İşletmeniz İçin Sosyal Medya Planlama Araçları

İşletmeniz İçin Sosyal Medya Planlama Araçları

Instagram, Facebook ve TikTok gibi büyük sosyal platformlarda kalıcı ve tutarlı bir çevrimiçi varlığa sahip olmak zaman alıcı bir iş olabilir. Bir sosyal medya planlama aracı, önceden plan yapmanıza ve sosyal medya kanallarınızın popüler olmasına yardımcı olabilir.

Piyasada çok sayıda sosyal medya zamanlayıcısı var, bu yüzden özellikle küçük işletmeler için üç harika seçeneğe bakarak başlayalım.

 

Sosyal medya planlama aracı nedir?

 

Kaliteli içerik zaman ve kaynak gerektirir. Araştırmalar, küçük işletmelerin% 43'ünün haftada 6 saatten fazla sosyal medya hesaplarında çalışarak geçirdiğini ve bu sürenin çoğunun planlama ve hazırlığa ayrıldığını keşfetti.

Bir sosyal medya planlama aracı edinirseniz, içeriklerinizi yayınlamayı istediğiniz gibi yönetilebilir hale gelirsiniz. Şablonlar oluşturabilir, performansınızı görebilir ve hatta yoğun zamanlardan en iyi şekilde yararlanmak için gönderilecek en iyi zamanları keşfedebilirsiniz.

 

Bu araçlar, bir sosyal içerik planı geliştirmenize, zamandan tasarruf etmenize ve tutarlı bir şekilde yayınlamanıza yardımcı olabilir; bu durum, güçlü bir sosyal kitleyi büyütmenin anahtarıdır. Yaklaşımınızda tutarsızsanız, umduğunuz sonuçları elde edemeyebilirsiniz.

 

Bir sosyal medya zamanlayıcısı seçerken dikkat edilmesi gerekenler

 

  • Aracın aylık maliyeti ve ne kadar ödeyebileceğiniz,
  • Kaç tane sosyal medya hesabında yayınlamak istiyorsunuz,
  • Zamanlayıcıya kaç kullanıcının erişmesi gerekiyor

 

Hangi yazılımlar sosyal medyaya yardımcı olabilir?

 

  • Later

“Later” harika içerik oluşturma araçlarına, güzel bir mobil uygulamaya sahiptir ve size en fazla katılımı elde etmek için yayınlamanız gereken en iyi zamanı söyler. Başlangıç paketi önerilir ve  yeni başlayanlar için uygun fiyatlı bir platformdur.

 

Neden seviyoruz:

  • Abonelerin ağ kurması ve öğrenmesi için düzenlenen dijital etkinliklere katılabilirsiniz.
  • Diğer işletme sahipleriyle tanışmak ve soru sormak için topluluk platformunu kullanabilirsiniz.
  • Yapay zeka destekli resim yazısı yazma aracı, marka başlıklarını saniyeler içinde yazar ve işinizi oldukça kolaylaştırır.

 

  • Hootsuite

“Hootsuite” aboneleri ayrıntılı analizler ve daha karmaşık özellikler edinebilir, bu nedenle sunulan planlar daha pahalıdır. 30 Günlük ücretsiz deneme, abone olmadan önce tam deneyimi elde etmenin iyi bir yoludur. Hootsuite, birçok sosyal medya hesabına sahip bir işletme için daha uygundur.

 

Neden seviyoruz:

  • Sosyal yayınlarınızı toplu olarak planlayabilirsiniz.
  • İlgilendiğiniz trendler veya konular hakkında bilgilendirilmek üzere özelleştirilebilir etiketler ayarlayabilirsiniz, böylece etkin bir şekilde yayınlayabilirsiniz.
  • Size içeriğinizi yayınlamak için en iyi zamanı söyler.
  • Ayrıntılı analiz performansınızı ve katılımınızı takip edebilirsiniz.
  • Hootsuite Academy, işletmelerin sosyal medya becerileri geliştirmelerine yardımcı olmak için sertifika ve ücretsiz kurslar sağlar.

 

  • Buffer

“Buffer”, yeni başlayanlar için harika, kullanımı kolay bir sosyal medya yönetim aracıdır. Kitlenizi organik olarak oluşturmanıza yardımcı olabilecek (reklamlar için ödeme yapmadan) bütçe dostu, sezgisel bir platformdur.

 

  • Önerilen hashtagler aracı, doğru kitleye ulaşmanıza yardımcı olur.
  • Temel plan ücretsizdir (ancak çok sadedir)
  • Yayınlarınızdaki tüm yorumları tek bir yerde görebilir, böylece gerçek zamanlı olarak kolayca yanıtlayabilirsiniz.
Sosyal medya yönetimi için ilgili daha fazla yardıma mı ihtiyacınız var? V-Hub Dijital Danışmanlarımızdan biriyle konuşarak destek alabilirsiniz.