Çıkış Yap
Vodafone Yanımda İnternet sayfasından çıkmak üzeresiniz. Oturumunuzu sonlandırmak istediğinize emin misiniz?
Günümüzün sürekli gelişen çalışma ortamında, birçok şirket hibrit veya uzaktan çalışma düzenlemelerine geçiyor. Bununla birlikte, birçoğunun net yönergeleri, beklentileri ve hatta resmi bir uzaktan çalışma politikası yok. Bu kapsamlı kılavuzda, iş kültürünün sürekli değişen yüzündeki içgörüleri bütünleştirirken, açık ve etkili bir karma ve uzaktan çalışma politikası oluşturmanın temellerini keşfedeceğiz.
Fiziksel santralin gerektirdiği bakım maliyetlerinizi tamamen ortadan kaldırın, kurulum masrafı olmadan bulut santral ile tanışın!
Hibrit çalışma, çalışanlara yeni keşfedilen esneklik ve özerklik sunar. Çalışanların moralini artırır, ofis alanı maliyetlerini düşürür ve daha uyarlanabilir bir çalışma ortamı sağlar. Bu avantajlardan yararlanmak için, uzaktan çalışmak için iyi tanımlanmış politikalar oluşturmak çok önemlidir.
Ofis ve uzaktan çalışma arasında doğru dengeyi bulmak, şirketinizin birbirinden farklı ihtiyaçlarına ve operasyonel görevlerinizin niteliğine bağlıdır.
Aşağıdaki faktörleri göz önünde bulundurarak iş düzenlemenizi sağlayın:
Personelinizin işbirliği yapması, iletişim kurması ve yenilik yapması için sürekli olarak yollar sağlayarak, hibrit veya uzaktan çalışma düzenlemelerinizin destekleyebileceği özerkliği ve üretkenliği artırmak için bu fırsattan en iyi şekilde yararlanın.
Kimlerin uzaktan çalışmaya uygun olduğunu ve bunun nasıl talep edileceğini açıkça belirtin. Uzaktaki çalışanların eğitime ve düzenli kontrollere hâlâ erişebildiğinden emin olun.
İletişim yöntemlerini ve çalışma saatlerini netleştirin. Görüntülü toplantılar, iş kıyafetleri ve gerekli kişisel gereksinimler için yönergeleri tanımlayın.
Temel kaynaklara ve desteğe erişimin yanı sıra kariyer geliştirme fırsatları sunarak uzaktaki çalışanların fiziksel ve zihinsel sağlığını geliştirin. Ergonomik kurulumları ve molaları teşvik edin. Verileri korumak için siber güvenlik önlemlerinin alındığından emin olun.
Çalışma ortamı geliştikçe herkesin uyum içinde ve bilgi sahibi olmasını sağlamak için esnek çalışma politikanızı düzenli olarak güncelleyin ve yenileyin.
İhtiyaçlarınıza ve isteklerinize uygun kendi çalışma yönergenizi oluşturun.
İşletmeniz için daha fazla dijital tavsiyeye mi ihtiyacınız var?
Kullandığı ürünler
Diğer haberler