Yenilenmiş cihaz nedir?
- Bu cihazlar, Türk Standartları Enstitüsü tarafından belirlenen standartlara uygun olarak, Türkiye Cumhuriyeti Ticaret Bakanlığı tarafından onaylanmış bir 'Yenileme Merkezi' tarafından yenilenmiştir.
Yenilenmiş telefon nedir?
- Yenilenmiş telefonlar, yeniden satılmadan önce gerekli tüm testlerden geçirilir, buna uygun olarak gerekli parçaları değiştirilir. Kozmetik olarak düzeltmeleri yapılır, sıfırlanarak satışa sunulur.
- Tüm cihazların teknik ve fiziki durumu test edilmiştir. Yenileme merkezinde iyileştirmeleri yapılmıştır ve 1 yıl süre ile distribütor (Ouno Servis A.Ş) garantisi sunulmaktadır.
Yenileme sertifikası nedir?
- Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunu ve Yenilenmiş Ürünlerin Satışı Hakkında Yönetmelik Hükümleri’ni baz alarak oluşturulmuş bir belgedir. T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü, ilgili kurumları yenileme merkezi olarak yetkilendirir.
- Ouno Servis A.Ş, Ticaret Bakanlığı ile yetkilendirilmiş, TSE tarafından, TS 13906 yönetmeliğine uygun olarak kurulduğu ve çalıştığı denetlenerek tespit edilmiş ve belgelendirilmiş Cep Telefonu Yenileme Merkezi’dir.
Yenilenmiş telefonları güvenle satın alabilir miyim?
- Yenilenmiş ürünlerimiz, sertifikalı yenileme merkezi tarafından tüm kontrolleri yapılmış, tüm fonksiyonları kapsamlı şekilde test edilmiş, bakım ve onarım işlemlerinden geçirilmiş ve yenileme merkezi garantili olarak yenilenmiş şekilde satışa sunulmaktadır.
- Kutu içerisinde yer alan sertifikadaki QR koduyla, telefon üzerinde gerçekleştirilen işlemleri inceleyebilirsiniz.
- Ticaret bakanlığı tarafından onaylı yenileme merkezlerine TC Ticaret Bakanlığı web sitesi üzerinden "Belgelendirme İşlemleri" sayfasında "Yenileme Merkezleri ve Yenileme Yetki Belgeleri" kısmından ulaşabilirsiniz.
Telefonun kayıp/çalıntı olma ihtimali var mıdır?
- Hayır, yoktur. Tüm telefonlar IMEI sorgulamaları yapılarak teslim alınır ve gerekli kontrolleri sağlanır. İstenildiğinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’ndan IMEI numarası ile sorgulama yapılabilir.
Yenilenmiş telefonlarda veri güvenliği nasıl sağlanır?
- İlk olarak telefonlar fabrika ayarlarına döndürülür. Ancak, “fabrika ayarlarına dön” seçeneği, telefondaki verileri tamamen silmeyebilir, veriler geri getirilebilir. Bu nedenle, yenileme sürecinde, veriler kalıcı olarak silinir ve size güvenle ulaştırılır.
Yenilenmiş telefonlar sıfırlanmış olarak mı satışa sunulur?
- Veri Koruma Yasası gereği, kullanılmış bir telefonu yeniden satışa sunmadan önce orijinal ayarlarına getirmekle yükümlüyüz. Bundan dolayı, yenilenmiş bir telefonu ilk kez açtığınızda sıfırdan kurmanız gerekecektir.
Yenilenmiş telefonların geçtiği testler nelerdir?
Merkezlerimizle yapılan testler şu şekildedir:
- FMI - Android testi
- Çizik kontrol
- Ekran Sabitleme
- Kozmetik
- Tuş takımı fonksiyon
- Tuş takımı kozmetik
- Kamera ve flash kontrol
- Kamera ve flash camı kontrol
- Sim kart test
- On-Off test
- Şarj Test
- Batarya test
- Ekran Test
- Ekran leke renk test
- Dokunmatik test
- Sensör test
- Ön kamera test
- Titreşim test
- Video test
- Video ses test
- Konuşma testi
- Kulaklık testi
- Wifi test
- Bluetooth testi
- IMEI kontrol
- Kulaklık yuvası kontrol
- Şarj soketi kontrol
- Vida kontrol
- Parmak izi sensörü kontrol
- Hijyen temizlik
- Cihaz sterilizasyonu
Vodafone’dan yenilenmiş cihaz almanın avantajları nelerdir?
- Faturana ek 12 ayda ödeme kolaylığıyla satın alabilirsiniz.
- İlk yıl içerisinde cihazınızda teknik bir arıza olduğu durumda cihazınız garanti kapsamında onarılır.
- Siparişiniz tüm iller için ücretsiz olarak 3-6 iş günü içerisinde kargoya verilmektedir. İstanbul içi ücretsiz hızlı teslimat ise 3-6 saat sürebilmektedir. Saat 15:00 sonrasında oluşturulan siparişler ertesi gün kargoya verilmektedir.
- Hem telefonunuzu seçerken, hem de satış sonrasında ihtiyacınız olan tüm konularda destek verecek Vodafone Faturaya Ek Cihazlar Çözüm Uzmanlarımız sizleri bekliyor. Tüm sorularınız için arayabileceğiniz özel uzman hattımız: 0542 756 70 00
- Kişilerden alınmış 2.el telefonlara göre daha güvenilirdir. Belirli testlerden ve süreçlerden geçerek sizlere ulaştırılır.
Yenilenmiş cihazlardaki “kategori” ne anlama gelir?
İki ana kategori bulunmaktadır:
- Mükemmel: Görünüm olarak sıfıra yakın cihazdır. Kılcal çizikleri olabilir. Sorunsuz çalışmaktadır. Orijinal veya eşdeğer parçalar ile yenilenmiş veya sadece temizlenmiş olabilir. Tüm fonksiyonları test edilmiştir.
- Çok İyi: Görünüm olarak kullanıma bağlı çizik ve deformasyonları olan cihazdır. Sorunsuz çalışmaktadır. Orijinal veya eşdeğer parçalar ile yenilenmiş olabilir. Tüm fonksiyonları test edilmiştir.
Yenilenmiş cihaz kutusuna neler dahildir?
- Satın alınan tüm cihazlar, kutuyla gönderilir. Kutunun içerisinde telefon, şarj kablosu, şarj adaptörü bulunmaktadır. Ayrıca, garanti belgesi ve hangi yenileme işlemlerinin yapıldığını belgeleyen TSE belgesi de yer alır.
Satın aldığım telefonu iptal edebilir miyim?
- Siparişinizi iptal etmek isterseniz 0542 756 70 00 Vodafone Müşteri Hizmetleri'ni arayarak iptal talebinizi iletebilirsiniz. Bu durumda siparişiniz henüz kargoya verilmediyse hızlıca iptal edilir ve iptal işlemleri tamamlandıktan sonra faturanıza yansıyan cihaz taksit bedeli bulunuyorsa bir sonraki faturanıza indirim olarak yansır. Siparişiniz dağıtımdaysa teslimat sonrasında cayma hakkınızı kullanarak iadesini gerçekleştirebilirsiniz. Teslimat sonrası 14 gün içerisinde iade gönderimi yapmanız gerekmektedir.
Satın aldığım telefonu iade edebilir miyim?
- Cihazınızı teslim aldıktan sonra 14 gün içerisinde herhangi bir sebepten iade etmenize karşılık paranızın tamamı iade edilir. Daha detaylı bilgiye İade Koşulları sayfasından ulaşabilirsiniz.