HER ŞEY YANIMDA KULLANIM KOŞULLARI
1. TARAFLAR
1.1. Her Şey Yanımda’yı ziyaret ederek veya Her Şey Yanımda’ya üye olarak ve Her Şey Yanımda’da sağlanan hizmetlerden faydalanarak bu Her Şey Yanımda Kullanım Koşulları’nı (“Koşullar”), burada belirtilenler dahilinde kabul etmektesiniz.
1.2. Bu Koşullar, Büyükdere Cad. No.251 34398 Maslak, Sarıyer, İstanbul adresinde bulunan, İstanbul Ticaret Sicil Memurluğu’na 641445 sicil numarasıyla, Maslak Vergi Dairesi’ne 9250401254 vergi sicil numarasıyla kayıtlı, Mersis numarası 925040125400013, kayıtlı elektronik posta adresi vodafonedagitim@hs03.kep.tr, müşteri hizmetleri telefon numarası 0850 5494242 olan, VODAFONE DAĞITIM, SERVİS VE İÇERİK HİZMETLERİ ANONİM ŞİRKETİ ile (Bundan böyle “VODAFONE” olarak anılacaktır.) ile, Her Şey Yanımda’yı ziyaret ederek veya Her Şey Yanımda’ya üye olarak, Her Şey Yanımda’da sağlanan hizmetlerden faydalanarak, çevrimiçi olarak bilgilerini iletmiş olan şahıs/kurum (Bundan böyle “KULLANICI” olarak anılacaktır.) arasındadır.
1.3. Koşullar’da “biz” ve “bizim” ifadeleri ile VODAFONE, “siz” ve “sizin” ifadeleri ile KULLANICI kastedilmektedir. VODAFONE ve KULLANICI, ayrı olarak “TARAF” ve birlikte “TARAFLAR” olarak anılacaktır.
2. TANIMLAR
Bu Koşullarda yazılı olan aşağıdaki terimler, yanlarında belirtilen anlamları ifade edecektir.
Alıcı: Her Şey Yanımda üzerinde Satıcılar tarafından verilen ilanlarla satışa arz edilen ürün ve/veya hizmetleri satın alan gerçek veya tüzel kişi KULLANICI
Her Şey Yanımda: 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun uyarınca elektronik ticaret pazar yerinde elektronik ticaret hizmet sağlayıcıların mal veya hizmetlerinin teminine yönelik sözleşme yapılmasına ya da sipariş verilmesine imkan sağlanan Yanımda Uygulaması ve Vodafone Grup Şirketleri’ne ait internet sitesi içinde yer alan pazaryeri sekmesi
Hizmet: VODAFONE tarafından Her Şey Yanımda üzerinden ya da Her Şey Yanımda vasıtasıyla KULLANICILAR’a sunulan içerik ve hizmetler
İletişim Kanalları: Anında bildirim, e-posta, SMS, MMS, akıllı cihaz uygulamaları yoluyla bildirim gibi elektronik kanallar dahil ilgili tüm iletişim mecraları
Kullanıcı: Akıllı cihaz işletim sistemleri vasıtasıyla erişim sağladığı Her Şey Yanımda’dan, bu Koşullar’da belirtilen esaslar dahilinde yararlanan gerçek ve tüzel kişiler
Kullanıcı Verileri: KULLANICI tarafından iletilen veyahut KULLANICI’nın Her Şey Yanımda’dan faydalanması esnasında elde edilen tüm veriler
Mevzuat: TARAFLAR’ın uymakla yükümlü oldukları, geçerli olan tüm kanunlar, yönetmelikler, yasal düzenlemeler ve herhangi bir ilgili devlet kurumunun veya resmi kuruluşun kural ve kararlar
Satıcı: VODAFONE ile akdettiği sözleşme kapsamında, Her Şey Yanımda’da tanıtımını yaptığı ürün ve/veya hizmetlerin satışa arzı ile Alıcılara satışını gerçekleştiren tüzel/gerçek kişiler
Sistem Erişim Araçları: KULLANICI’nın Her Şey Yanımda hesabını yönetim ekranı ile Uygulama’ya ve Her Şey Yanımda’ya erişim sağlayan kullanıcı adı, şifre, kod, parola, adres, kimlik bilgileri ve sair kişisel veriler gibi yalnızca KULLANICI’nın bilgisinde olan bilgiler
Uygulama (Vodafone Yanımda/Yanımda): Sınai Mülkiyet Kanunu ve Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu uyarınca her türlü fikri ve sınai hakları ve mülkiyeti Vodafone Dağıtım, Servis ve İçerik Hizmetleri AŞ’ye ait olan, Vodafone Dağıtım, Servis ve İçerik Hizmetleri AŞ’nin 6563 sayılı Elektronik Ticaretin Düzenlenmesi Hakkında Kanun uyarınca "aracı hizmet sağlayıcı" sıfatıyla, başkalarına ait iktisadi ve ticari faaliyetlerin yapılmasına elektronik ticaret ortamı sağladığı “Her Şey Yanımda” adlı pazaryeri sekmesinin de içinde yer aldığı “Yanımda” adlı mobil uygulama
Vodafone Grup Şirketi: (a) Vodafone Group Plc ve ihraç edilmiş sermayesinin %15'i veya daha fazlasına Vodafone Group Plc'nin sahip olduğu (doğrudan veya dolaylı olarak) bir şirket ve (b) www.vodafone.com adresinde "Where we are" (Bulunduğumuz yerler) sayfasında zaman zaman belirtilen ortak pazar şirketleri
3. KONU
Bu Koşullar, VODAFONE tarafından Her Şey Yanımda’da sunulan/sunulacak Hizmetler’e ilişkin şartların ve KULLANICI’ya ilişkin kullanım esaslarının ve bu kapsamda TARAFLAR’ın karşılıklı hak ve yükümlülüklerin düzenlenmesinden ibarettir.
4. TARAFLAR’IN GENEL HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİ
4.1. KULLANICI, bu Koşullar ve zaman zaman VODAFONE tarafından sunulan/sunulacak Hizmetler’e ilişkin belirlenecek ek koşullar dahilinde, Her Şey Yanımda’da sunulan/sunulacak Hizmetler’i kullanmayı ve Hizmetler’den faydalanmayı kabul etmektedir. KULLANICI, Her Şey Yanımda’nın kullanımı esnasında her zaman dürüstlük kuralı ve adil kullanım sınırlarına uygun davranacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. VODAFONE, dürüstlük kuralı ve adil kullanım sınırını aşan hak ve kullanımlara her zaman ve derhal geçerli olacak şekilde son verme hakkına sahiptir. Bu durumda VODAFONE, dürüstlük kuralına aykırı veya makul kullanım sınırını aşan nitelikteki kullanımlar için Mevzuat’tan kaynaklanan her türlü talep hakkı saklı kalmak kaydıyla, sağlamış olduğu faydaları geriye dönük olarak ortadan kaldırabilir, KULLANICI tarafından tüketilmiş faydaların ise bedelini talep edebilir.
4.2. KULLANICI, Her Şey Yanımda’da sunulan hizmetlerden faydalanırken, hizmetin sunulmasının bir gereği olarak ilettiği, yüklediği, değiştirdiği iletişim bilgilerinin ve diğer bilgilerin doğru, güvenli ve hukuka uygun olduğunu, VODAFONE’un bu bilgilerin doğruluğunu araştırmakla yükümlü ve sorumlu olmadığını, bu bilgilerin yanlış ve hatalı olmasından dolayı, KULLANICI’nın Her Şey Yanımda’da sunulan hizmetlerden yararlanamaması nedeni ile veya bunlar dolayısı ile ortaya çıkabilecek zarardan dolayı VODAFONE’un herhangi bir sorumluluğu olmadığını kabul eder.
4.3. KULLANICI, Yanımda Uygulaması veya Her Şey Yanımda’ya, telefon numarası ve VODAFONE tarafından iletilecek şifre ile giriş yapacaktır. KULLANICI, şifresinin güvenliğinden ve güvenli kullanımından sorumludur, bunu üçüncü kişiler ile paylaşamaz, üçüncü kişilere kullandırtamaz, verilen amaç dışında kullanamaz, aksi halde her türlü sorumluluğun kendisine ait olduğunu, şifresinin çalınması, kaybolması sebebiyle VODAFONE’un, usulsüz kullanan kişilerin kimliklerini tespit etme yükümlülüğü de dahil herhangi bir sorumluluğu olmadığını, yetkisi olmayan kişiler tarafından kullanılması ve Her Şey Yanımda’da sunulan Hizmetler’den faydalanılması halinde doğacak idari, hukuki ve cezai sorumluluğun kendisine ait olduğunu kabul eder. KULLANICI, Sistem Erişim Araçları’nın, İletişim Kanalları’nın ve/veya Uygulama’yı barındıran elektronik ortam ya da cihazın başkalarınca ele geçirildiğini öğrendiği takdirde, VODAFONE’u derhal bilgilendirmekle yükümlüdür. Aksi halde, KULLANICI, VODAFONE’un uğrayabileceği her türlü doğrudan veya dolaylı zararı tazminle yükümlü olacaktır.
4.4. KULLANICI, VODAFONE’un 6563 sayılı Kanun uyarınca "elektronik ticaret aracı hizmet sağlayıcı" sıfatıyla, Her Şey Yanımda’da Satıcıların ürün ve/veya hizmetlerini tanıtma ve satmaları için aracılık ettiğini, VODAFONE’un Satıcı ile Alıcı arasındaki alıcı-satıcı ilişkisinin ve mesafeli satış sözleşmesi ve diğer anlaşma ya da sair belgelerin hiçbir şekilde tarafı olmadığını bildiğini kabul ve beyan eder. KULLANICI ayrıca, Satıcı ile KULLANICI arasında akdedilecek mesafeli satış sözleşmesi ve sair anlaşma kapsamında malın teslimine/hizmetin ifasına ve malın/hizmetin bedelinin ödenmesine ilişkin ve ilgili Mevzuat hükümleri doğrultusunda bizzat Alıcı ve Satıcı’ya yüklenmiş olan ve adı geçenlerin yükümlülüklerini yerine getirmeleri ile ilgili olarak VODAFONE’un herhangi bir sorumluluğu ve taahhüdü bulunmadığını kabul, beyan ve taahhüt ederler.
4.5. KULLANICI, Her Şey Yanımda üzerinden yaptığı alışveriş esnasından Satıcı ile akdettiği mesafeli satış sözleşmesi dahil her türlü anlaşma bağlamında satın aldığı ürün ve hizmetlere ilişkin Mevzuat kapsamında sorumluluğun Satıcı’da olduğunu kabul, beyan ve taahhüt eder. Ayrıca KULLANICI, Satıcı aleyhine herhangi bir talep, dava veya sair bir hak iddiasında bulunması halinde, bu kabil talep ve iddialarını bizzat icra ve takip etmekle yükümlü olduğunu, VODAFONE’un bu hususlara herhangi bir şekilde müdahil, taraf ya da muhatap olma yükümlülüğünün bulunmadığını kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.6. KULLANICI, Her Şey Yanımda’da satışa arz edilen tüm ürün ve hizmetlere yönelik; kalite, Mevzuat’a uygunluk, ayıp, satış ve satış sonrası hizmetler ve teslim gibi ilgili Mevzuat’tan kaynaklanabilecek her türlü tekeffül ve yükümlülük ile bilumum talep ve şikayetin münhasıran Satıcı sorumluluğunda olduğunu, ilgili Mevzuat kapsamında elektronik ticaret aracı hizmet sağlayıcıya sorumluluk atfedilen haller hariç, burada sayılanlar dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere, VODAFONE aleyhine hiçbir nam ve ad altında mesuliyet atfedemeyeceğini, mezkur hususlarla alakalı tek muhatabının ilgili Satıcı olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
4.7. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun kapsamında mesafeli sözleşme kurulmasına aracılık eden VODAFONE’un, elektronik ticaret aracı hizmet sağlayıcı olarak Her Şey Yanımda’da Satıcılar tarafından yayınlanan içerikler, Her Şey Yanımda üzerinden gerçekleştirilen mesajlaşmalar da dâhil olmak üzere, her türlü içeriği kontrol etmek ya da bu içerik ve içeriğe konu ürün veya hizmetle ilgili hukuka aykırı bir faaliyetin veya durumun söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü olmamakla birlikte, kendi takdiri doğrultusunda söz konusu içerikleri dilediği zaman kontrol etme ve gerekli görürse önceden KULLANICI’ya bildirimde bulunarak erişime kapatma ve silme hakkına VODAFONE’un sahip olduğunu KULLANICI, kabul ve beyan eder.
4.8. Her Şey Yanımda’da reşit olmayan veya tüzel kişiler için tüzel kişiyi temsil ve ilzam etmeye yetkili olmayan kişiler kanalıyla yapılan işlemlerde VODAFONE’un herhangi bir sorumluluğu söz konusu değildir. VODAFONE bunun tespiti halinde, işlemin iptali için gerekli her türlü aksiyonu almaya yetkilidir. KULLANICI bu hususları bildiğini ve Her Şey Yanımda’yı VODAFONE’un belirlediği esaslar dahilinde kullanacağını aksi halde bunun sonuçlarından sorumlu olduğunu kabul etmektedir.
4.9. Bu Koşullar, kapsamında Her Şey Yanımda’nın kullanımı esnasındaki ilgili yazılım ve/veya uygulamalar o anda güncel olan hizmet tanımına uygun olarak işleyecek şekilde KULLANICI’nın kullanımına sunulmaktadır. Yazılım ile ilgili olarak, bu Koşullar’da taahhüt edilen garantiler dışında ve yasaların izin verdiği durumlar haricinde, VODAFONE zımni veya açıkça veya kanuni olarak, belli bir amaca uygunluk da dahil olmak üzere hiçbir garanti taahhüdünde bulunmamaktadır. VODAFONE, yazılımın kullanımının kesintisiz olacağını, ürünler kanalıyla sağlanan bilgilerin doğru eksiksiz veya güncel olacağını veya hata veya kusurların düzeltileceğini garanti etmemektedir. KULLANICI, bu yazılımın “olduğu gibi” verildiğini bilmektedir.
4.10. VODAFONE, yasaların açıkça belirlediği hususlar dışında, yazılım ve/veya Uygulama’nın kullanılması veya kullanılamamasından kaynaklanan veri kaybı veya bozulması, KULLANICI’nın cihazında meydana gelebilecek hiçbir zarardan veya diğer özel, doğrudan veya dolaylı zarar ve ziyan da dahil her türlü kayıp veya zarar ziyandan hiçbir durumda sorumlu değildir.
4.11. VODAFONE, Her Şey Yanımda kapsamında sağlanan Hizmetler ve sunulan içeriklerin sürekli aktif ve erişilebilir olacağına dair peşin hiçbir garanti vermemektedir. VODAFONE, özellikle yargı ve sair yetkili resmi merci karar ve uygulamaları, mücbir sebepler, üçüncü kişilerin sebep olduğu durumlar, internet bağlantı hizmeti sağlayan kuruluşlar dahil her türlü teknolojik çözüm ortağından kaynaklanabilecek aksaklıklar ve gecikmeler ve benzeri dış etkenler, yanlış kullanım, teknik arıza ve sair aksaklıklar, tamir çalışmaları veya diğer yönlendirmeler sonucu meydana gelen aksaklıklar konusunda Mevzuat’ta açık şekilde öngörülenler haricinde hiçbir şekilde sorumluluk kabul etmemektedir.
4.12. KULLANICI tarafından, Her Şey Yanımda’da sunulan Hizmetler’den faydalanılması esnasında içerik yayınlanması veya materyal gönderilmesi durumunda, KULLANICI, bu içerik ve materyallerde kullandığı ifadelerin, görsellerin Türkiye Cumhuriyeti yasaları çerçevesinde suç konusu olabilecek herhangi bir unsur taşımadığını, verilerin ve içeriğin T.C. kanunları ve Mevzuat’a uygun olduğunu taahhüt eder. Aksi halde doğacak her türlü hukuki ve cezai sorumluluğun kendisine ait olduğunu ve VODAFONE’un bir zarara uğraması halinde bu zararı tazmin edeceğini kabul eder.
4.13. KULLANICI tarafından Her Şey Yanımda’da sunulan içerik ve materyalleri, VODAFONE her ortamda kullanma, çoğaltma, yayınlama ve görüntüleme hakkına sahiptir, bu kapsamda KULLANICI bu içerik ve materyallere ilişkin devredilebilir bir kullanım hakkını VODAFONE’a vermektedir.
4.14. KULLANICI’nın, Mevzuat’a veya bu Koşullar’a aykırı nitelikte eylemlerde bulunduğu hususunda veyahut VODAFONE‘un ve/veya üçüncü bir partinin menfaat ve güvenliğine yönelik potansiyel bir tehdit ya da tehdit şüphesi üzerine veya herhangi bir yasal zorunluluk nedeniyle VODAFONE’un araştırma yapma, bunları engelleme veya bunlara karşı önlem almak üzere KULLANICI’ya ait her türlü bilgiyi kaydetme ve bu bilgileri adli, idari makamlar ve ilgili hak sahipleri ile paylaşma hakkı saklıdır.
4.15. Bu Koşullar ile veya Her Şey Yanımda’nın kullanımı neticesinde KULLANICI ve VODAFONE arasında, herhangi bir ortak girişim, ortaklık, istihdam, vekillik ya da sair başkaca bir akdi ilişkinin kurulmadığı anlamına gelmez.
4.16. Bu Koşullar dışında, KULLANICI’nın Yanımda Uygulaması’nın kullanımına ilişkin veya Vodafone Grup Şirketleri veya üçüncü kişiler tarafından Uygulama üzerinden sunulan diğer ürün ve hizmetlerin yararlanıcısı olması halinde (mobil gsm hizmetleri, sabit internet vb.) bu ürün ve hizmetlere ilişkin, KULLANICI’nın ilgili Vodafone Grup Şirketi veya üçüncü kişi arasında akdetmiş olduğu her türlü anlaşma, sözleşme, hüküm ve koşullar uygulanmaya devam edecektir. Bu kapsamda, KULLANICI’nın, VODAFONE, Vodafone Grup Şirketleri ve/veya üçüncü kişilerle yaptığı her işlem ve eylemde ve akdettiği her türlü sözleşmedeki hukuki, idari ve cezai bilumum sorumluluk kendisine aittir.
4.17. Her Şey Yanımda’da yer alan ve üçüncü kişiler tarafından yayınlanan içeriklerden dolayı, VODAFONE’un veya Vodafone Grup Şirketleri’nin sorumluluğu bulunmamaktadır. Herhangi bir üçüncü kişi tarafından sağlanan ve yayınlanan bilgilerin, içeriklerin, görsel ve işitsel imgelerin doğruluğu ve hukuka uygunluğunun taahhüdü bütünüyle bu eylemleri gerçekleştiren kişilerin sorumluluğundadır. VODAFONE ve Vodafone Grup Şirketi, üçüncü kişiler tarafından sağlanan hizmetlerin ve içeriklerin güvenliğini, doğruluğunu ve hukuka uygunluğunu taahhüt ve garanti etmemektedir.
4.18. Her Şey Yanımda’da yer alan içeriklerin KULLANICI tarafından herhangi bir şekilde ve herhangi bir teknoloji ile, kısmen veya tamamen, doğrudan doğruya veya dolaylı olarak kaydedilmesi, yayınlanması, kopyalanması, çoğaltılması, işlenmesi, değiştirilmesi, işaret, ses ve görüntü nakline yarayan araçlarla umuma iletilmesi, yeniden iletilmesi, herhangi bir şekilde ticari olarak kullanılması, herhangi bir şekilde herhangi bir kişinin kullanımına sunulması ve herhangi bir yolla aktarılması yasaktır. Aksi bir durumun tespiti halinde, VODAFONE derhal KULLANICI’nın Her Şey Yanımda’ya erişimini kısıtlayarak, cezai ve hukuki yollara başvurabilecek ve uğradığı zararın tazminini talep edebilecektir. KULLANICI’nın bu maddeye aykırı davranması sebebi ile, meydana gelebilecek ihlallerden ve ilgili hak sahiplerinden ve/veya ilgili servis ve içerik sahiplerinden ve üçüncü kişi, kurum ve kuruluşlardan VODAFONE’a gelecek her türlü talepten KULLANICI münhasıran sorumlu olup, VODAFONE’a gelebilecek talepler dolayısı ile VODAFONE’un bir ödeme talebi ile karşılaşması veya ödeme yapmak durumunda kalması halinde, KULLANICI, VODAFONE’u tazmin edecektir.
4.19. KULLANICI, Her Şey Yanımda’da sunulan her türlü içeriği, görüntüleri ve Hizmet’i, bu Koşullar’ın amaçları dışında ve Türk Ceza Kanunu başta olmak üzere, 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu ve diğer Mevzuat’ta yer alan yasadışı eylemlere aykırılık teşkil edecek şekilde kullanmamayı, uygunsuz, müstehcen, pornografik, teşhirci, tehdit edici, ırkçı, bölücü, küçük düşürücü, milli güvenliğe aykırı, devletin ülkesi ve milletiyle bölünmez bütünlüğüne aykırı, üçüncü kişileri tahkir edici, güven sarsıcı ya da başka herhangi bir surette yasa dışı olan herhangi bir mesaj, bilgi ya da resmi yayınlamak, yüklemek ya da iletmek suretiyle, başkalarını Hizmetler’den yararlanmasını engelleyecek surette kullanmamayı kabul ve taahhüt eder. Aksi bir durumun tespiti halinde, VODAFONE derhal KULLANICI’nın Her Şey Yanımda’ya erişimini kısıtlayarak, cezai ve hukuki yollara başvurarak, uğradığı her türlü zararın tazmini KULLANICI’dan talep edebilecektir.
4.20. VODAFONE, zaman zaman, bu Koşullar ile Her Şey Yanımda’da ve Her Şey Yanımda’da sunulan Hizmetler’de önceden bir bildirime gerek olmaksızın, her zaman, tek taraflı olarak güncelleme, değişiklik yapma, durdurma hakkını saklı tutar. VODAFONE tarafından yapılabilecek değişiklikler, yayımı anında yürürlüğe girer. KULLANICI, Her Şey Yanımda’ya giriş ile veya Her Şey Yanımda’nın kullanımı ile bu değişiklikleri kabul etmiş sayılır.
4.21. VODAFONE, KULLANICI’nın ve üçüncü kişilerin sisteme yüklediği bilgileri ve içerikleri KULLANICI profili de dahil olmak üzere, Mevzuat’ın izin verdiği en geniş ölçüde üçüncü kişilerin erişimine kapatabilme, engelleme ve/veya kısmen ya da tamamen silme hakkını saklı tutmaktadır. VODAFONE tarafından KULLANICI’dan talep edilebilecek değişiklik ve/veya düzeltme istekleri belirtilen süre içerisinde yerine getirilmediği takdirde doğmuş ve doğabilecek zararlardan VODAFONE sorumlu olmayacak ve VODAFONE, KULLANICI’nın Her Şey Yanımda’yı kullanma hakkını dondurabilme veya sonlandırma hakkına sahip olacaktır.
4.22. VODAFONE gerektiğinde, ağın işletim güvenliğinin tehlikede olması, ağa erişimin devamlılığı, ağda, yazılımda veya kayıtlı dosyalarda meydana gelebilecek arızaların önüne geçebilmek, muhtemel aksaklıkları engellemek veya etkisini azaltmak adına ve gerekli gördüğü diğer durumlarda Hizmetler’e erişimi sınırlandırabilir veya durdurabilir.
4.23. KULLANICI, bu Koşullar kapsamında Her Şey Yanımda’da sunulan Hizmetleri, bu Koşullar’a ve yasalara aykırı amaçlarla kullanmamayı kabul, beyan ve taahhüt eder. KULLANICI’nın, bu madde başta olmak üzere, bu Koşullar’a veya VODAFONE tarafından zaman zaman bildirilecek ek koşullara uymaması ve Mevzuat’a aykırı eylemleri nedeni ile VODAFONE, aykırılık giderilene kadar sağladığı Hizmetleri askıya alabilecek veya KULLANICI’nın üyeliğini iptal edebilecektir.
4.24. Hizmetler’e veya Uygulama’ya erişiminin durdurulması ve kullanıcı hesabının kapatılması veya KULLANICI’nın kendisinin hesabını kapatması hallerinde, Uygulama içinde yer alan kullanıcı profili veya farklı alanlarda depolanmış, yüklenmiş tüm bilgilerin VODAFONE tarafından silinebileceğini KULLANICI bildiğini kabul eder.
4.25. Her Şey Yanımda’nın veya Her Şey Yanımda üzerinde sağlanan Hizmetler’in KULLANICI tarafından (ya da Her Şey Yanımda’ya KULANICI’nın şifresi ile erişim sağlayan herhangi bir kişi tarafından), bu Koşullar’ın ya da Mevzuat’ın ihlal edilerek kullanılması ve/veya bu ihlal edilmesi nedeniyle, herhangi bir üçüncü kişinin yapmış olduğu talepler sonucunda, ortaya çıkan ve VODAFONE, Vodafone Grup Şirketleri ya da üçüncü tarafından maruz kalınan zararlar da dahil olmak üzere, her türlü zarar, kayıp, kovuşturma, tazminat iddiası ya da masraf karşısında, KULLANICI, VODAFONE’un, Vodafone Grup Şirketleri’nin ve üçüncü kişilerin zararını tazmin etmeyi gayri kabili rücu olarak kabul etmektedir.
5. GİZLİLİK VE KİŞİSEL VERİLER
5.1. Bu Koşullar kapsamında, KULLANICI’ya ait kişisel verilerin işlenmesi, aktarılması ve imhası ile ilgili bilgilendirme, bu Koşullar’ın bir parçasını oluşturan “Kişisel Verilerin İşlenmesine İlişkin Aydınlatma Metni” (Gizlilik Politikası) kapsamında Uygulama ve Her Şey Yanımda vasıtasıyla KULLANICI erişimine sunulmuştur.
5.2. KULLANICI, VODAFONE’un Her Şey Yanımda’da sunulan Hizmetler’in ifasını teminen kendisi ile İletişim Kanalları vasıtasıyla iletişim kurmasını, kampanya ve promosyon gibi bilgilendirmeleri yapabileceğini, kişisel verilerini bu bağlamda Hizmetler’in ifası için gerekli olduğu ölçüde işleyebileceğini bildiğini beyan eder. Bu yöndeki veri işleme faaliyetleri, bu Koşullar’ın ve hizmetlerin ifası kapsamında değilse, VODAFONE, KULLANICI’nın bilgilendirmeye dayalı açık rıza beyanının alınması koşulu ile KULLANICI’ya ait kişisel verileri işleyebilecek olup, KULLANICI’nın açık rıza beyanını geri alma veya açık rıza beyanı vermeme seçenekleri, Uygulama ve Her Şey Yanımda üzerinden her zaman KULLANICI erişimine sunulacaktır.
5.3. KULANICI’nın Vodafone Grup Şirketleri tarafından sunulan hizmetlerin abonesi ya da müşterisi olduğu durumlarda, Her Şey Yanımda üzerinden sunulan hizmetlerden, aboneliğinin sağladığı imkanlar vasıtasıyla (faturaya yansıtma, fatura ödeme alışkanlıklarının analiz edilerek kişiye özel teklifler sunulması gibi) faydalanmak istemesi halinde; KULLANICI’nın bu kabil talebinin yerine getirilmesi için gerekli olanlarla sınırlı kişisel verilerinin, talebi doğrultusunda anlaşma akdettiği Vodafone Grup Şirketleri’ne ve/veya iş ortaklarına VODAFONE tarafından aktarılabileceğini, bu hususu (aktarımın hizmetin ifası için gerekli olduğu) kabul ettiğini beyan ederek, bu sebeple VODAFONE ve/veya Vodafone Grup Şirketleri’den her ne nam altında olursa olsun bir talepte bulunmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu kapsamda KULLANICI, VODAFONE’un, Türkiye’de kurulu Vodafone Grup Şirketleri ile bilgilerinin paylaşmasına onay vermiştir. VODAFONE’un, Türkiye’de kurulu Vodafone Grup Şirketleri’yle bu Koşullar’a istinaden yapacağı bilgi paylaşımı bu Koşullar kapsamındaki gizlilik yükümlülüğünün ihlali olarak kabul edilmeyecektir.
5.4. TARAFLAR’dan herhangi biri tarafından diğer TARAF’a (yazılı, sözlü, elektronik ya da manyetik formatta veya başka bir şekilde) ifşa edilen her türlü bilgi ya da TARAFLAR’ca sağlanan veya erişilebilir kılınmış veri ya da her türlü bilgi Gizli Bilgi olarak kabul edilecektir. Gizli Bilgiler’in; (i) kamunun bilgisi dahilinde olması, (ii) bir TARAF’ça herhangi bir gizlilik anlaşmasına veya ilgili mevzuata aykırı olmayan bir yoldan öğrenilmesi, (iii) TARAFLAR’dan birinin bilgileri bir mahkemenin veya resmi bir kurumun emri üzerine ilgili merciye açıklamak zorunda kalması, (iv) VODAFONE tarafından Türkiye’de kurulu Vodafone Grup Şirketleri ile paylaşılması halleri gizli tutma yükümlülüğünün ihlali olarak kabul edilmeyecektir.
6. FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI
6.1. Her Şey Yanımda’ya ilişkin yazılıma ve Hizmetler kapsamında sunulan ya da Hizmetler aracılığıyla Her Şey Yanımda üzerinde erişilebilen (yazılım, veri, uygulama, bilgi, metin, fotoğraf, müzik, ses, görüntü, grafik, logo, sembol, çizim ve diğer materyal ya da hareketli imgeler dahil, ancak bunlarla sınırlı olmamak üzere) her türlü materyal ya da içerik ile ilgili tüm telif hakları, ticari markalar, patentler ve diğer fikri mülkiyet hakları ve tüm mali hakları kullanma yetkisi münhasıran VODAFONE’a aittir ya da lisans/kullanım hakkı Hizmetler’in bir parçası olarak hak sahibi ya da sahipleri tarafından VODAFONE devredilmiş/verilmiştir. Sadece özel ve ticari olmayan bir amaçla ve bu Koşullar’a uyulmasına tabi olarak, Her Şey Yanımda üzerinden veya Her Şey Yanımda aracılığı ile sunulan Hizmet'i ve içerikleri akıllı cihaz ya da diğer erişim araçlarıyla görüntüleme ve kullanma amacıyla, KULANICI’ya münhasır olmayan ve devredilemeyen bir hak sağlanmaktadır.
6.2. Bu Koşullar kapsamında ve KULLANICI’ya sağlanan hak doğrultusunda KULLANICI, yazılımı, yazılım ve Her Şey Yanımda içerisinde yer alan içeriği açıkça izin verilen haller dışında kullanamaz, yazılım üzerinde işleme, tadil, uyarlama, tersine mühendislik yapamaz, kaynak kodunu dönüştüremez, ürünleri bileşenlerinden ayıramaz, bileşenlerinin sürümlerini farklı zamanlarda ayrı ayrı yükseltip düşüremez, bileşenleri ayrı şekilde transfer edemez, modifiye veya türetme çalışmaları yapamaz, yazılımı kopyalayamaz, Her Şey Yanımda’nın/yazılımın belli bir kısmını ya da tamamını başka bir uygulama, internet sitesi, yazılım ya da mobil uygulamada kullanamaz veya bunlara bağlantı kuramaz, herhangi bir kod veya ürün yerleştiremez veya herhangi bir şekilde manipüle edemez, herhangi bir veri madenciliği, veri toplama ya da çıkarma yöntemi kullanamaz, zararlı trafik yaratma veya virüs yayma amacı ile faaliyette bulunamaz, ticari amaçlarla kullanamaz.
6.3. VODAFONE adı ve VODAFONE logosu ile markalaştırılmış hizmet ve ürünler bir bütün olarak, Vodafone Grup Şirketleri’nin tescilli markası olup, Vodafone Grup Şirketleri’ne ait tüm haklar saklıdır. Bu Koşullar’da belirtilen kapsamda ve belirtilen hallerin dışında, VODAFONE tescilli markası, logo, marka adı ve benzeri ayırt edici işaretler izinsiz kullanılamayacağı veya çoğaltılamayacağı gibi, alan adı ve benzeri uzantılı alan ve alt alan adları, hiçbir şekilde kullanılamaz.
7. DİĞER HÜKÜMLER
7.1. Devir ve Temlik
7.1.1. VODAFONE, önceden bildirimde bulunmaksızın, bu Koşullar kapsamındaki yükümlülüklerinin herhangi bir kısmını alt taşeronlara ifa ettirebilir, bu Koşullar’ı veya bu Koşular’dan kaynaklanan hak ve yükümlülüklerinin bir kısmını veya tamamını üçüncü kişilere devir ve temlik edebilir. KULLANICI, bu Koşullar’dan kaynaklanan hak ve yükümlülüklerini temlik etmemeyi, satmamayı ya da başka herhangi bir şekilde devretmemeyi taahhüt eder.
7.1.2. 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında, KULLANICI’ya ait kişisel verilerin işlenmesi bakımından veri sorumlusu sıfatıyla hareket eden VODAFONE’un, birleşme, bölünme, devralma, hisse devri, tasfiye, Her Şey Yanımda’nın Vodafone Grup Şirketleri’ne veya üçüncü kişiye kısmen ya da bütünüyle devri gibi hallerde KULLANICI, bu Koşullar’dan kaynaklanan hak ve yükümlülükleriyle birlikte, bu Koşullar kapsamında işlenmesi zaruri kişisel verilerinin de yukarıda sayılan hukuki işlemlerin yeni tarafı olacak, ilgili Vodafone Grup Şirketi veya üçüncü kişiye devredilebileceğini, bu kabil bir devrin kişisel verilerin aktarılması bakımından hukuki sebep teşkil edeceğini ve ayrıca VODAFONE’a vermiş olduğu açık rıza beyanı, iletişim izni gibi Mevzuat’tan kaynaklanan her türlü muvafakat ve onayın da bu kapsamda yeni veri sorumlusuna devredilebileceğini kabul, beyan ve taahhüt eder.
7.2. Bildirimler
KULLANICI, bu Koşullar ile ilgili talep ya da şikayet bildirimlerini 0850 5494242 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak, yapabilir. VODAFONE, bu Koşullar kapsamında KULLANICI’ya yapacağı bildirimleri KULLANICI’nın bildireceği iletişim bilgileri aracılığı ile yapabilecektir.
7.3. Feragat
TARAFLAR’ın bu Koşullar’dan kaynaklanan haklarını kullanmaması, Koşullar’ın herhangi bir hükmünün TARAFLAR’a sağlamış olduğu haklardan açıkça vazgeçildiği yazılı olarak belirtilmediği sürece; TARAFLAR’ın sahip olduğu hakları kullanmaktan feragat ettiği şeklinde yorumlanamaz.
8. UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ
Bu Koşullar’ın uygulanmasında ve yorumlanmasında Türk hukuku uygulanacaktır. Bu Koşullar’dan dolayı doğan veya doğabilecek her türlü ihtilafın hallinde İstanbul Merkez Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.