrenerek hangi kanallara daha çok yatırım yapmanız gerektiğini anlamanızı sağlar:
Dijital pazarlama stratejinizi optimize etmek büyük bir meseledir ve zaman alır. Konuyla ilgili daha fazla fikir için ilk dijital pazarlama varlığınızı oluşturmanın yolları başlıklı blog yazımızı inceleyin.
Dijital pazarlamanızı geliştirme konusunda daha fazla rehberlik için görüşün.
Kullandığı ürünler