Sales & Trade Marketıng
Ticari pazarlama stratejilerinin satış hedefleri ve gelir hedefleriyle uyumlu olmasını sağlarlar. Satış ve pazarlama ekipleri arasında ilişkiler kurarlar.Vodafone'un şirket stratejisiyle uyumlu satış strateji ve hedeflerinin belirlenmesi ve hayata geçirilmesinde önemli rol oynayan ekipler bulunur. Bireysel satış tarafında bayi kanallarımız, kurumsal satış tarafında kurumsal müşterilerimiz vardır. Satış sürecini baştan sona yönetip, müşterinin ihtiyacına paralel en iyi ürün, fiyat ve hizmet sunmayı hedeflerler. Ayrıca, satışı yapılan ürünlerin kurulumunu yapıp, kullanım sürecinin sürdürülebilir olması için paydaşlarımızla birlikte çalışırlar.
Marketing
Bu ekipler, en iyi müşteri deneyimini sağlayan ve ihtiyaca yanıt veren dijital ürünler geliştirilmesi ve bu ürünlerin modern ve kişiselleştirilmiş yöntemlerle müşteriye sunulmasında rol alır. Vodafone Türkiye'nin müşteriye sunduğu hizmetlere ek olarak operatörlerle ticari ilişkilerin yürütülmesi, fiber altyapı sahipleriyle iş ortaklıklarının geliştirilmesi gibi iş geliştirme faaliyetleri de yine bu ekiplerin sorumluluğundadır. Pazarlama iletişimi fonksiyonlarının tüm medya mecralarından yürütülmesini sağlarlar. Ayrıca, Vodafone'da lanse edilen yeni ürünlerin fiyatlandırma stratejisini ve gelir yönetimini tanımlamak, sunmak ve yönetmek için Finans ve Satış ekipleriyle yakın işbirliği içinde çalışırlar.
Data Analytics
Veri analitiği ekibi, veri madenciliği, online analitik işleme ve sorgulama ile veri havuzu oluşturup bu verilerin Vodafone Türkiye'nin stratejilerine ulaşmaya yönelik diğer ekipler tarafından kullanılmasını sağlar. Her iş birimi kendi rol ve sorumlulukları özelinde bu verileri kullanarak en iyi müşteri deneyimini yakalamaya çalışır.
Digital Future
- Digital Product & UX
Dijital ürün ekiplerimiz, en iyi müşteri deneyimini sağlayan ve müşterilerimizin ihtiyaçlarına cevap veren dijital ürünler geliştirir. Dijital ürün ekiplerimiz mobil uygulamalar, yapay zeka ve big data gibi son teknolojilerden yararlanarak müşterilerimizin dijitalleşme yolculuğuna hizmet etmeyi ve müşteri sadakatini artıracak deneyimlerin tasarlanmasını sağlarlar. UX alanında çalışan arkadaşlarımız ise, kullanıcıların tüm dijital platformlarda Vodafone ürün ve hizmetlerine ilişkin deneyimlerini tanımlamak ve tasarlamak için çalışırlar. UX tasarımcıları veriye dayalı yenilemeler yoluyla, tasarım sorunlarını belirler ve müşterinin dijital yolculuğunu sürekli olarak iyileştirmeyi hedefler.
- Marketing Technologies
Pazarlama teknolojileri ekibi, pazarlama takımlarının stratejilerini otomatize etmek ve pazarlamayı modern hale getirmek için gerekli tüm dijital araçların yönetilmesinden sorumludur. Yapay zeka destekli bu dijital araçları kullanarak; müşterilerin dijital ayak izlerinin takibi, kişiselleştirilmiş içerik gösterimi, a/b testleri ve dijital pazarlama hedef kitlelerinin oluşturulması gibi çalışmaları gerçekleştirirler. Vodafone Türkiye’nin tüm dijital kampanyalarının yürütülmesinden sorumlu olan ekiptir.