Vodafone olarak strateji ve amacımızı hayata geçirirken bize yardımcı
olacak ve müşteri ilişkileri, inovasyon, öğrenme, karar alma ve birlikte
çalışma konusundaki yaklaşımlarımıza rehberlik edecek inanç ve
davranışlarımızın bütününe Vodafone Spirit adını veriyoruz.
Vodafone Spirit’in 4 ana başlığı şu şekilde:
Müşterinin gönlünü biz kazanırız
Vodafone’da işimiz gücümüz müşteri. Güvenlerini kazanıp muhteşem deneyimler sunarak müşterileri tarafından beğenilen bir marka olmak istiyoruz. Müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmak, her zaman istek ve ihtiyaçlarını karşılamak için çok çalışıyoruz.
Geleceği biz yazarız
Büyük düşünür, ilkleri başarmak için risk alırız. ‘Neden olmasın’ diyerek müşterilerimize yönelik harika ürün ve hizmetler geliştiririz. Herkes için daha iyi bir gelecek yazma yolunda cesur adımlar atarız.
Deneyimleyerek, hızlı öğreniriz
Sürekli yeni şeyler öğreniriz. Fikirleri dener, başarısını ölçer, iyiyse devam ettirir, değilse öğrenme fırsatı olarak görürürüz. Böylece hızlı hareket ederek hem bireysel olarak kendimizi hem de işimizi geliştirir ve büyütürüz.
Hep birlikte başarırız
Sahip olduğumuz çok sayıda yetenekten en iyi şekilde yararlanmak için sorumluluk üstlenir ve sorumluluk veririz. Üzerimize düşeni yapma konusunda birbirimize güveniriz. Başarı her birimizin katkısına bağlıdır.
Vodafone Türkiye olarak “Biz Dijitaliz, Biz Geleceğiz” mottosunu
savunuyoruz. Dijital ürünler, robotik süreçler, dijital iş or taklıkları
ve kültürel dönüşüm başlıklarından oluşan bu programla hem çalışanlarımız
hem de müşterilerimiz nezdinde daha çevik, daha hızlı, daha sade ve
dijital geleceğe hazır bir şirket olmayı hedefliyoruz. Kültürel dönüşüm
başlığı altında odaklandığımız en önemli konu ise Agile çalışma biçimine
ağırlık vermek. Peki neden Agile?
- Agile, iş birliğini destekler,
-
Yalın ve hızlı olmanın, çabuk karar almanın yanı sıra müşterilerimizin
gerçek ihtiyaçlarına odaklı, katma değer yaratan dijital ürün ve
servisler geliştirilmesine imkân verir,
-
Müşteri deneyimine daha fazla odaklanmayı, pazar dinamiklerine daha
hızlı yanıt vermeyi ve dijital teknolojilerden en iyi şekilde
faydalanmayı mümkün kılar,
-
Hedeflerin konulması, sonuçların takibi, işlerin yapılışı ve iş yükünün
paylaşımı çok şeffaflaştırır.
Agile çalışma şekli ile ilgili tüm tecrübe ve öğretilerimizi
çalışanlarımız ve ACM’in katkılarıyla oluşturduğumuz kitabımıza linkten
erişebilirsiniz.
Vodafone Agile hikayemiz ile ilgili daha fazla bilgi sahibi olmak ve deneyimlerimizden faydalanmak isterseniz, formu doldurabilirsiniz.