Yanlış Gelen Sipariş Hakkında | Yardım | Vodafone

Online Mağaza

İade ve İptal

Siparişim yanlış geldi ne yapmalıyım?

İade edeceğiniz ürünü durumunuzu belirten bir dilekçe ile birlikte paketi hasar görmemiş, ürünün kullanılmamış hali ve tüm aksesuarları ile ile birlikte iade işlemi için Yurtiçi Kargo ile 578041711 no’lu Vodafone müşteri kodunu paylaşmanız yeterlidir.

Farklı bir kargo şirketiyle gönderim yapacaksanız, aşağıdaki adresi kullanabilirsiniz:

İade Temsilcisi Adına

Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15, 34750 Ataşehir/İstanbul

  • Cihazınızın tesliminden itibaren 14 gün içinde cayma hakkınızı kullandığınız takdirde dahil olduğunuz kampanyadan çıkarılacak olup kampanya öncesinde kullanmış olduğunuz tarifeye geçişiniz yapılacaktır. Cayma hakkının kullanılması halinde herhangi bir kampanya çıkış ceza bedeli yansıtılmayacaktır.
Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin