Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Vodafone Red Academy

İnsana yaptığımız yatırımın en büyük değer olduğunun bilinciyle çalışanlarımıza, paydaşlarımıza ve topluma sunduğumuz gelişim fırsatları ile iş dünyasına değer katan global bir marka olmayı hedefliyoruz.

Mobil iletişim teknolojilerinin hızla hayatımıza girmesiyle, Vodafone Türkiye gelişim merkezi Red Academy olarak tüm paydaşlarımızı bu teknolojileri kullanmaya hazır hale getirmeyi ilke edindik. Hedef kitlemiz olan Vodafone Türkiye çalışanları, bayi ve iş ortakları çalışanları, üniversite öğrencileri ve müşterilerimizin yeni teknolojileri etkin bir şekilde kullanmalarını sağlayacak projelere imza atıyoruz.

 

2015 yılı Haziran ayında Taksim'de açılışını yaptığımız Vodafone Red Academy Learning Center'da hız, basitlik ve güven ilkeleri üzerine kurulu değerlerimizle ördüğümüz kurumsal markamızı taşıyan her bir çalışanımıza kendi potansiyellerini ortaya çıkaracak gelişim fırsatları sunarak şirket performansımızı her geçen gün daha da yukarı taşıyacak uygulamalar geliştiriyoruz. 

 

Hem şirket stratejilerimize hem de çalışanlarımızın ihtiyaçlarına en uygun ve modern eğitim yöntemleri ile hizmet vererek kurumsal üniversite olma yolunda hızla ilerliyoruz. Öğrenen organizasyon olmanın önemli bir parçası olan iç eğitmenlerimiz ve stratejik gelişim ortaklarımızla işbirliği yapıyor yeni çalışanlarımızı hızla oryante edip, mevcut çalışanlarımızın uzmanlık ve yetkinlik gelimişine odaklanıyoruz. Kurumsal sürekliliğin ana unsuru olan yeteneklerimize yatırım yapıyor, kendi içimizden yetiştirdiğimiz liderlerimizle gururlanıyoruz. Kurumsal sosyal sorumluluk projeleri kapsamında üniversitelerle yaptığımız işbirlikleri ile topluma da değer katmanın mutluluğunu yaşıyoruz. 

3300 Vodafone, 7500 Bayi, 18.000 Alt Bayi çalışanı ile yaklaşık 29.000 kişilik bir hedef kitleye Red Academy olarak dokunuyoruz. 

  1.  
  2. Vodafone'a İlk Adım Oryantasyon Programımız - DiscoveRed

Vodafone Türkiye ailesine yeni katılan çalışanlar için tasarlanmış olan oryantasyon programıdır. 

DiscoveRed oryantasyon programıyla işe yeni başlayanların sektörü ve organizasyonu tanımaları ve böylece şirkete ve Vodafone kurum kültürüne adaptasyon sürecinin hızlandırılması amaçlanmaktadır. 

 

2. Liderlik ve Yetenek Gelişimi Programlarımız

Vodafone Red Academy, her kademedeki Vodafone yöneticileri için kurum kültürü, global davranış değerleri ve stratejik yönetsel yetkinlikleri geliştirmeye yönelik farklı gelişim programları sunmaktadır. 

Bu programlara ek olarak, farklı gelişim araçlarını da gündelik hayatın içine entegre ederek sürekli gelişim anlayışını beslemeyi hedefleyen Red Academy'nin bu doğrultuda hayata geçirdiği örnek uygulamalardan bazıları yöneticilerimizin hikayelerini dinlediğimiz LeadeRed oturumları, Harvard Business Channel ile Harvard Manage Mentor'dur. Interaktif online destekler sayesinde çalışanlarımızın günlük yönetsel sorumluluklarına değinen ve özellikle de iş sonuçlarına direkt etki edecek liderlik becerilerini geliştirmeye odaklı çeşitli kaynaklar sunuyoruz. 

 

3. Uzmanlık ve Fonksiyonel Gelişim - Stratejik Gelişim Programlarımız

 

Satış Akademisi ve Kırmızı Dünya Satış Akademisi ile Vodafone Türkiye Satış organizasyonunun (yaklaşık 7500 kişi) mesleki ve kişisel yetkinliklerini geliştirmek üzere farklı aksiyonlar almaktayız. 

Satış Akademisi ile; 

 

  • Rekabetin önünde giden tam teçhizatlı satış ekipleri yaratmayı, 
  • Satış ekibi yönetiminin etkinliğini artıracak, sonuç ürettirecek pratik araçlarla donatmayı,
  • Vodafone Satış Kültürünü yaratıp bunu sürekli gelişen, kendini besleyen hale getirmeyi hedefliyoruz. 

Kırmızı Dünya ile;

  • Bayi çalışanlarının iş hedeflerine ve görev tanımlarına uygun olarak tasarladığımız eğitimler ile kayıtsız şartsız müşteri memnuniyetini yaşatan ekipler oluşturmayı ve satış hedeflerine katkı sağlamayı.
  • Vodafone Satış Kültürünü yaratmayı, sürekli gelişen, kendini besleyen bir saha satış gelişim sistemi kurmayı
  • Uyguladığımız gelişim çözümleri ile bayi çalışanlarının kariyer basamaklarını destekleyecek bir yapı kurmayı
  • Rekabetin önünde giden satış ekipleri geliştirmeyi,
  • Satış gücünün mesleki ve kişisel gelişimlerini destekleyerek, çalışanın gelişimini takip edip, bilgi seviyesini üst seviyede tutmayı hedefliyoruz. 


Pazarlama 

Pazarlama ekiplerinin hedef ve stratejilerine uygun tasarlanmış, gerek mesleki yetkinliklerini geliştirmeye odaklı, gerek kariyer yolculuklarında destek olacak kişisel gelişim programları gerekse de alanında uzman kişiler tarafından düzenli olarak sunulan vizyon geliştirici seminerlerle pazarlama ekiplerinin desteklenmesi amaçlanmaktadır. 

Müşteri Hizmetleri Akademisi

Vodafone Müşteri Hizmetleri Akademisi iç ve dış müşterilerimize en iyi şekilde hizmet verebilmeyi sağlayan müşteri odaklı yaklaşımla Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler çalışanlarının mesleki ve teknik uzmanlıklarını, hizmet ve satış odaklarını, sektörel farkındalıklarını, kişisel ve yönetsel yetkinliklerini karma eğitim modeli ile geliştirmeyi amaçlamaktadır. Bu doğrultuda oryantasyon programları, mesleki gelişim sağlayan fonksiyonel eğitimler, kariyer gelişimlerini destekleyen, bulundukları pozisyonlarda en iyi şekilde performe edebilmelerini sağlayan profesyonel gelişim eğitimleri ve satış becerilerini geliştirmeyi sağlayan satış eğitimleri ile tüm COPs çalışanlarımızın gelişimlerine destek olmaktayız. 

Finans ve Teknoloji Akademileri

Finans ve Teknoloji bölümlerinin hedef ve stratejilerine paralel olarak tasarlanmış, hem mesleki hem de yetkinlik geliştirmeye odaklı uzun soluklu gelişim programlarıdır. Bu programlarla hedefimiz, ilgili iş kolunu hedef ve stratejileri doğrultusunda ihtiyaç duyduğu yetkinlik seviyesine taşımaktır. 


4. Yeni Öğrenme Teknolojileri Uygulamalarımız 

Sorumlu olduğumuz tüm hedef kitleye dijital bir öğrenme deneyimi yaşatabilmek adına hem sınıf eğitimlerimizde hem de online eğitimlerde yeni öğrenme teknolojilerini etkin olarak kullanmaktayız. 

Çalışanlarımıza sunduğumuz mobil uygulamalar sayesinde hem eğitim planlama ve organizasyonu konusunda çalışanlarımıza çok hızlı ulaşabilmekte hem de çalışanlarımızın eğitim ve gelişim fırsatlarına her zaman her yerden erişilebilmelerini sağlamaktayız. 

Farklı öğrenme tarzlarını desteklemek amacıyla hem dijital eğitim kütüphanemizi yeni eğitim ve gelişim kaynakları ile zenginleştirmekte hem de Red Academy mobil uygulaması üzerinden kitap arama, teslim alma ve iade etme işlemlerinin yapıldığı fiziksel kütüphane hizmeti vermekteyiz. Çalışanlarımız aynı zamanda sosyal öğrenme platformunu kullanarak kişisel bilgi ve deneyimlerini birbirleri ile paylaşmakta ve merak ettikleri konuları birbirlerinden öğrenebilmektedirler. 

Şu anda; çalışanlarımızın eğitim ve gelişime ayırdıkları toplam zamanın yaklaşık %25'ini yeni öğrenme teknolojileri kullanarak gerçekleştirmekteyiz. 


5. İç Eğitmenlik Uygulamamız

Toplam eğitim ihtiyacımızın %73'ünü iç kaynakla karşılamaktayız. Başta üniversiteler olmak üzere eğitim kurumlarıyla yaptığımız işbirlikteliklerinde iç eğitmenlerimizle kurumsal bilgi birikimimizi toplumsal faydaya çeviriyoruz. 

"Öğrenen ve öğreten bir kültür yaratmak" mottosuyla çıktığımız yolda hedefimizi gün geçtikçe daha da yükselterek kurumsal üniversitesi olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. 

 

6. Gelişim Platformlarımız 

LeadeRed: 

Üç ayda bir kez gerçekleştirilen LeadeRed oturumları, Vodafone liderlik ekibinden yöneticilerin çalışanlarla Vodafone'un ilkeleri ile ilgili belirlenen temalarda kişisel liderlik hikayelerini paylaştıkları platformdur. 

Red Minutes: 

İki ayda bir güncel şirket dinamikleri doğrultusunda farklı alanlarda uzmanlaşmış yöneticiler/danışmanlar ile gerçekleştirilen şirket içi konferanslardır. 


Çalışmalarımız ulusal ve uluslar arası kurullar tarafından da değerlendendirilmekte ve ödüllendirilmektedir. Aşağıda aldığımız bazı ödülleri ve bilgilerini bulabilirsiniz.
 

1. En fazla ödüle layık görülen Akademi: Red Academy 

Bu yıl birincisi düzenlenen TEGEP Öğrenme ve Gelişim Ödülleri yarışmasına toplamda 33 farklı proje ile 23 kurum katıldı. 6 farklı kategorinin bulunduğu yarışmada Vodafone Red Academy "Vodafone United" ve "Mobil Ders" Projeleri ile başvurduğu üç kategoride de ödüle layık görülerek en fazla ödül alan akademi oldu. 

Ocak 2013'te hayata geçirilen ve şirket içerisinde 60 gruptan fazla oturum ile 900'ün üzerinde Vodafone çalışanına ulaşan Vodafone United Takım Koçluğu projesi "Sonuçlara Etki Yaratan En İyi Öğrenme ve Gelişim Programı" kategorisinde en iyi uygulama seçildi. Vodafone grup tarafından da 2014 yılında en iyi uygualama seçilerek "Vodafone Way of Team Effectiveness" adı ile tüm ülkelerde yayılmaya devam eden aynı proje ile "Koçluk ve Mentorluk Uygulaması Kategorisi"nde de Vodafone United Takım Koçluğu projesi jüri özel ödülüne layık görüldü. 

Üniversite işbirlikteliklerimiz kapsamında Vodafone Red Academy'nin hayata geçirdiği Mobil Ders Projesi ise "Eğitim Teknolojileri Uygulamaları Kategorisi"nde jüri özel ödülüne layık görüldü. Kadir Has Üniversitesi, İnvemo İletişim ortaklığında, 2013-2014 akademik yılı süresince devam eden proje Vodafone'un öncelikli stratejilerden biri olarak konumlandırılan "dijitalleşme" nin eğitim ve gelişim alanındaki avantajlarını net olarak görülebilmesini sağlamıştır. Mobile Ders Projesi sayesinde Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Medya Bölümü'nde 1.Sınıfa devam eden 35 öğrenci "Yeni Medya" Dersi'ni Vodafone Tabletler ve 3G data paketleri ile mobil platformda aldılar. 

 

2. CUBIC Awards 2013'te "En İyi - Yeni Kurumsal Akademi" 

Şirketimizin gelişim merkezi Vodafone Red Academy'nin, eğitim ve gelişim alanında küresel ölçekteki itibarlı ödüllerden biri olan CUBIC Awards 2013'te "En İyi - Yeni Kurumsal Akademi" kategorisi'nde Onur Ödülü'ne layık görüldüğünü sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz. 

Global birikimini yerel deneyimi ile birleştirerek, tüm ekosistemini besleyen bir gelişim merkezi olma misyonuna sahip olan Vodafone Red Academy, şirketimizin stratejilerine hizmet eden eğitim ve gelişim çözümleriyle alanında lider global firmaların yarıştığı, ABD'de düzenlenen törende, Onur Ödülü'ne layık görülerek başarısını tescillemiş oldu. 

Vodafone Red Academy'i ve bu başarıyı eşsiz katkılarıyla destekleyen tüm iç eğitmenlerimizi tebrik ediyoruz. 

CUBIC (Corporate University Best In Class) Ödülleri Hakkında; 

Eğitim ve gelişim alanında küresel ölçekteki en büyük ve en itibarlı ödüllerden biri olan Cubic Ödülleri, 2002 yılından bu yana uluslararası şirketlerin kurumsal akademilerini, yıl içinde gösterdikleri performans ve organizasyonun iş sonuçlarına yansıyan pozitif katkıları çerçevesinde ödüllendiriyor. "En İyi Yeni Kurumsal Akademi" de dahil olmak üzere altı farklı kategoride ödül veren organizasyon, dünyanın dört bir yanındaki üstün kurumsal performansları ön plana çıkarıyor. 

3. Vodafone United'a bir ödül de Amerika'nın en prestijli Learning & Development ödül platformu olan "Brandon Hall"dan geldi! 

Brandon Hall; Öğrenme ve Gelişim, Yetenek Yönetimi, Liderlik Gelişimi, Yetenek Kazanımı gibi bir çok kilit alanda hizmet sunan bir araştırma ve danışmanlık şirketidir.10,000'den fazla müşteri ve 20 yıllık deneyime sahip olan Brandon Hall Grup; iş sonuçlarından sorumlu yönetici ve uzmanlara stratejik danışmanlık yapmaya odaklanan bir firmadır. 1999 yılından bu yana eğitim ve gelişime yatırım yapan kurumları ödüllendiren "Brandon Hall Ödül Programı"na bu yıl Vodafone United Takım Koçluğu Workshop'u ile başvurduk. İş stratejilerini destekleyen en iyi öğrenme programına yönelik açılan başvurduğumuz "Best Learning Program Supporting a Change Transformation Business Strategy" kategorisinde ikinci olmaya hak kazandık. Vodafone Türkiye, Brandon Hall Ödülleri kapsamında, iş stratejilerine etki eden gelişim programları kategorisinde ödül alan Türkiye'den tek kurum oldu.