Direkt Gösterimli Reklam
Marka bilinirliğinizi artırmak için en uygun modeldir. Sosyal medya gönderilerinizi endüşük maliyetlere en çok kişiye gösterebilirsiniz.
Facebook ve Instagram üzerinden işletmeniz için reklam vererek marka bilinirliğinizi artırırken, potansiyel müşterilerinize ulaşın! Sosyal medyadaki varlığınızı büyütmek, bilinirliğinizi artırmak için Vodafone Business Facebook ve Instagram Reklam Hizmetlerinden yararlanın!
Facebook ve Instagram Reklam hizmeti hakkında uzman ekiplerimizden ücretsiz bilgi almak için formu doldurun, sizi arayalım!
Marka bilinirliğinizi artırmak için en uygun modeldir. Sosyal medya gönderilerinizi endüşük maliyetlere en çok kişiye gösterebilirsiniz.
Websitenize sosyal medya reklamlarınız ile trafik çekebilir, ürün ve hizmetleriniz hakkında potansiyel müşterilerinize daha fazla bilgi verebilirsiniz.
Potansiyel müşterilerinizin iletişim bilgilerini toplayarak izinli veri tabanınızı oluşturabilir, kampanyalarınız hakkında iletişime geçebilirsiniz.
Gönderilerinizin maksimum seviyede etkileşim (beğeni, yorum, gönderi paylaşımı, gönderi kaydetme) almasını sağlayabilirsiniz.
Potansiyel müşterilerinizi doğrudan Messenger, Instagram ya da WhatsApp konuşmalarına yönelendirebilirsiniz.
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL
Yaş, Cinsiyet, Eğitim, Meslek, Medeni Durum, Dil
Alışveriş ve Moda, Eğlence, Hobiler ve Faaliyetler, Spor ve Açıkhava, Sağlık, Teknoloji
Alışveriş Davranışı, Diğer Hareketler, Dijital Hareketler, Mobil cihaz kullanıcısı/kullanım süresi, Seyahat
İl, İlçe, Büyük semtler
Ürün ile ilgilendiğinizi belirttikten sonra çağrı merkezimiz sizi arayarak Teknoloji Satış Yöneticilerimiz adına randevu alır.
Teknoloji satış yöneticilerimiz şirketinizi ziyaret eder ve satış evraklarını imzalatır.
Size e-posta yoluyla gelen reklam yetkilendirme onaylarını tamamladıktan sonra ajansımız sizinle iletişime geçer ve görselleri sizden alıp, reklam detaylarını sizinle kurgular. Reklam kampanyanız boyunca haftalık olarak rapor gönderimi yapılır.
Ürün ile ilgili ek bir destek ihtiyacı durumunda destek hattına ulaşabilirsiniz:0850 542 0 542
Paket Tutarı | Seçilebilecek Reklam Modeli | Tahmini Gösterim Adeti |
₺5.000 | Direkt Gösterimli Reklam | 470.000 |
Website Yönlendirmeli Reklam | 380.000 | |
Form Gösterimli Reklam | 190.000 | |
₺10.000 | Direkt Gösterimli Reklam | 980.000 |
Website Yönlendirmeli Reklam | 770.000 | |
Form Gösterimli Reklam | 400.000 | |
₺20.000 | Direkt Gösterimli Reklam | 2.000.000 |
Website Yönlendirmeli Reklam | 1.600.000 | |
Form Gösterimli Reklam | 820.000 | |
₺50.000 | Direkt Gösterimli Reklam | 5.100.000 |
Website Yönlendirmeli Reklam | 4.100.000 | |
Form Gösterimli Reklam | 2.080.000 |
Paket Tutarı (KDV hariç, ÖİV dahil) | Maksimum Kullanım Süresi | Facebook-Instagram Kampanya Detayı |
₺ 5.000 | 45 gün | 1 kampanya, 1 düzenleme |
₺ 10.000 | 3 ay | 1 kampanya, 1 düzenleme |
₺ 20.000 | 3 ay | 2 kampanya, 2 düzenleme |
₺ 50.000 | 6 ay | 3 kampanya, 3 düzenleme |
a=>Yetkili kişinin Nüfus Cüzdanı
b=>İmza Sirküleri
c=>Vergi Levhası
d=>Kullanılacak alfanumerik için CLI usul esaslarına uygun belge (SMS Başlık Kullanımına İlişkin Kılavuz ekte paylaşılmıştır)
CLI Usul Esasları
(a) Gönderici ad-soyadı olması halinde kimlik belgesini, unvanı olması halinde kimlik belgesi ile birlikte unvanı ispatlayıcı belgeyi ve işletmeci tarafından doğrulanmak kaydıyla abonenin e-devlet kapısında ürettiği “Yerleşim Yeri Belgesi”ni
(b) Şirket unvanı olması halinde, Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre kurulmuş şirket tarafından imzalı ve kaşeli Ticaret Sicil Gazetesi örneği veya Ticaret Sicil Kaydı veya bu şirketin unvanını unvanı ispatlayıcı diğer resmi belgeleri,
(c) Kamu kurum ve kuruluş unvanı olması halinde, ilgili Kamu kurum ve kuruluşundan alınmış resmi belgeyi,
(ç) Sivil toplum kuruluşu unvanı olması halinde, ilgili sivil toplum kuruluşundan alınmış belgeyi,
(d) Marka adı içermesi halinde, marka sahipliğini ispatlayıcı belgeyi,
(f) Bayiliği veya temsilciliği yapılan bir firma veya kuruluş adını içermesi halinde, ilgili firma veya kuruluş izninin alındığını ispatlayıcı belgeyi
(g) İşbu fıkrada yer almayan şekillerde kullanımı halinde, gerekli görülebilecek ispatlayıcı belgeleri
Kamu Kurumları’nın tarafı olduğu abonelikler kapsamında yapılacak SMS gönderimlerinde, arayan hat bilgisinin “Arayan Hat Bilgisi (CLI) Kullanımına İlişkin Usul ve Esaslar”a uygun olarak oluşturulması ve kullanılacak arayan hat bilgilerinin ilgili kamu kurumundan yazılı olarak temin edilmesi kaydı ile; Mezkûr Usul ve Esasların “Sunulan elektronik haberleşme hizmetine münhasır CLI hak ve yükümlülükleri” başlıklı 7’nci maddesinin ikinci fıkrasının (a) bendinde belirtilen “Yerleşim Yeri Belgesi”nin aranmaması hususuna karar verilmiştir.”
Facebook-Instagram Reklam Hizmeti Nedir?
Facebook ve Instagram üzerinden yüzlerce kriter seçeneği ile hedef kitle belirleyerek ihtiyaca göre potansiyel müşterilere ulaşmayı sağlayan hizmettir.
Paket detayları nasıldır?
Facebook-Instagram Reklam Hizmeti kapsamında ilgili paketler ve bunlara ait paket bedelleri aşağıdaki tabloda verilmiştir. Direkt Gösterimli, Website Yönlendirmeli, Form Gösterimli, Etkileşimli, Mesaj Yönlendirmeli veya Website Etkileşimli reklam modellerinden biri seçilir, belirtilen kullanım süresi içerisinde belirtilen düzenleme ve kampanya sayısına göre gerçekleştirilir.
Facebook paketleri Taahhütsüz Toplu SMS ürünü ile birlikte satılmaktadır. Taahhütsüz Toplu SMS ürününün Facebook ile birlikte satışa özel kampanyalı birim fiyatı 0,105 TL yerine 0,05 TL’dir.
Paket Tipi | Toplam Paket Tutarı | Seçilebilecek | Tahmini Gösterim Adeti | Birlikte Alınması Gereken Kampanya |
Tek Seferlik | ₺ 5.000 | Direkt Gösterimli Reklam | 470.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL |
Website Yönlendirmeli Reklam | 380.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Form Gösterimli Reklam | 190.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Etkileşimli Reklam | 420.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Mesaj Yönlendirmeli Reklam | 190.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Tek Seferlik | ₺ 10.000 | Direkt Gösterimli Reklam | 980.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL |
Website Yönlendirmeli Reklam | 770.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Form Gösterimli Reklam | 400.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Etkileşimli Reklam | 890.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Mesaj Yönlendirmeli Reklam | 400.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Tek Seferlik | ₺ 20.000 | Direkt Gösterimli Reklam | 2.000.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL |
Website Yönlendirmeli Reklam | 1.600.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Form Gösterimli Reklam | 820.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Etkileşimli Reklam | 1.880.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Mesaj Yönlendirmeli Reklam | 820.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Tek Seferlik | ₺ 50.000 | Direkt Gösterimli Reklam | 5.100.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL |
Website Yönlendirmeli Reklam | 4.100.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Form Gösterimli Reklam | 2.080.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Etkileşimli Reklam | 4.750.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Mesaj Yönlendirmeli Reklam | 2.080.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Yıllık | ₺ 120.000 | Direkt Gösterimli Reklam | 13.400.004 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL |
Website Yönlendirmeli Reklam | 10.299.996 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Form Gösterimli Reklam | 5.600.004 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Etkileşimli Reklam | 12.000.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Mesaj Yönlendirmeli Reklam | 5.600.004 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Yıllık | ₺ 240.000 | Direkt Gösterimli Reklam | 27.999.996 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL |
Website Yönlendirmeli Reklam | 21.900.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Form Gösterimli Reklam | 11.499.996 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Etkileşimli Reklam | 25.500.000 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Mesaj Yönlendirmeli Reklam | 11.499.996 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Yıllık | ₺ 600.000 | Direkt Gösterimli Reklam | 71.799.996 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL |
Website Yönlendirmeli Reklam | 56.000.004 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Form Gösterimli Reklam | 29.000.004 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Etkileşimli Reklam | 64.999.992 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL | ||
Mesaj Yönlendirmeli Reklam | 29.000.004 | Taahhütsüz Toplu SMS Birim Fiyatı 0,05 TL |
Alınan tek seferlik paketlerin taahhütname imzasından sonra yapılacak en fazla 30 günlük başvuru süresinden sonraki kullanım süreleri ve paket kapsamında kullanımı yapılabilecek Facebook kampanya ve kampanya revizyon adetleri aşağıdaki gibidir. Yıllık paketlerde, toplam reklam bütçesinin 1 ayda en fazla %16’sı, en az %8’i kullanacak şekilde reklam kurulumlarının yapılması gerekmektedir. (1 ayda en az 1 aylık, en fazla 2 aylık bütçe kullanılabilir.)
Aşağıdaki süreler,paketin maksimum kullanım süresini ifade etmektedir.Abone kendi talebine göre kampanya bütçesini daha kısa sürede de kullanabilir.
Paket Tutarı | Maksimum Kullanım Süresi | Facebook Kampanya Detayı |
₺ 5.000 | 45 gün | 1 kampanya, 1 düzenleme |
₺ 10.000 | 3 ay | 1 kampanya, 1 düzenleme |
₺ 20.000 | 3 ay | 2 kampanya, 2 düzenleme |
₺ 50.000 | 6 ay | 3 kampanya, 3 düzenleme |
Paketlerdeki gösterim adetleri neden tahmini?
Vodafone Facebook-Instagram Reklam Hizmeti kapsamında Facebook’un dijital reklam modeli işleyişi sebebiyle kesin bir adet taahhütünde bulunulamamaktadır. Gösterim adetleri reklamın gösterildiği andaki hedefleme kriterleri üzerinde ihale usulü fiyatlandırılarak anlık belirlendiğinden yaklaşık maliyetlere göre tahmini adetler belirlenmiştir. Gerçekleşen gösterim adetleri bu adetlerin altında veya üstünde gerçekleşebilir. İlgili paketler ve bunlara ait tahmini paket gösterim bedelleri aşağıdaki tabloda verilmiştir. Her bir pakette belirlenen tek bir reklam modeli satın alınabilir ve bu reklam modeline karşılık gelen bedeller geçerlidir. Bu tahmini adetler, Türkiye içi hedeflemeler için geçerlidir.
Yurt dışı hedefleme yapılırsa, ortalama gösterim maliyetlerinin artacak olmasından dolayı tabloda belirtilen tahmini gösterim adetlerinde azalma olabilecektir.
Ödeme nasıl olacak?
Servis kapsamında taahhütnamenin imzalandığı tarih itibariyle alımı yapılan paketin bedeli, reklam kurulumu yapılmasını takiben sonraki ilk fatura döneminde peşin olarak tek seferde faturalandırılmaktadır.
Aldığım paketi parça parça kullanabilir miyim?
5000TL ve 10.000TL’lik paketlerdeki adetler bölünemez. 20.000TL’lik paket iki; 50.000TL’lik paket üç farklı kampanya kurulumu olarak düzenlenebilir. Facebook-Instagram Reklam Hizmeti almış olduğunuz pakette belirttiği süre içerisinde geçerlidir. Aktivasyondan sonra 30 gün içerisinde başlatılmayan reklamlar başlatılamaz ve iptal edilir. Yıllık paketlerde, toplam reklam bütçesinin 1 ayda en fazla %16’sı, en az %8’i kullanacak şekilde reklam kurulumlarının yapılması gerekmektedir. (1 ayda en az 1 aylık, en fazla 2 aylık bütçe kullanılabilir.)
