Mağazadan teslimat seçeneği ile aldığım ürün bozuk/hasarlı çıktı; iade işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

Online Mağaza

Mağazadan Teslimat Süreci

Mağazadan teslimat seçeneği ile aldığım ürün bozuk/hasarlı çıktı; iade işlemini nasıl gerçekleştirebilirim?

Ürünü iade süresi içinde (siparişinizin elinize ulaşmasını takiben 14 gün) tarafımıza göndermeniz ve iade başvurusu yapmanız halinde gerekli kontroller yapılacak ve aynı üründen stoklarda bulunması durumunda ürün/ürünlerin değişimi gerçekleştirilecektir. Ürün/ürünlerin tedarikçi firma stoklarında olmaması durumunda siparişiniz iptal edilerek ücret iadesi işlemi gerçekleştirilecektir.

Siparişinizi teslim almadan önce; Kargo poşeti ya da kutusunda hasar olup olmadığını, Kargo kutusunu açtıktan sonra cihaz paketinin hasarlı, kutu içeriğinin eksik ve/veya farklı olup olmadığını, Cihaz kutusunun dışındaki koruma bandının/ambalajının yırtık, açık, hasarlı olup olmadığını, kontrol ediniz. Şayet böyle bir durum söz konusuysa cihazı teslim almadan mağaza görevlisinden derhal "hasarlı teslim tutanağı" düzenlemesini talep edebilir ve iade formunu doldurarak ürünü MNG kargo görevlisine iletebilirsiniz. Bu durumda ürün yetkili firma tarafından incelenerek, gerekli işlemler yapılacaktır.

Sipariş teslimatı sonrasında ürünün kusurlu olduğunu düşünmeniz halinde siparişinizin size ulaştığı günü takip eden 14 gün içerisinde söz konusu durumu bildirebilir ve ürün iadesi işlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin