Kurye ya da kargo yetkilisinin getirdiği ürün kusurlu/eksik/yanlış. Ne yapabilirim?

Online Mağaza

İade ve İptal

Kurye ya da kargo yetkilisinin getirdiği ürün kusurlu/eksik/yanlış. Ne yapabilirim?

Ürünün kargo paketinde/kutusunda veya üründe fark edilir bir hasar gördüğünüz durumlarda, kargo görevlisine mutlaka hasar tespit tutanağı düzenletmeniz gerekmektedir.Kargo görevlileri, hasarlı gönderiler için zabıt tutmakla yükümlüdür.

Kargo görevlisinin belge, zabıt veya tutanak düzenlemediği durumlarda ürünü teslim almayarak görevliye iade edebilirsiniz. Hasar tespit belgesini düzenletmediğiniz takdirde, üründeki sorunun kargo kaynaklı olduğunu ispatlamanızın mümkün olmayacağını hatırlatmak isteriz.

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin