Vodafone olarak strateji ve amacımızı hayata geçirirken bize yardımcı olacak ve müşteri ilişkileri, inovasyon, öğrenme, karar alma ve birlikte çalışma konusundaki yaklaşımlarımıza rehberlik edecek inanç ve davranışlarımızın bütününe Vodafone Spirit adını veriyoruz.
Vodafone Spirit’in 4 ana başlığı şu şekilde:
Müşterinin gönlünü biz kazanırız
Vodafone’da işimiz gücümüz müşteri. Güvenlerini kazanıp muhteşem deneyimler sunarak müşterileri tarafından beğenilen bir marka olmak istiyoruz. Müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmak, her zaman istek ve ihtiyaçlarını karşılamak için çok çalışıyoruz.
Geleceği biz yazarız
Büyük düşünür, ilkleri başarmak için risk alırız. ‘Neden olmasın’ diyerek müşterilerimize yönelik harika ürün ve hizmetler geliştiririz. Herkes için daha iyi bir gelecek yazma yolunda cesur adımlar atarız.
Deneyimleyerek, hızlı öğreniriz
Sürekli yeni şeyler öğreniriz. Fikirleri dener, başarısını ölçer, iyiyse devam ettirir, değilse öğrenme fırsatı olarak görürürüz. Böylece hızlı hareket ederek hem bireysel olarak kendimizi hem de işimizi geliştirir ve büyütürüz.
Hep birlikte başarırız
Sahip olduğumuz çok sayıda yetenekten en iyi şekilde yararlanmak için sorumluluk üstlenir ve sorumluluk veririz. Üzerimize düşeni yapma konusunda birbirimize güveniriz. Başarı her birimizin katkısına bağlıdır.
Vodafone Türkiye olarak “Biz Dijitaliz, Biz Geleceğiz” mottosunu savunuyoruz. Dijital ürünler, robotik süreçler, dijital iş or taklıkları ve kültürel dönüşüm başlıklarından oluşan bu programla hem çalışanlarımız hem de müşterilerimiz nezdinde daha çevik, daha hızlı, daha sade ve dijital geleceğe hazır bir şirket olmayı hedefliyoruz. Kültürel dönüşüm başlığı altında odaklandığımız en önemli konu ise Agile çalışma biçimine ağırlık vermek. Peki neden Agile?
- Agile, iş birliğini destekler,
- Yalın ve hızlı olmanın, çabuk karar almanın yanı sıra müşterilerimizin gerçek ihtiyaçlarına odaklı, katma değer yaratan dijital ürün ve servisler geliştirilmesine imkân verir,
- Müşteri deneyimine daha fazla odaklanmayı, pazar dinamiklerine daha hızlı yanıt vermeyi ve dijital teknolojilerden en iyi şekilde faydalanmayı mümkün kılar,
- Hedeflerin konulması, sonuçların takibi, işlerin yapılışı ve iş yükünün paylaşımı çok şeffaflaştırır.
Agile çalışma şekli ile ilgili tüm tecrübe ve öğretilerimizi çalışanlarımız ve ACM’in katkılarıyla oluşturduğumuz kitabımıza linkten erişebilirsiniz.