İade Koşulları

Siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde cayma hakkınızı kullanarak, ürün iadesi gerçekleştirebilirsiniz. Cayma hakkınızı kullandığınıza ilişkin bildirimi yaptığınız tarihten itibaren 10 gün içinde cihazı, yanında verilen tüm aksesuarlarıyla birlikte aşağıda belirtilen satıcı adreslerine göndermeniz gerekmektedir.

 

Siparişinizi websitemizden veya Yanımda uygulamamızdan iptal edebilirsiniz. 05427567000 Vodafone Müşteri Hizmetleri’ni arayarak iptal/iade hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

 

Siparişiniz size veya kargoya teslim edilmiş ise teslimat sonrası iade gönderimi yapmanız gerekmektedir. İade edeceğiniz ürünü, "İade Formu" nu doldurarak, ürün ve paketi hasar görmemiş hali ve tüm aksesuarları ve hediyeleriyle birlikte, Yurtiçi Kargo ile karşı ödemeli olarak göndermenizi rica ederiz. Yurtiçi Kargo ile 578041711 no’lu iade kodunu paylaşmanız yeterlidir.

 

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusurdan (yanlış ürün gelmesi, ürünün eksik veya ayıplı olması, ürünün 30 gün geçtikten sonra teslim edilmesi) dolayı yapacağınız iadelerde ise, Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve ilgili sair mevzuatta yer alan ayıp hükümleri kapsamında iade, değiştirme haklarınızı kullanabilirsiniz. Sitemizde yer alan ürünler, ilgili kampanya döneminde sınırlı sayıda stoklarla satışa sunulduğundan değişim yapılamayabilmektedir.

 

Kulaklık ürünlerinin paketi/ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmadığı için kabul edilmemektedir. Ürününüzü paketi/ambalajı açılmadan geri gönderdiğiniz takdirde cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.

 

Siparişinizi kargo görevlisinden teslim alırken mutlaka kutusunun açılmamış olduğundan ve hasarsız olduğundan emin olun, böyle bir durumla karşılaştığınız takdirde kargo görevlisine tutanak düzenleyerek ürünü teslim almadan kargo görevlisine iade edebilirsiniz.

 

İade işlemleriniz, cihazınız size veya kargoya teslim edildiyse ürünün geri firmaya ulaşmasından ve gerekli incelemeler yapıldıktan sonra sağlanmaktadır.

E-fatura mükellefi olan müşterilerimizin ürün iade sürecinde, iade edilen ürüne ait bir iade faturası kesmeleri gerekmektedir.

 

Apple ürünlerinde (sıfır veya ikinci el) iade işlemi yapılırken, müşterilerimizin iCloud çıkışı yapması ve cihazdan "iPhone Bul" özelliğini kaldırması gerekmektedir. Bu nedenle, bu iki özelliğin cihazdan tamamen kaldırılması gerekmektedir.

 

Kampanya kapsamında satın alınan birden fazla ürünün iade edilmesi durumunda, kampanya kapsamındaki tüm ürünlerin iade edilmesi gerekmektedir.

 

Cayma hakkınız ve iade prosedürüyle ilgili daha detaylı bilgiye 05427567000 Vodafone Müşteri Hizmetleri'nden ulaşabilirsiniz.

 

İade Kodu:

Yurtiçi Kargo - 578041711

İadenin gönderileceği adres:

İade Yetkilisi Adına

Ouno Dijital İletişim A.Ş. Küçükbakkalköy Mahallesi, Işıklar Cd. No:15/2, 34750 Ataşehir/İstanbul