Sipariş İptal Etme Süreci | Yardım | Vodafone

Online Mağaza

İade ve İptal

Siparişimi iptal etmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Siparişiniz ile ilgili siparişlerim sekmesi altında ürünün kargoya verilip / verilmediği kontrolleri sağlanması gerekmektedir.

https://www.vodafone.com.tr/telefonlar/siparis-detay

Siparişiniz kargoya verilmemesi durumunda ; Sipariş iptal işlemini 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak gerçekleştirebilirsiniz.

Siparişiniz kargoya verilmesi durumunda; iptal işlemleri için ürünün size ulaşması sonrasında gönderim için Yurtiçi Kargo ile 578041711 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.

Farklı bir kargo şirketiyle gönderim yapacaksanız, aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz:

İade Temsilcisi Adına

Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul

  • Cihazınızın tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullandığınız takdirde dahil olduğunuz kampanyadan çıkarılacak olup kampanya öncesinde kullanmış olduğunuz tarifeye geçişiniz yapılacaktır. Cayma hakkının kullanılması halinde herhangi bir kampanya çıkış ceza bedeli yansıtılmayacaktır.
Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin