Müsaitseniz
süper hızlı
internet

evinize gelecek

1000 Mbps’e varan hızıyla benzersiz
SüperNet FiberMax teklifleri evinizde

Kampanya Detayları

SüperNet FiberMax Teklifleri

SüperNET FiberMax / Mini

32 Mbps, 60 GB AKN

SüperNET FiberMax / Midi

64 Mbps, 120 GB AKN

SüperNET FiberMax / Maxi

100 Mbps, 240 GB AKN

SüperNET FiberMax / Mega

1000 Mbps, 1000 GB AKN

Hemen Başvur

5 adımda SüperNet FiberMax’lı Olun

01

Aşağıdaki başvuru
formunu doldurun

02

Sizi arayıp Supernet FiberMax
alt yapı kontrolünüzü
sağlayalım

03

Evraklarınızı
Teslim Edin

Başvuru evraklarınızı
Vodafone yetkilisine
vermeniz yeterlidir.

04

Başvuru Onayınız
Gelsin

Başvuru onayınız
SMS ile cebinize
gelecektir.

05

İnternetin Keyfini
Çıkarın

SMS ile gelen Kullanıcı
Adı ve Şifrenizi
modeminize girerek
SüperNet’in keyfini
çıkarabilirsiniz.

Başvuru ve koşullar hakkında bilgi almak için
formu doldurun, sizi arayalım.

Esaslar

  • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.
  • Kampanya 30.06.2016 tarihine kadar geçerlidir.
  • Kampanya şartları 24 Aylık abonelik taahhüdü verilmesi durumunda geçerlidir.
  • Süpernet FiberMax Kampanyası ile aboneler İnternet hizmetinden 24 ay boyunca indirimli olarak bu formda belirtilen seçmiş olduğu paket fiyatından faturalandırılır.
  • Aynı kampanya dâhilinde hız ve limit yükseltilebilir. Abone geçiş yaptığı tarife ücretine göre değerlendirilir.
  • Seçilen Kampanya kapsamında Abone tarafından eski internet servis sağlayıcısı nezdinde aboneliğin sonlandırılması halinde mevcutta bir taahhüt söz konusu ise, taahhütün iptal edilmesi nedeni ile yansıyacak taahhüt iptalinden doğan fatura bedeli, Vodafone Net tarafından kesilecek hizmet bedeli faturasına indirim olarak yansıtılacaktır. Bunun için eski internet servis sağlayıcısı nezdindeki taahhüt iptalinden doğan fatura bedelinin Abone tarafından ödenerek fatura ve ödemeye ilişkin belgenin Vodafone Net’e geçiş tarihinden itibaren 90 gün içerisinde 0 216 556 31 73 veya 0 216 556 31 77’e fakslanması gerekmektedir.
  • Kampanya kapsamında modem Abonelik süreci boyunca Abonenin kullanımı için Vodafone Net tarafından ücretsiz olarak sağlanacak ve modem kurulum hizmeti Abone’ye hediye edilecektir.
  • Abonenin kullanımından kaynaklanan arızalar hariç olmak üzere, cihazda meydana gelen arızalar garanti kapsamına dahil olup, arızalı cihaza ilişkin değişim işlemleri Vodafone Net tarafından abonenin talebi üzerine gerçekleştirilecektir.
  • Abonenin ay içerisindeki veri kullanımı (download), seçilmiş olan paketin adil kullanım noktasını (AKN) aştığında internet kullanım hızı 3 Mbps olacak şekilde düşürülecektir. Dönem sonunda tekrar Abonenin seçmiş olduğu hızda hizmet verilmeye devam edilecektir.
  • Aboneler, yılda en fazla 2 kez ve toplamda 180 (yüz seksen) günü aşmayacak şekilde İnternet hattını dondurabilir. Hat dondurma işlemi vergiler dahil 29 TL olarak faturalandırılır. Hat dondurma süresi içinde olan Abonelerden aylık İnternet erişim ücretialınmayacak, aylık erişim ücreti dışında kalan; kullanılan katma değerli hizmet ücretleri, taksit, kota aşım ücretleri, hat dondurmadan dolayı yansıtılması gereken iadeler, geçen aydan devir eden ücretler var ise faturalanacaktır.
  • Abonelerin taahhüt süresi dolmadan başka kampanyaya geçmesi ya da aboneliğin taahhüt süresi dolmadan iptal ettirilmesi durumunda abonelik/kampanya iptaline kadar geçen süre boyunca yapılan indirim, cihaz bedelleri, alınmayan Aktivasyon Ücretleri, Başvuru bedelleri, modem kurulum bedelleri veya diğer faydaların bedellerinin tahsil edilmemiş kısmının toplamı aboneye Vodafone Net tarafından cayma tarihini takip eden aydaki ilk faturasına yansıtılır. Şu kadar ki; bu tutar hiçbir zaman, iptal ettirilme tarihinden taahhüt süresi sonuna kadar olan dönem için seçilen kampanya kapsamında Abone tarafından ödenmesi gereken toplam tutarı aşmayacaktır.
  • Aboneliğin sona ermesi durumunda, modemin çalışır durumda ve tüm parçaları eksiksiz olarak abonelik iptalini takiben 20 gün içinde Vodafone Net tarafından bildirilen kargo firmasına Vodafone Net’e gönderilmek üzere teslim edilmesi gerekmektedir. Bu koşullara uyulmaması durumunda, modem bedeli aboneye belirtilen son gönderim süresini takip eden ilk fatura döneminde faturalandırılır.
  • Kampanya süresi sona erdikten sonra abonenin İnternet hizmetleni almaya devam etmek istemesi halinde söz konusu hizmet aboneye www.vodafone.net.tr internet sitesinde yer alan standart FiberMax aylık ücretlerinden faturalandırılacaktır.
  • Bu formdan doğan damga vergisi Abone’nin sorumluluğundadır.
  • Vodafone Net modemin markasını ve İnternet hizmeti liste fiyatlarını değiştirme hakkını saklı tutar.
  • Abone, Süpernet FiberMax kampanyası koşullarını imzalayarak, kampanyaya katılmayı kabul ve taahhüt eder.
SüperNet kampanyası abonelik başvuru formu için tıklayın.

Sıkça Sorulan Sorular

  1. 1. Vodafone Net Fiber + hizmeti nedir?

    Vodafone Net FiberMax hizmeti Vodafone’un kendi fiber altyapısı ile sunduğu 1000 Mbps’e varan hızlarında sunulan internet bağlantı şeklidir. İstanbul, İzmir, Antalya'da yalnızca Vodafone’un kendi Fiber altyapısının bulunduğu bölgelerde sunulur.

  2. 2. Vodafone Net Telefonsuz İnternet hizmeti nedir?

    Herhangi bir telefon aboneleğine ihtiyaç duyulmadan yapılan internet aboneliğidir. Sadece Vodafone’da telefonsuz internet için aylık ek ücret ödemeye gerek yoktur. Kampanya kapsamında, kampanya süresi boyunca hiçbir ek ücret ödemeden Telefonsuz İnternet hizmetinden faydalanabilirsiniz.

  3. 3. Nasıl Vodafone Net abonesi olabilirim?

    Yeni bir telefon internet talebinde bulunarak (farklı bir işletmecide internet aboneliği bulunması durumunda, bu aboneliğin iptal edilerek, yeni bir abonelik talebinde bulunmulması gerekmektedir)

  4. 4. Vodafone SüperNet FiberMax Kampanyası nedir?

    24 ay boyunca 1000 Mbps’e varan Fiber hızların ayda sadece 54,90’dan başlayan fiyatlarla sunulduğu kampanyadır. 24 ay abonelik taahhütü verilmesi durumunda geçerlidir.

    Kampanya kapsamında modem ve kurulum Vodafone Net tarafından sağlanmaktadır.

  5. 5. Vodafone SüperNet Kampanyası ile faydalanabileceğim paketler nelerdir?


    Paket Ücreti Kampanyalı Ücret
    32 Mbps Limitsiz (60 GB AKN) 85,00 TL 54,90 TL
    64 Mbps Limitsiz (120 GB AKN) 110,00 TL 64,90 TL
    100 Mbps Limitsiz (240 GB AKN) 127,00 TL 74,90 TL
    1000 Mbps Limitsiz (1000 GB AKN) 800,00 TL 399,90 TL

  6. 6. Cayma bedeli karşılama kampanyasından nasıl faydalanabilirim?

