İşletmenize gelen aramaları yönetmenin verimli ve güvenilir bir yolunu arıyorsanız Bulut Santral sizin için mükemmel bir çözüm olabilir. Bulut tabanlı bir çağrı yönetim sistemi olan Sanal Santral ile verimliliğinizi yükseltebilir, müşteri memnuniyetini kayda değer ölçüde artırabilir, zaman ve maliyet tasarrufu elde edebilirsiniz.
Yoğun teknolojik gelişmelerin yaşandığı dijital çağda, işletmelerin iletişim ihtiyaçları da büyük bir hızla artıyor ve çeşitleniyor. Etkili çağrı yönetimi ve sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlamaya yönelik bulut tabanlı çağrı yönetim sistemleri, iş sürekliliğinin yanı sıra zaman ve maliyet tasarrufu gibi önemli avantajlar da sunan, verimli bir iletişim çözümü olarak öne çıkıyor.
Günümüz iş dünyasında, kurumların etkili bir şekilde yönetmeleri gereken alanların sayısı giderek artarken ihtiyaca özel, ölçeklenebilir ve kolaylaştırıcı bir işlev üstlenen çözümlere yönelik talep de büyüyor. Dünya genelinde dönüşen yaşam koşulları, tercihler ve alışkanlıkların bir sonucu olarak müşteriler kurumlarla fiziksel araçlar yerine dijital kanallar üzerinden iletişime geçmeye yönelirken işletmeler de bu durumun beraberinde getirdiği güçlükleri ve avantajları en verimli şekilde yönetmenin yollarını arıyorlar.
Müşteri memnuniyeti ve iş başarısı açısından kritik önem taşıyan çağrı yönetimi alanında uzun yıllardır kullanılan fiziksel santrallerin yerini, yeni nesil teknolojilerden güç alan bulut tabanlı sistemler alıyor. Kurumlar, verinin gücünden en iyi şekilde yararlanmayı hedeflerken konvansiyonel teknolojilerin kullanıldığı sistemler yerini bulut tabanlı sistemlere bırakıyor. Bulut tabanlı uçtan uca ve merkezî çağrı yönetimi çözümleri yoluyla, gelen çağrıları anlık olarak raporlamak ve takip etmek, şirketlere düzenli, aksiyon alınabilir bir veri kaynağı sağlıyor.
Kişisel veya iş iletişimine yönelik bir hizmetler bütünü olan ve sanal santral olarak da adlandırılan bulut santral, eski tip fiziksel santrallerin yerine bulut teknolojisiyle çalışan yeni nesil bir santral sistemini ifade ediyor. Sanal santral sistemi, herhangi bir donanım ya da yazılım, dolayısıyla yatırım maliyeti gerektirmeden internetin olduğu her yerde kullanılabiliyor. Bu sayede önemli bir maliyet avantajı sağlıyor. Yanı sıra, dijitalleşen telefon hatlarının sabit ücreti ortadan kalkarken, hesaplı paket tarifeleri de iletişim bedellerini aşağılara çekerek maliyet tasarrufunu daha da artırıyor.
Bulut santral kurulumu, web arayüzleri ya da web abone sayfası üzerinden yapılıyor ve tüm ayarlar tek bir kullanıcı paneli üzerinden yönetilebiliyor. Aynı numarayı kullanarak aynı anda birden fazla arama yapmak ya da almak mümkün oluyor. Özellikle çağrı merkezi çalışanlarına önemli kolaylıklar sunan bulut santral sistemleri, normal bir santralin yapabildiklerine ek olarak yeni ve teknolojik özelliklere sahip bir sistem sunuyor.
Peki, sanal santral nasıl çalışır? Geleneksel bir telefon sistemi ofis içinde dolaşan bakır telefon hatlarına ihtiyaç duyarken, Sanal Santral sistemi ile yapılan tüm aramalar VoIP (Voice Over Internet Protocol- internet üstünden ses protokolü) teknolojisini kullanıyor. Başka bir ifadeyle arama yapmak ve almak için sadece internet bağlantısı gerekiyor.
Kurulumun ardından hizmet sağlayıcı firma VoIP ile ses dosyalarının dijital ses dalgalarına dönüşmesini sağlıyor. Bu dalgalar internet üstünden önce veri merkezine, oradan da aranan kişiye ulaştırılıyor. Dijital olarak gerçekleşen bu süreç yüksek ses kalitesinde görüşme yapabilmeyi mümkün kılıyor.
Bulut santral için herhangi bir donanıma ihtiyaç yoktur ve bir yatırım maliyeti gerekmez, aylık olarak kiralanabilir.
Fiziksel kurulum gerektirmediği için birkaç dakika içerisinde kurulup kullanıma hazır hale getirilir.
Yer değişikliği durumunda, bilgisayar, IP telefon, akıllı telefon gibi cihazınızı yanınızda taşıdığınız sürece bulut santral hizmetini kesintisiz şekilde kullanmaya devam edebilirsiniz.
Bulut santral kiralama modeli ile uygun maliyetlerle kullanılabilir. Konuşma ve santral paketlerine düşük fiyatlarla sahip olabilirsiniz.
Güncelleme, bakım ve destek hizmetleri sağlayıcı tarafından üstlenilir.
Mevcut paketinizdeki üst dahili sınırına kadar dahililerinizi artırılabilir, ihtiyacınız durumunda paket değişikliği yapabilirsiniz.
CRM ya da kurumsal yazılımınızla entegre edebilirsiniz.
Bölgenizde internet kesintisi olduğunda aramalarınız otomatik olarak mobil cihazınıza yönlendirilir.
Ses kayıtları ile müşteri memnuniyeti ya da çalışanların performansını ölçmeyi kolaylaştırır.
Masaüstü IP telefon veya IP DECT (telsiz) telefonunuzla, akıllı telefonunuza yüklediğiniz uygulamalarla, bilgisayarınıza yüklediğiniz telefon yazılımıyla arama gerçekleştirebilir, gelen aramalara cevap verebilirsiniz.
Vodafone Business’ın çağrı yönetimini esnek ve verimli bir şekilde gerçekleştirmek isteyen işletmeler için sunduğu Bulut Santral çözümü, size çağrılarınızı bulut teknolojisiyle yönetme olanağı sağlıyor. Bulut altyapısı sayesinde işletmenizdeki tüm sabit telefon altyapısını tek bir merkezden yöneterek;
Bulut Santral’in otomatik yanıt sistemi, çağrı karşılama, kaydetme ve yönlendirme özellikleri sayesinde hiçbir çağrıyı kaçırmadan müşteri memnuniyetinizi artırabilirsiniz. Sabit ya da mobil telefonları ile bulut sistemine bağlanarak fiziksel santralin sağladığı tüm imkânların yanı sıra bulutun getirdiği ek faydalardan da yararlanabilirsiniz.
Bulut Santral size iletişim altyapısı, yönetim ve bakım maliyetlerinin olmadığı bir çağrı yönetimi olanağı sunuyor. Bulut tabanlı santral hizmeti sayesinde, tüm yönetim ve bakım hizmetlerinizin maliyeti düşerken fiziksel santralin yenilenme ve bakım gibi yüksek maliyetleri de ortadan kalkıyor.
Bulut Santral çözümleri ile kullanıcı sayılarını ihtiyaçlarınıza göre istediğiniz zaman kolayca değiştirebilir ve mekândan bağımsız çalışabilme özgürlüğü kazanırsınız. Bu sayede, çağrı merkezi görevlileriniz, müşterilere bulundukları yerden yanıt verebilir. Müşterilerinizin acil beklenti ve taleplerine, onları bekletmeden yanıt vermeniz, müşteri memnuniyetini önemli ölçüde artırarak başarınızı destekler.
Dijital çağ, müşterilerin beklentilerini anlamayı ve buna göre aksiyon almayı gerektiriyor. Bulut Santral, size bunun için yardımcı olacak kullanışlı özellikler sunuyor. Ses Kayıt özelliği ile gelen çağrıları kayıt altına alıp geriye dönük dinleme yapabilirsiniz. Bu sayede, sunduğunuz çağrı merkezi hizmetini yakından takip ederek geliştirilmesi gereken alanlarda gerekli iyileştirmeleri yaparak müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.
Bulut Santral’in interaktif sesli yanıt, çağrı yönlendirme, bekletme gibi özellikleri doğru kaynak yönetimi yapmanıza yardımcı olur. Bu sayede zamandan ve iş gücünden tasarruf edebilirsiniz.
Bulut Santral çözümü size uçtan uca detaylı bir raporlama sunuyor. Gelen çağrı sayısının, çağrı karşılama oranlarının ve toplam değerin anlık olarak raporlanabilmesi, verileri değere dönüştürerek işinizi geliştirmek için gereken içgörülere daha kolay ulaşmanıza yardımcı oluyor.
Bulut santral, kısa vadede düşük yatırım maliyeti, internet olan her yerden erişim sunması, yer değişikliğinden etkilenmemesi, yönetim, bakım ve kontrolünün sağlayıcıya ait olmasıyla kullanıcılara önemli avantajlar sunmakla birlikte bazı olası dezavantajların ve dikkat edilmesi gereken konuların göz önünde tutulması faydalı olabilir. Örneğin, geniş bant internet olmadığında ses kalitesinde bozulmalar yaşanıyor, hizmet sağlayıcıdaki sorunlar, bölgesel altyapı sorunları, ISP sorunları veya kullanıcı lokasyonunda oluşacak kesintilerde telefon hizmeti de kesintiye uğruyor. Öte yandan, sunulan hizmet kapsamına bağlı olarak kısıtlı mobil uygulama özellikleri, örneğin, chat, dosya paylaşımı, rehber, konferans odası özelliklerinin desteklenmemesi veya başka yazılım ve donanımlarla entegre olmaması, yedeklilik olmaması, yanı sıra analog ve GSM hattı bağlamanın yüksek maliyetli olması da olası dezavantajlar arasında sayılabilir.
Bu olumsuzluklardan kaçınmak ve bir bulut santral sisteminden en iyi faydayı sağlamak için dikkat edilmesi gereken bazı önemli konular bulunuyor. Başlıcaları şöyle;
İnternet üzerinden çalıştığı ve geniş bant internet olmadığında ses kalitesinde bozulmalar olduğu için bulut santral çözümünden en iyi şekilde faydalanmak kesintisiz ve güçlü bir internet gerektiriyor. Vodafone Business, bunun için yüksek hızlı ve güvenilir çözümler sunuyor.
İletişim trafiğinin yoğun olduğu her sektörden her firma, iş yükünü azaltmak, düzenlemek ve iletişim maliyetlerini düşürmek için bulut santral sistemlerinden faydalanabilir. Her ölçekten firma için uygun olan bu sistem hem kurum içinde çalışanlar arasında hem de müşterilerle olan iletişim süreçlerinin daha profesyonelce yürütülmesini sağlar.
Bulut santral sistemlerinin en yaygın şekilde kullanıldığı bazı sektörler arasında şunlar yer alıyor: Özel hastaneler ve klinikler, bakanlıklar, holdingler, bankalar, otomotiv firmaları, teknoloji şirketleri, medya ve iletişim firmaları, e-ticaret markaları, haber ajansları, tatil acenteleri…
Kurumsal altyapı ihtiyaçlarınız için yüksek performanslı, son teknolojiye sahip, esnek, yedekli, kapsamlı ve güvenilir Vodafone Business altyapı çözümlerini tercih ederek, iş sürekliliğinizi güvence altına alabilirsiniz.
