Vodafone Kültürü

Vodafone olarak strateji ve amacımızı hayata geçirirken bize yardımcı olacak ve müşteri ilişkileri, inovasyon, öğrenme, karar alma ve birlikte çalışma konusundaki yaklaşımlarımıza rehberlik edecek inanç ve davranışlarımızın bütününe Vodafone Spirit adını veriyoruz.

Vodafone Spirit’in 4 ana başlığı şu şekilde:

Müşterinin gönlünü biz kazanırız

Vodafone’da işimiz gücümüz müşteri. Güvenlerini kazanıp muhteşem deneyimler sunarak müşterileri tarafından beğenilen bir marka olmak istiyoruz. Müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmak, her zaman istek ve ihtiyaçlarını karşılamak için çok çalışıyoruz.

Geleceği biz yazarız

Büyük düşünür, ilkleri başarmak için risk alırız. ‘Neden olmasın’ diyerek müşterilerimize yönelik harika ürün ve hizmetler geliştiririz. Herkes için daha iyi bir gelecek yazma yolunda cesur adımlar atarız.

Deneyimleyerek, hızlı öğreniriz

Sürekli yeni şeyler öğreniriz. Fikirleri dener, başarısını ölçer, iyiyse devam ettirir, değilse öğrenme fırsatı olarak görürürüz. Böylece hızlı hareket ederek hem bireysel olarak kendimizi hem de işimizi geliştirir ve büyütürüz.

Hep birlikte başarırız

Sahip olduğumuz çok sayıda yetenekten en iyi şekilde yararlanmak için sorumluluk üstlenir ve sorumluluk veririz. Üzerimize düşeni yapma konusunda birbirimize güveniriz. Başarı her birimizin katkısına bağlıdır.