Akıl Almaz Akıllı Telefon Teklifleri Esasları Bireysel aboneler ve bireysel esnaf aboneler için 30.06.2019 tarihine kadar geçerlidir.

6/12 ay boyunca taahhüt veren aboneler tercih ettikleri cihaz kampanyadan faydalanabilecekler.

Sadece kontrat süresi boyunca ödenecek toplam cihaz taahhüt bedeli 3500 TL altında kalacak cihazlar için 12 aylık taahhüt teklifleri geçerli olacaktır.

4.5G teknolojisi, IMT-Advanced teknolojisidir ve uyumlu SIM kartlarla ve cihazlarla faydalanılabilir. Vodafone, tarife/paket/kampanya özelliklerinde ve ücretlendirmesinde BTK tarafından belirlenen usullere uygun olarak değişiklik yapabilir.

Kampanya kapsamında sunulan cihazlar için “Limit Puan” uygulaması bulunmaktadır: Limit Puan Uygulaması kapsamında müşterilerin TCKN ile kayıtlı tüm hatlarındaki abonelik yaşı, kullanım ve ödeme alışkanlıkları, fatura tutarları üzerinden değerlendirilerek ödeme tipine göre bir limit puan belirlenir.

Müşterinin seçtiği cihaza sahip olması için müşteriye ait limit puanının, en az kampanya kapsamında sunulan cihaz için belirlenmiş limit puan kadar olması gereklidir. Limit puanının kampanya kapsamında seçtiği cihaz için yeterli olmaması halinde, abonenin Findex sorgulama verileri baz alınarak yeniden hesaplanacak olan Vodafone Limit puanı, seçtiği cihaz için puan yeterli ise kampanyadan faydalanabilir.

Abonelerin üzerinde ileri tarihli paket değişikliği varsa fakat aboneler kampanyaya bu ileri tarihli paket ile giriş yapmak istiyorsa, aboneler ancak ileri tarihli paket değişiklikleri tamamlandıktan sonra kampanyaya giriş yapabilirler.

Kampanyaya dahil olan abonelerin 4.5G servisi otomatik olarak açılacaktır. Yeni bir cihaz kampanyasına girmek isteyen abone son 2 ay içerisinde kendi isteği ile herhangi bir cihaz kampanyadan çıkış yapmış ise, çıkış yaptığı kampanyanın cezasını ödemeden yeni cihaz kampanyasına giriş yapamayacaktır.

Hattın iptal edilmesi, dondurulması, kısıtlanması, kapatılması, devredilmesi, faturasız hatta çevrilmesi, numara taşınabilirliği kapsamında başka bir operatöre geçilmesi, kampanyaya girişte seçilen tarifeden daha az bedelli bir pakete geçilmesi ve/veya kampanyada geçerli tarifeler haricinde bir pakete geçilmesi, durumunda aboneye Cayma Bedeli tutarı yansıtılacaktır.

Cayma Bedeli tutarı, cihazın taahhütname imza edildiği tarihte Vodafone tarafından belirlenen kampanyaya özel son kullanıcı fiyatından, kampanyaya aykırı durumun meydana geldiği tarihe kadar cihaz taahhüt bedeli altında yapılmış ödemelerin düşülmesi suretiyle, kurumun cezai şartlarla ilgili kararına uygun olarak hesaplanacaktır.

Cayma Bedeli tutarı abonenin çıkacak ilk faturasına yansıtılacak ve aboneden tamamı tahsil edilecektir.

Kampanya kapsamında belirtilen fiyatlar, aktif ve limit puanı yeten Vodafone aboneleri için geçerlidir. Diğer aboneler numaralarını Vodafone’a taşımak suretiyle kampanyalardan faydalanabilirler. Vodafone, tarife ve kampanya özelliklerinde ve ücretlendirmesinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunu tarafından belirlenen usullere uygun olarak değişiklik yapma hakkının saklı tutar.

Sadece bireysel cihaz kampanyaları için sağlanan 100GB Güvenli Depo servisi cihaz kampanyası ile birlikte tanımlanır. 100GB Güvenli Depo servisi 2 ay ücretsiz olarak sunulur ve her ay tekrarlanır. Güvenli depo servisi 2. ayın sonunda abone servisten çıkmaz ise servis KDV dahil 5TL/ay olarak fiyatlandırılır. Abone istedigi zaman tüm kanallardan Güvenli depo servisinden çıkış yapabilir.

Sadece bireysel cihaz kampanyaları için sağlanan Vodafone Digital Güvenlik Servisi cihaz kampanyasıyla birlikte tanımlanır. Vodafone Digital Güvenlik servisi 2 ay boyunca ücretsiz olarak sağlanır ve her ay tekrarlanır. Vodafone Digital Güvenlik servisi 2. ayın sonunda abone servisten çıkmaz ise servis KDV dahil 3TL/ay olarak fiyatlandırılır. Abone istedigi zaman tüm kanallardan Vodafone Digital Güvenlik servisinden çıkış yapabilir. Vodafone Digital Güvenlik servisi kullanıcılarına aşağıdaki güvenlik hizmetlerini sunmaktadır:

Ücretsiz Hızlı Teslimat Kampanyası

Kampanya 12.04.2019–30.06.2019 tarihleri arasında yalnızca vodafone.com.tr ve Vodafone Yanımda uygulaması üzerinden kampanyalı cihaz taahhütü veren bireysel ve şahıs esnaf aboneleri için geçerlidir.

Üç saat içerisinde teslimat seçeneği sadece İstanbul ili için geçerlidir.

Adalar, Çatalca, Silivri, Şile ilçelerine gönderim kargo ile yapılacaktır.

İstanbul dışındaki şehirlere aynı gün teslimat yapılmamaktadır. Bu şehirlere kargo firmaları ile gönderim yapılmaktadır.

Üç saat içerisinde teslimat tüm ürünlerde geçerli olup; sipariş esnasında seçeceğiniz zaman aralığına göre tarafınıza teslim edilecektir.

Üç saat içerisinde teslimat isteyen müşterilerimizin siparişleri hazırlandıktan sonra sevkiyat aracına verilir ve sonradan adres değişikliği yapılmadığı sürece en geç seçmiş olduğunuz zaman aralığındaki maksimum süreye kadar sadece hattın yasal sahibine teslim edilir.

Ürün müşterinin belirttiği adrese gönderilecektir. Sipariş verildikten sonra yapılacak adres değişiklikleri ancak Vodafone Müşteri hizmetleri aranarak yapılabilecektir; bu durumda ürün hızlı teslimat ile değil kargo ile gönderilecektir.

Vodafone trafik, iklim şartları gibi mücbir sebeplere göre teslimatı kargo ile gönderme hakkını saklı tutar. Ayrıca Vodafone, sistemsel hatalardan kaynaklı siparişin aktivasyonunda yaşanabilecek aksamalarda da teslimatı kargo ile gönderme hakkını saklı tutar.

Siparişleriniz hafta içi saat 09:00 ile 21:00 saatleri arasında hızlı teslimat ile gönderilebilir.

Üç saat içerisinde teslimat seçeneği saat aynı gün içerisinde saat 18:00’a kadar yapılabilmektedir.. Bu saatten sonra gelen talepler bir sonraki gün tercih edilen zaman aralığına göre gönderilecektir.

Kampanyanın gerçeli olduğu saat aralıkları aşağıdadır: 9:00-12:00 / 12:00-15:00 / 15:00-18:00

Resmi tatil günlerinde hızlı teslimat gönderim hizmeti verilmemektedir.

Vodafone, hızlı teslimat işlemini Scotty Teknoloji Limited Şirketi aracılığıyla gerçekleştirmektedir.

Vodafone, ürünü hattın yasal sahibine siparişin oluşturulmasından üç saat sonra teslim etmekle yükümlü olup, ancak ürünün stokta olmaması, sistemsel hatalar, trafik ve iklim koşulları gibi mücbir sebeplere istinaden ürün daha sonra kargo aracılığıyla gönderilme hakkını kendinde saklı tutar.

Ürün yalnızca hattın yasal sahibine teslim edilmektedir.

Belirtilen saat aralığında ürünü teslim alacak kişinin belirtilen adreste bulunmaması durumunda ürün bir başka kişiye teslim edilemez ve bir başka adrese yönlendirilemez. Bu ürün tekrar depoya geri götürülecektir.

Ürün tesliminde müşteriye ulaşılamayan durumlarda, ürün kargo aracılığı ile standart gönderimle teslim edilecektir.

Aynı Gün Teslimat hizmetimiz ile ilgili tüm soru ve görüşlerinizi 0542 756 70 00 numaralı çağrı merkezimize iletebilirsiniz.

Vodafone, tarife ve kampanya özelliklerinde ve ücretlendirmesinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunu tarafından belirlenen usullere uygun olarak değişiklik yapma hakkının saklı tutar.

7/24 Uzman Destek Hattı

Online Satışa Özel Çağrı Merkezi haftanın 7 günü 08:00 - 24:00 saatleri arasında hizmet verecektir.

Cihaz detayları, genel satın alma süreçleri, cihaz teknik bilgileri gibi satın alma için destek verecek ve adres değişikliği, talep değişikliği gibi talepleri de karşılayacaktır.

Hediye verilecek koruma paketi aktivasyonu ve genel bilgi için 0850 455 0 542 numaralı Koruma Paketi Müşteri Destek Hattı’na ulaşılabilir.

Vodafone, tarife ve kampanya özelliklerinde ve ücretlendirmesinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunu tarafından belirlenen usullere uygun olarak değişiklik yapma hakkının saklı tutar.

Abonenin seçmiş olduğu tarife ve cihazın esasları mevcuttakiyle aynıdır.

Dijital Destek Paketi

01/06/2019 tarihi sonrasında Vodafone’dan akıllı telefon alan tüm bireysel faturalı müşterilerimiz Vodafone Ilk yardım paketinden yararlanabilirler.

Vodafone Telekomünikasyon A.Ş.’nin Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş. ve Ouno Teknik Servis Hizmetleri A.Ş çözüm ortaklığı ile sunduğu Vodafone Ilk yardım paketinde bulunan hizmetleri kapsar.

Vodafone Ilk yardım paketi verilen hizmetlerle ilgili her türlü sorumluluk Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş.’ye ve Ouno Teknik Servis Hizmetleri A.Ş aittir.

Vodafone‘un hizmet ve paket içeriğinde değişiklik yapma hakkına sahiptir. Techpoint Servis Destek Hattı: 0850 502 08 00; Ouno Servis ve Destek hattı: 0850 502 08 11.

Hizmet, 12 ay süresince geçerlidir ve ücretsiz olarak sağlanır.

Tamir süresince geçerli yedek telefon hakkı süresince bir defa kullanılabilir.

Güvenli Depo

Kampanyadan Vodafone Faturalı Bireysel müşterileri faydalanabilir. Akılalmaz Cihaz Kampanyaları ile alınan cihazlarla beraber Vodafone 100GB Güvenli Depo paketi ilk 2 ay ücretsiz olacaktır. Sonrasında Güvenli Depo üyelik ücreti aylık 5TL’dir. 100GB Güvenli Depo paketi, abone iptal etmediği sürece her ay yenilenir.

Vodafone’un değişiklik yapma hakkı saklıdır.

Detaylar: vodafone.com.tr/Servisler/guvenli-depo.php

Dijital Koruma

Kampanyadan Vodafone Faturalı Bireysel müşterileri faydalanabilir. Akılalmaz Cihaz Kampanyaları ile alınan cihazlarla beraber Vodafone Djiital Koruma paketi ilk 2 ay ücretsiz olacaktır. Sonrasında Dijital Koruma üyelik ücreti aylık 3TL’dir. Dijital Koruma paketi, abone iptal etmediği sürece her ay yenilenir.

Vodafone’un değişiklik yapma hakkı saklıdır.

Detaylar: vodafone.com.tr/Servisler/dijital-koruma.php