Hedefleme seçenekleri nelerdir?
Facebook ve Instagram’ın reklam modellerinde sunduğu tüm hedef kitle kriter seçenekleri kullanılabilmektedir. Demografik özellikler(yaş, cinsiyet, dil vb.), konum, ilgi alanları(hobiler, beğeniler vb.) ve davranışlar(alışveriş davranışları, dijital davranışlar vb.) olarak özetlenebilir. Gerçekleşecek reklamın hangi coğrafi bölgede ve hangi kullanıcıların görmesi isteniliyorsa reklamı sadece o kişiler görür. Örneğin; Şişli’de beyaz eşya dükkanı sahibi olan biri 6 ay içinde nişanlanmış, Şişli’de yaşayan kadın ve erkeklere reklamını gösterebilir.
Yurt dışı hedefleme yapılırsa, ortalama gösterim maliyetlerinin artacak olmasından dolayı paket dahilinde belirtilen tahmini gösterim adetlerinde azalma olabilecektir.
Yurt dışı hedefleme yapabilir miyim?
Yurt dışı hedefleme yapılabilmesi için en az 10.000TL’lik paket alınması gerekmektedir. Yurt dışı hedefleme yapılırsa, ortalama gösterim maliyetlerinin artacak olmasından dolayı paket dahilinde belirtilen tahmini gösterim adetlerinde azalma olabilecektir. Verimin düşmemesi için alınan paketlerin çok fazla ülkeye bölünmemesi gereklidir.
Reklam modelleri nasıl çalışır?
Reklam modelleri amaca göre ayrılır. Seçilebilecek reklam modellerinden “Direkt Gösterimli Reklam” modelinde en düşük maliyetle en fazla gösterim yapılması hedeflenmektedir. “Website Yönlendirmeli Reklam” modelinde hedeflenen kitleden websitesine tıklama olasılığı yüksek olan kişilere reklam gösterimi yapılır. Tıklama tercihi Facebook kullanıcısının kendi iradesine bağlıdır. “Form Gösterimli Reklam” modelinde ise hedeflenen kitleden form doldurma olasılığı yüksek olan kişilere reklam gösterimi yapılır. Kullanıcılara gösterilen reklam görselinin altına, doldurup bilgilerini iletebilecekleri bir form doldurma butonu yerleştirilir. Mesaj Yönlendirmeli Reklam modelinde amaç maksimum sayıda mesaj elde etmektir, kullanıcıyı marka ile iletişime geçmeye yönlendirmektedir. Bu amaç ile oluşturulan bir reklamda, tıklayan kişileri doğrudan Messenger, Instagram veya WhatsApp'ta işletmenizle konuşmalara yönlendirir. Mesajlar seçilen yönlendirme hedefinin gelen kutusuna düşer. WhatsApp’a yönlendirme yapabilmek için Facebook sayfası ile ilişkili bir WhatsApp Business hesabı olmalıdır. Etkileşimli Reklam modelinde amaç maksimum sayıda gönderi etkileşimi (beğeni, yorum, gönderi paylaşımı, gönderi kaydetme) elde etmektir. Etkileşim reklam modelinde kullanılan içerik video ise video izlenmeleri de gönderi etkileşimi olarak kabul edilmektedir. Etkileşim reklam modelinde, gönderi etkileşimi elde etmenin yanı sıra Facebook takipçi reklamı ve Facebook’ta etkinlik öne çıkarma da kullanılabilmektedir.
Tıklama ve form doldurma tercihi Facebook kullanıcısının kendi iradesine bağlıdır. Vodafone, müşterinin yaptığı kampanyanın başarısını (form doldurma, websitesine yönlendirme sayısı, takipçi artışı, beğeni sayısı vb.) taahhüt etmez.
Reklam modellerindeki gösterimler nasıl sayılır?
“Direkt Gösterimli Reklam”, “Website Yönlendirmeli Reklam” ,“Form Gösterimli Reklam” , “Etkileşimli Reklam” , “Mesaj Yönlendirmeli Reklam” modelleri arasından paketler dahilinde verilen tahmini gösterim adetleri kullanıcılara gösterilen her reklamın sayılması ile hesaplanır. Tekil kullanıcı sayısı değildir. Eğer kullanıcıların reklam modelindeki hedef aksiyonu alma ihtimali varsa aynı kullanıcıya birden çok kez reklam gösterimi yapılır ve her gösterim, gösterim adeti olarak sayılır. Reklam modeli gösterim sayıları websitesi tıklama veya form doldurma sayılarını ifade etmez. Vodafone, müşterinin yaptığı kampanyanın başarısını (form doldurma, websitesine yönlendirme sayısı vb.) taahhüt etmez.
Reklamımı kimler nerede ve nasıl görecek?
Seçilen kriterlerdeki kullanıcılar Facebook veya Instagram’a giriş yaptığında, ilgili hedef kitledeki kullanıcıyı nerede yakalamak daha hesaplıysa orada reklam gösterimi yapılacaktır. Örneğin, A kullanıcısı reklam gösterimi anında Instagram Hikayeler bölümünde geziyorsa “Instagram Hikayeler”de; Facebook akış sayfasında geziyorsa “Facebook akış”ta reklamı görecektir.
Bu tercihler kampanya kurulumunda ayarlanabilir, sadece Instagram veya sadece Facebook’ta reklam gösterme veya ikisinde karışık, kullanıcıyı uygun yerde yakalama şeklinde kurulum yapılabilir.
Sadece Instagram’da veya sadece Facebook’ta reklam vermek istiyorum, mümkün mü?
Seçilen kriterlerdeki kullanıcılar Facebook veya Instagram’a giriş yaptığında, ilgili hedef kitledeki kullanıcıyı nerede yakalamak daha hesaplıysa orada reklam gösterimi yapılacaktır. Örneğin, A kullanıcısı reklam gösterimi anında Instagram Hikayeler bölümünde geziyorsa “Instagram Hikayeler”de; Facebook akış sayfasında geziyorsa “Facebook akış”ta reklamı görecektir. Bu tercihler kampanya kurulumunda ayarlanabilir, sadece Instagram veya sadece Facebook’ta reklam gösterme veya ikisinde karışık, kullanıcıyı uygun yerde yakalama şeklinde kurulum yapılabilir.
Bir kampanya süresince bir kişi reklamımı kaç kez görecek?
Gösterim adetleri tekil kullanıcı sayısı değildir. Eğer kullanıcıların reklam modelindeki hedef aksiyonu alma ihtimali varsa aynı kullanıcıya birden çok kez reklam gösterimi yapılır ve her gösterim, gösterim adeti olarak sayılır. Reklam modeli gösterim sayıları websitesi tıklama veya form doldurma sayılarını ifade etmez. Vodafone, müşterinin yaptığı kampanyanın başarısını (form doldurma, websitesine yönlendirme sayısı vb.) taahhüt etmez.
Reklam vermek istediğim görseli ben mi hazırlamalıyım?
Reklam vermek isteyen kurum kendi görselini hazırlaması beklenir. Vodafone’un yetkilendirdiği ajans reklam görselinin Facebook reklam kurallarına uygunluğunu ve kurallara uygun hale getirilmesindeki düzenlemeleri yapar.
Facebook/Instagram hesabımım şifresini unuttum, ne yapabilirim?
Firmaya ait bazı belge ve bilgiler ile hesaba/hesaplara yeniden erişim sağlanabilir. Bu konuda Vodafone’un yetkilendirilmiş ajansına başvurulması gerekmektedir.
Facebook-Instagram Reklam Hizmeti ile birlikte satılan
Taahhütsüz Toplu SMS - Sıkça Sorulan Sorular
Toplu SMS nedir?
Aynı anda binlerce kişiye SMS yollamanızı sağlayan en kolay, en etkili ve en ekonomik yoldur.
Facebook ile birlikte hangi Toplu SMSler alınabilir ve tarife aktivasyonları nasıl yapılabilir?
Facebook ile birlikte satılabilecek taahhütsüz tek bir tarife vardır, FBTopluSMS sunusu ile emptor üzerinden aktivasyon işlemleri otomatik yapılmaktadır.
Müşteriden hangi evrakları almamız gerekiyor?