Bulut Platform Çözümleri: İş yüklerinizi bulut altyapısına kolayca taşıyın ve yönetin! Son teknolojiye sahip Vodafone Veri Merkezlerindeki bulut altyapısına iş yüklerinizi taşıyın, esnek, ölçeklendirilebilir altyapıyı uygun ödeme modelleriyle kullanın.
Özelleştirilmiş Mobil Şebeke Çözümü: Özelleştirilmiş Mobil Şebeke ile işletmenize özel tasarlanmış şebeke ve uygulamalar sayesinde verimliliğinizi artırın! Binlerce cihazın birbirine kolayca bağlanmasını sağlayın, bu sayede hızlı ve esnek bir altyapıya sahip olun.
SD-WAN: SD-WAN Teknolojisi ile geniş alan ağınızı akıllı ve esnek hale getirin! Çoklu lokasyonlarınızın komplike şebeke ihtiyaçlarını SD-WAN ile yöneterek IT altyapınızın verimliliğini artırın.
Veri Kurtarma ve Yedekleme: Kritik verilerinizi kaybetmeden operasyonlarınıza devam edin, iş sürekliliğinizi güvence altına alın! Verilerinizi Türkiye’de yerleşik Vodafone Bulut sunucularında yedekleyin.
Web Sitesi Barındırma: İşinizi dijitale taşımak için ilk adımı atın! Web sitenizi yayına alırken, Vodafone Veri Merkezi’nde barındırın. İşinizi güvenli ve kesintisiz bir şekilde dijitale taşıyın.
Container: Vodafone Yönetilen Container Altyapı Çözümü ile uygulamalarınızın izolasyonunu sağlayın, güvenli, ölçeklenebilir IT yapılarına yüksek performans ile ulaşın.
Sanal Masaüstü: Çalışanlarınızın diledikleri yerden güvenli şekilde çalışmalarını sağlayın! Uzaktan çalışmayı güvenli hale getirin, donanım yenileme masraflarınızı azaltın ve tek merkezden tüm güncellemelerinizi gerçekleştirin.
Yönetilen IT Hizmetleri: IT uygulama ve servislerinizin uzman teknoloji profesyonelleri tarafından yönetimini sağlayın! Operasyonlarınızın verimliliğinin sağlanması ve kaynaklarınızın en etkin şekilde yönetimi için uçtan uca ürün desteği sunan Vodafone Business yönetilen hizmetler kadrosundan destek alın.
Fiziksel Kaynak Bulundurma Çözümleri: Sunucularınızı yedekli altyapıya sahip Vodafone Veri Merkezi’nde barındırın! Sunucularınızı Yüksek güvenlikli Vodafone Veri Merkezlerinde barındırın, lokasyonunuzda saklamak için gereken ilk yatırım maliyetlerinden tasarruf edin, son teknolojiye sahip yedekli altyapıda saklayın.
Çağrı yönetiminiz için uygun maliyetli ve verimli bir çözüm sunan Vodafone Business Bulut Santral, her ölçekten işletme tarafından kullanılabilir. Vodafone Business Bulut Santral çözümünü şirketinizin ihtiyaçlarına göre seçebileceğiniz aylık paket seçenekleri ile hızlı ve güvenli bir şekilde kullanmaya başlayabilirsiniz. Gelişmiş raporlama olanakları ve izleme ekranları sunarak işletmenize ve operasyonlarınıza değer katan Vodafone Bulut Santral çözümünü IP Telefon veya Akıllı Telefon (Android, iOS) üzerinden kullanabilir, internet erişimi olan her yerden web sayfası ara yüzüne erişerek kolaylıkla yönetebilirsiniz. Vodafone Business Bulut Santral hakkında daha fazla bilgi almak ve işletmenize en uygun planı seçmek için buraya tıklayabilirsiniz!
Kullandığı ürünler
Diğer haberler