Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
DenizBank, Vodafone Business'ın sağladığı Bulut Santral mobil uygulaması sayesinde tüm departmanları ile uzaktan çalışarak müşterilerine kesintisiz hizmet sunmaya devam ediyor.
Siz de ekiplerinizin her yerden etkin ve üretken bir şekilde çalışabilmesi için Microsoft 365 İş Paketlerini kullanın, işinizi büyütün.
Güvenli Erişim Yönetimi (PAM) ile İşletmenize ayrıcalıklı hesapları kullanarak gelebilecek atakları, veri sızıntılarını engelleyin, yetkili hesapları güvende tutun.
DenizBank, binlerce kişilik çalışan kadrosu ve farklı fonksiyonlara sahip iş birimleri ile Türkiye'deki lider finans kuruluşları arasında yer alıyor. Saha ekipleri, müşteri hizmetleri, şube personeli ve yöneticiler her gün on binlerce müşterinin taleplerini karşılıyor ve finansal işlemlerini gerçekleştiriyorlar. Çalışan ve toplum sağlığını ön plana koyan DenizBank’ın, değişen çalışma koşullarına dijitalleşme ile hızlı adapte olma ihtiyacı doğdu.
Uzaktan çalışma çözümlerimiz ile pandemi döneminde de işletmelerin dijital iş ortağı olarak, DenizBank’ın tüm departmanlarının hizmet kesintisi olmadan evden çalışabilmelerini Bulut Santral mobil uygulama çözümümüz ile sağladık.
Bu sayede DenizBank, saha ekiplerinin satışından şube personelinin kredi işlemlerine, yönetici toplantılarından müşteri hizmetlerine kadar tüm birimleri ile uzaktan çalışabilir ve işlerini kesintisiz sürdürebilir hale geldi. Kişisel cep telefonlarını sabit ofis telefonu gibi kullanmalarını sağlayan uygulama sayesinde tüm kurumsal iletişim ağı buluta taşındı. Vodafone Business ile DenizBank, oluşan ihtiyacını hem çok hızlı hem de düşük maliyetli çözümle karşıladı.
DenizBank Finansal Hizmetler Grubu'nda DenizBank'ın yanı sıra beş yerli, üç uluslararası finansal iştirak ile altı yerli finansal olmayan iştirak ve Bahreyn'de bir şube bulunuyor. DenizYatırım, Deniz GYO, DenizPortföy Yönetimi, DenizLeasing, DenizFaktoring, Intertech, DenizKültür, Ekspres Bilgi İşlem ve Ticaret, Deniz Kartlı Ödeme Sistemleri, Açık Deniz Radyo-TV ve Bantaş grubun yerli; Eurodeniz, DenizBank AG ve DenizBank Moscow ise uluslararası iştirakleri olarak konumlanıyor. Türkiye'de toplumun tüm kesimlerine ulaşan bir hizmet ağına sahip olan DenizBank’ın yurtiçinde ve Bahreyn'deki toplam 706 şubesinin yanı sıra, Viyana'da bulunan iştiraki DenizBank AG’nin toplam 43 şubesi bulunuyor.
DenizBank'ın İhtiyacı Neydi?
Bu ihtiyacı nasıl çözdük?
Kişisel cep telefonlarının şahsi verileri dışarıyla paylaşmadan sabit ofis telefonu olarak kullanılmasını sağlayan Bulut Santral mobil uygulamasının kurulumunu DenizBank'ın 4000 çalışanı için hızla tamamlayarak kurumsal iletişim altyapısını buluta taşıdık. Böylece saha çalışanları da dahil olmak üzere tüm DenizBank personeli fiyat, verimlilik ve çeviklik açısından en optimum yöntem ile işlerini sürdürmeye devam edebildiler. Uygulama sayesinde kurum içi aramalar ücretsiz hale geldi. DenizBank'ı tüm personele tablet dağıtma maliyetinden ve kesintisiz iletişim için tabletlere yüklenmesi gereken lisans bedelinden kurtararak hızlı bağlantı ile iletişimi hızlandırdık, böylece hem maliyetlerden hem de zamandan tasarruf sağladık. Gecikmeli müşteri aramalarında çağrıların ilgili personele düşmesini sağlayan uygulama ile hem verimliliğin hem de müşteri memnuniyetinin artmasına yardımcı olduk. Böylece DenizBank, sadece pandemi sürecinde değil, pandemi sonrası dönemde de yeni iş yapış şekillerine dijitalleşerek adapte oldu.
Vodafone Bulut Santral mobil uygulaması sayesinde, iş ortaklarımızın ofis dışındaki çalışanları şirket numarası ile istedikleri yerden çağrı yapabiliyor ve alabiliyorlar. Ek olarak, Bulut Santral’in tüm avantajlarından faydalanabiliyorlar.
Kullandığı ürünler
Diğer haberler