Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yardım sayfasına hoş geldiniz.

Vodafone Yanımda Uygulaması ile hattınızla ilgili tüm işlemleri kolayca gerçekleştirebilirsiniz.

Hemen indir

Bireysel hat devir işlemleri nasıl yapılır?

Tarife ve Hizmetler

Bireysel hat devir işlemleri nasıl yapılır?

Devir eden ve Devir alan müşterilerimizin aynı anda aynı yerde bulunma zorunluluğu kaldırılmıştır !
Hattı Devir almak isteyen müşterimiz bulunduğu yerdeki en yakın Vodafone bayisine giderek devir sürecini başlatabilir ardından , Devir eden müşterimiz bekleyen imza ve kimlik işlemlerini tamamlamak üzere kendine en yakın Vodafone bayisine giderek devir işlemini tamamlayabilir 21.12. 2023 itibari ile Türkiye’deki tüm Vodafone bayilerinden işlemler yapılabilecektir.

NOT: Bu işlemi tamamlamak için 24 saat içerisinde devir eden müşterimiz bulunduğu yerdeki Vodafone bayisine onayını iletmesi gerekir.24 saat içerisinde onaylanmayan başvurular iptal edilecektir.

Devir İşlem Adımları aşağıdaki gibidir;

  • Devir alacak kişi kendisine en yakın bayiye giderek, devir almak istediği GSM numarasını belirtir,
  • Devir işlemi için gerekli evraklar alınarak işlemler başlatılır
  • Devir edecek kişinin 24 saat içerisinde dilediği bayiye kimliği ile beraber giderek devir işlemini onaylaması beklenir
  • 24 saat içerisinde devir edecek kişinin onaylaması durumunda işlemler tamamlanır

Önemli Noktalar ;

  • 24 saat içerisinde devir edecek kişinin bayiden işlemleri onaylamaması durumunda işlem iptal edilir, devir alacak kişinin yeniden başvuru yapması gerekir
  • 24 saatlik süre içerisinde devredilecek GSM numarası için aktif işlem yapılamayacaktır, farklı işlem talepleri olması durumunda (kayıp/çalıntı vb) devir talebi iptal edilecektir. Devir alacak kişinin yeniden başvuru yapması gerekmektedir.

Gerekli Evraklar;

Bireysel faturalı hat devir işlemleri için kimlik yada kimliğe alternatif evraklar, adres gösterir belge, abonelik sözleşmesi(bayi tarafından verilecektir)

Hat İşlemleri

Yardım Konuları