Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Vodafone Faturasız Hattı'nızla İlgili Kullanım Süreleri

Vodafone Faturasız Hat aboneliğiniz yürürlüğe girdiğinde Aktif Kullanım Süresi başlamış olur.

Aktif Kullanım Süresi 1 Ekim 2010 tarihinden sonra en düşük yükleme miktarını yüklemiş ya da en düşük lira transfer almış aboneler için 180 gündür.

Bu süre içinde bakiyeniz olduğu sürece arama yapabilirsiniz. Bakiyeniz bitince arama kısıtlaması yapılır, ancak bakiye durumunuz ne olursa olsun aranabilirsiniz.

Lira transferi ile alınan bakiye 10 TL ve üzeri ise aktif kullanım süresini uzatır.

Konuşma esnasında kullanıcının lira bakiyesi biterse, konuşma kesilir ve her iki taraf da (arayan ve aranan) anons ile uyarılır.

Bekleme süresi, Aktif Kullanım Süresi'nin bitmesiyle başlayan 90 günlük süredir. Bu süre ile birlikte arama ve kısa mesaj gönderme kısıtlaması başlar.

Bekleme Süresi başladığında, kullanıcının lira bakiyesi varsa bu bakiye dondurulur.

Bekleme Süresi boyunca sadece acil servisler aranabilir.

Bekleme Süresi içinde kullanıcı Cep Lira yüklemesi yaparsa servisi tekrar aktif hale geçer ve Aktif Kullanım Süresi yeniden başlar. Bekleme süresi ile kullanıcının dondurulan lira bakiyesi, yeni yükleme ile çözülür ve

yüklenen tutara miktarına eklenir.

Bekleme süresinin sonunda, kullanıcı hattına iptal işlemi uygulanır, kullanıcının kayıtları sistemden silinir. Vodafone Faturasız Hat servisi ile ilgili her türlü bilgi için Vodafone Müşteri Hizmetleri'ne 24 saat boyunca 0 (542) 542 00 00 veya 542 (Vodafone aboneleri için) numaralı telefondan ulaşabilirsiniz.