Vodafone Taahhütsüz Toplu SMS ürününden yararlanmak isteyen her kurumsal müşterimize bir adet numara tahsis edilir. Numarasının veriliş amacı; kurumların kullanacağı SMS ücretlerinin Vodafone tarafından fatura edilebilmesini sağlamaktır. Numaranın aktif hale getirilebilmesi için "Vodafone TİP Abonelik Sözleşmesi", “Sabit Numara Tahsis Formu” ve Facebook & instagram ürünü ile birlikte alınmak isteniyorsa"Facebook instagram Reklam Hizmeti Kampanya Taahhütnamesi" ve bu belgelere ek olarak firma tipine göre aşağıda belirtilen Şirket matbu evraklarının da alınıp golf üzerinden ulaştırılması gerekmektedir.
a=>Yetkili kişinin Nüfus Cüzdanı
b=>İmza Sirküleri
c=>Vergi Levhası
d=>Kullanılacak alfanumerik için CLI usul esaslarına uygun belge (SMS Başlık Kullanımına İlişkin Kılavuz ekte paylaşılmıştır)
CLI Usul Esasları
(a) Gönderici ad-soyadı olması halinde kimlik belgesini, unvanı olması halinde kimlik belgesi ile birlikte unvanı ispatlayıcı belgeyi ve işletmeci tarafından doğrulanmak kaydıyla abonenin e-devlet kapısında ürettiği “Yerleşim Yeri Belgesi”ni
(b) Şirket unvanı olması halinde, Türkiye Cumhuriyeti kanunlarına göre kurulmuş şirket tarafından imzalı ve kaşeli Ticaret Sicil Gazetesi örneği veya Ticaret Sicil Kaydı veya bu şirketin unvanını unvanı ispatlayıcı diğer resmi belgeleri,
(c) Kamu kurum ve kuruluş unvanı olması halinde, ilgili Kamu kurum ve kuruluşundan alınmış resmi belgeyi,
(ç) Sivil toplum kuruluşu unvanı olması halinde, ilgili sivil toplum kuruluşundan alınmış belgeyi,
(d) Marka adı içermesi halinde, marka sahipliğini ispatlayıcı belgeyi,
(f) Bayiliği veya temsilciliği yapılan bir firma veya kuruluş adını içermesi halinde, ilgili firma veya kuruluş izninin alındığını ispatlayıcı belgeyi
(g) İşbu fıkrada yer almayan şekillerde kullanımı halinde, gerekli görülebilecek ispatlayıcı belgeleri
Kamu Kurumları’nın tarafı olduğu abonelikler kapsamında yapılacak SMS gönderimlerinde, arayan hat bilgisinin “Arayan Hat Bilgisi (CLI) Kullanımına İlişkin Usul ve Esaslar”a uygun olarak oluşturulması ve kullanılacak arayan hat bilgilerinin ilgili kamu kurumundan yazılı olarak temin edilmesi kaydı ile; Mezkûr Usul ve Esasların “Sunulan elektronik haberleşme hizmetine münhasır CLI hak ve yükümlülükleri” başlıklı 7’nci maddesinin ikinci fıkrasının (a) bendinde belirtilen “Yerleşim Yeri Belgesi”nin aranmaması hususuna karar verilmiştir.”
Müşteri Toplu SMS gönderimini nasıl yapabilir?
Bütünleşik Hizmetler Merkezi, GOLF’e gerekli belgeleri iletir, aktivasyon sonrası GOLF ekibi onemessaging platformuna da giriş yapar, onemessaging platformundan otomatik bilgilendirme mesajı müşterilere gönderilmektedir.
Gönderen Adı (Alfanumerik) nasıl olmalı?
En az 3 en fazla 11 karakterden oluşan alfanumerik CLI Usul&Esaslarına uygun olmalıdır. Taahhütnamede alfanumerik alanı mutlaka doldurulmalıdır ve bu alfanumeriği kanıtlayıcı CLI usul & esaslarına uygun evrak alınmalıdır.
Tüm Operatörler yönüne Toplu SMS gönderebilir miyiz?
Evet
Müşteri yurtdışına Toplu SMS göndermek isterse nasıl bir yol izlemelidir?
Taahhütsüz toplu SMS ürünü sadece yurtiçi SMSlerde geçerlidir.
1 SMS kaç karakterdir?
155 karakter mesaj gönderilmek istendiğinde 1 sms ücreti düşmektedir. 1 SMS operatör kodu dahil 160 karakterdir.
Taahhütsüz Toplu SMS Tarifesi’nden yararlanan müşteri nasıl ücretlendirilecektir? Vergiler dahil 0,05 TL
Müşterilere ulaşmayan Toplu SMS’ler için ücret ödenir mi?
Müşterilere başarılı ulaşmayan Toplu SMSler için herhangi bir ücret ödenmez. Başarılı adetler faturalandırılır.
Facebook ve Instagram platformlarındaki potansiyel müşterilerinizi doğrudan Messenger, Instagram ya da Whatsapp konuşmalarına yönlendirmek isterseniz Mesaj Yönlendirmeli Reklam Modeli’ni tercih edebilirsiniz.