    Kampanya kapsamında eğer daha önce abone olduğunuz internet servis sağlayıcıya herhangi bir taahhütünüz var ise, taahhüt iptal bedeliniz, faturanıza indirim olarak yansıtılacaktır. Bunun için eski internet servis sağlayıcınızdan çıkan taahhüt iptal bedeli faturanızı ödeyerek, faturanız ile ödeme belgesini, Vodafone Net’e geçiş tarihinizden itibaren 90 gün içerisinde 0 216 556 31 73 veya 0216 556 31 77’e fakslamanız gerekmektedir.

  7. 7. Kampanya kapsamında herhangi bir aktivasyon ücreti bulmakta mıdır?

    Kampanya kapsamında 96 TL olan aktivasyon ücreti aboneden alınmamaktır.

  8. 8. Vodafone SüperNet kampanyasına katılım için gerekli şartlar nelerdir?

    Kampanyadan faydalanmanız için herhangi bir şart bulunmamaktadır. Altyapınızın uygun olması yeterlidir.

  9. 9. Kampanya ücretine ek başka ücretler ödenecek mi?

    Alınan hizmetle ilgili bedeller dışında başka ücret ödenmeyecek.

  10. 10. Kampanya kapsamında modem sunulmakta mıdır?

    Kampanya kapsamında Abonelik süresince 350 TL değerindeki modem Vodafone Net tarafından ücretsiz olarak abone kullanımına sunulmaktadır.

    Aboneliğin sona ermesi durumunda, modemin çalışır durumda ve tüm parçaları eksiksiz olarak abonelik iptalini takiben 20 gün içinde MNG kargoya Vodafone Net’e gönderilmek üzere teslim edilmesi gerekmektedir. Bu koşullara uyulmaması durumunda, modem bedeli aboneye faturalandırılır.

  11. 11. Kampanya kapsamında modem kurulum hizmeti sunulmakta mıdır?

    Kampanya kapsamında 250 TL bedelindeki kurulum hizmeti aboenelere ücretsiz olarak sağlanmaktadır.

  12. 12. Kampanyadan nasıl faydalanabilirim, nereden alabilirim?

    Kampanyaya abone olabilmek için 0 850 542 0 542 numaralı müşteri hizmetlerimizi arayabilir ya da Vodafone Cep Merkezlerini ziyaret edebilirsiniz.

  13. 13. Kampanyaya ne zamana kadar abone olabilirim?

    Kampanya 31 Haziran 2016 gün bitiminde sona erecektir. Sipariş işlemlerinizin en son bu tarihte gerçekleştirilmiş olması gerekmektedir.

  14. 14. Kampanyadan yararlanmak için gerekli evraklar nelerdir?

    TC Uyruklu vatandaşlar için kimlik belgesi fotokopisi
    Yabancı uyruklu vatandaşlar için geçerlilik tarihi uygun pasaport
    İşlem vekaleten yapılıyorsa, ilgili vekaletname
    İlgili sözleşme ve başvuru formları

  15. 15. Kampanya taahhüt dönemi sonrasında aylık ücretlerim ne kadar olacak?

    Yeni bir kampanya ya da değişiklik talebiniz olmaması durumunda, www.vodafone.net.tr sitesinde yer alan FiberMax hizmetleri liste fiyatları üzerinden hizmet almaya devam edersiniz.

  16. 16. İnternet hız ve kotamı / telefon paketimi nasıl değiştirebilirim?

    Vodafone Net müşteri hizmetlerini (0 850 542 0 542) arayabilirsiniz.

  17. 17. İnternet hattımı nasıl iptal ettirilir?

    0 850 542 0 542 numaralı müşteri hizmetleri aranarak iptal talebinden bulunduktan sonra iptal dilekçesi yönlendirilen adrese gönderilerek iptal edilebilir.

  18. 18. İnternet hizmetleri iptal edilirse ne olur?

    Hizmetin taahhüt süresi bitiminden önce iptal ettirilmesi durumunda verilen indirimler ve ücresiz sunulan hizmet bedelleri ödenir. Ancak taahhüt kapsamında henüz tahsil edilmemiş hizmet bedelleri toplamının, indirimler toplamında düşük olması durumunda, düşük olan tutar faturaya yansıtılır. Modemin daha önce belirtildiği şekilde Vodaofne Net’e teslim edilmesi gerekir.

  19. 19. FiberMax hizmetinden faydalanırken taşındığımda altyapı sağlanamazsa iptal nedeniyle ceza ödenir mi?

    Teknik altyapımızın eksikliği nedeniyle hizmet veremediğimiz durumlarda, aboneye ADSL ya da Fiber/FiberMax hizmetine geçiş yapmak koşuluyla cezai işlem uygunlanmaz.

  20. 20. Adil kullanım noktası (AKN) aşılması durumunda ayrıca ücret ödenir mi?

    Hayır. Limitsiz paketler adil kullanım noktası aşılması durumunda ek bir ücret ödenmez. Yalnızca internet hızı bir sonraki fatura dönemine kadar 3 Mbps’ye düşürülür. Fatura dönemi sonunda tekrar paket hızına yükseltilir.

  21. 21. Bir önceki aydan kalan adil kullanım kotamı sonraki ay kullanılabilir mi?

    Hayır. Kota aynı ay içinde kullanılmalıdır. Kalan kota bir sonraki aya devredilmez.

  22. 22. Kampanya taahhüt süresi içinde hat dondurulabilir mi?

    Geçiçi olarak internet erişimine ihtiyaç duymayan Aboneler, yılda en fazla iki kez parçalı şekilde 180 güne kadar, tek seferde 300 güne kadar Fiber hatlarını dondurabilirler. Hat dondurma işlemi vergiler dahil 29 TL olarak faturalandırılır. Hat dondurma süresi içinde olan kullanıcılar için aylık İnternet erişim ücreti alınmayacaktır. İnternet erişim ücreti dışında kalan; kullanılan katma değerli hizmet ücretleri, taksit, kota aşım ücretleri, hat dondurmadan dolayı yansıtılması gereken iadeler, geçen aydan devir eden ücretler var ise faturalanacaktır.

  23. 23. Güvenli internet satın alabilir miyim?

    Güvenli internet kapsamında alttaki profillerden biri seçilebilir:
    1) Aile Profili (alttaki sitelerden girilmen istenmeyenler)
    a) Oyun Siteleri
    b) Sohbet Siteleri
    c) Sosyal Medya Siteleri
    2) Çocuk Profili

  24. 24. Statik IP hizmeti satın alabilir miyim?

    Aylık 9 TL karşılığında statik IP hizmeti satın alınabilir.

  25. 25. Hizmet ile ilgili soru / talep / sorunlar için kimi aranmalıdır?

    Hizmet ile ilgili teknik destek hizmetleri, Vodafone Net müşteri hizmetleri tarafından sağlanmaktadır. 0 850 542 0 542 numarasından Vodafone Net Müşteri Hizmetlerine ulaşılabilir.

  26. 26. Hizmet için fatura kesim tarihi nedir? / indirimli olarak ne zaman hizmet almaya başlayacağım?

    Vodafone Net ’in fatura kesim tarihi her ayın 2 sidir. Hizmetteki indirim ,hizmetin başlatıldığı andan itibaren uygulanır.

  27. 27. Vergi tutarı nedir?

    Katma Değer Vergisi %18’dir. İnternet için özel İletişim Vergisi %5 olarak uygulanmaktadır. Fiyatlara bu vergiler dahildir.

  28. 28. İnternet hizmetim için elektronik fatura ve ayrıntılı fatura alınabilir mi?

    Hizmet için her ay fatura adresine postayla gönderilen standart faturanın yanısıra e-posta adresine gönderilmek üzere elektronik fatura hizmeti de sağlanmaktadır. www.jetfatura.com adresinden faturalarınızın detaylarını görebilirsiniz. Bu sistemi kullanabilmek için bir kereliğine şifre almanız gerekmektedir. Şifre size aktivasyondan sonra otomatik olarak gönderilecektir. Şifre ile ilgili sorularınız için 0 850 542 0 542’yi aramanız yeterlidir.

    Sağlanan elektronik e-fatura bilgilendirme amaçlıdır, yasal geçerliliği yoktur.

  29. 29. İnternet kotasının ne kadarının kullanıldığı nasıl öğrenilebilir?

    www.jetfatura.com adresinden fatura ve kota detayları görülebilir.

  30. 30. Online işlemler için jetfatura.com şifresi nasıl öğrenilebilir?

    Jetfatura şifresi abonelik esnasında SMS yolu ile gönderilir. Şifre bir nedenden dolayı alınmadıysa ya da unutuldaysa 0 850 542 0 542’yi aranarak öğrenilebilir.