İade talebim kabul edilmedi, sebebi nedir?

Online Mağaza

İade ve İptal

İade talebim kabul edilmedi, sebebi nedir?

Tüketici, cayma süresi içinde ürünü, işleyişine, teknik özelliklerine ve kullanım talimatlarına uygun bir şekilde kullandığı takdirde meydana gelen bozulmalardan sorumlu değildir.

Bununla birlikte, iadesini gerçekleştirmek istediğiniz cihazın, tarafınıza iletildiği şekilde eksiksiz, tüm aksesuarları, belgeleri ve orijinal kutusuyla birlikte iade edilmesi gerekmektedir. Herhangi bir parçası/aksesuarı/belgesi eksik şekilde iletilen cihazların iadesi kabul edilememektedir.

Ek olarak, düşürme veya çarpma benzeri, ürünün mutat kullanımı dışında oluşmuş hasarlara sahip cihazlar da iade olarak kabul edilmez.

Vodafone Yanımda Uygulamasını indirin