Sorularınızın cevapları burada.

Dijitalden başvuru avantajları

Vodafone'un dijital kanallarından (Yanımda veya Vodafone.com.tr) başvuru yaptığımda herhangi bir kurye ya da başvuru ücreti öder miyim?

Hayır, dijitalden yaptığınız başvurular tamamen ücretsizdir; ayrıca hattınız adresinize ücretsiz teslim edilir. Vergiler hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.

Teslimatım ne kadar sürede gerçekleşir?

Sitemizde belirtilen ilçelerden birinde oturuyorsanız 24 saat içinde, başka bir ilçede ikamet ediyorsanız ise 2-4 gün içerisinde hattınızı size teslim edeceğiz.

Evraklarımı nasıl teslim alacağım?

Hattınıza dair evraklar, hattın teslimatını gerçekleştirecek kurye elemanı tarafından getirilecektir. Hattınızı teslim aldığınızda evrakları imzalayarak işlemlerinizi kolayca tamamlayabilirsiniz.

Online’a özel tarifeler nedir?

Vodafone’un dijital kanallarından yaptığınız başvurularda birçok tarifeye özel ilk 3 ay %15’e varan indirime sahip olacaksınız. Tüm tarifeleri incelemek için tıklayınız.

Tıkla Gel Al nedir?

Başvurunuz sırasında Tıkla Gel Al yöntemini seçerek, SIM kartınızı dilediğiniz herhangi bir Vodafone Mağazasından hızlıca teslim alabilirsiniz. Mağazaya gittiğinizde işleminizin tamamlanabilmesi için size gönderilen bilgilendirme SMS'inde yer alan başvuru numaranızı ya da TC kimlik numaranızı mağaza çalışanına vermeniz yeterlidir. Başvurunuzun geçerlilik süresi 10 gündür, İlk 3 gün içerisinde dilediğiniz mağazamızı ziyaret ederek sim kartınızı teslim alabilirsiniz. 3 günün sonunda hattınız adresinize teslim edilmek üzere kuryeye yönlendirilecektir. Size en yakın Vodafone Mağazalarını incelemek için tıklayınız.

Yeni numara almak

Yeni Hat başvuru süreci nasıl işliyor?

Yeni hat başvuru işlemini yerinizden kalkmadan, hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirmek için, bu bağlantıya tıklayarak tarifenizi kolayca belirleyin, "Yeni Hat Al" seçeneğine tıklayın, telefon numaranızı seçin ve bilgilerinizi doldurun. Ardından başvurunuzu doğrulamak ve randevu almak için sizi arayacağız. SIM kartınız, belirteceğiniz tarihte ücretsiz olarak adresinize iletilecektir. Dilerseniz başvurunuz esnasında "Vodafone Mağazası'ndan Alacağım" seçeneğini seçerek herhangi bir mağazamızı ziyaret edip, aktivasyon işlemlerinizi gerçekleştirerek de sim kartınızı teslim alabilirsiniz.

Halihazırda başka bir Vodafone hattım var yeni hat alabilir miyim?

Evet, alabilirsiniz.

Benim adıma kayıtlı başka bir hattım var. Yeni hat alabilir miyim?

Üzerinize kayıtlı olan hat sayısı 10’dan az ise tarifeler sayfasından tarifenizi seçip yeni hat alabilirsiniz.

Teslimatım ne kadar sürede gerçekleşir?

Sitemizde belirtilen ilçelerden birinde oturuyorsanız 24 saat içinde, başka bir ilçede ikamet ediyorsanız ise 2-4 gün içerisinde hattınızı size teslim edeceğiz.

Vodafone'un dijital kanallarından (Yanımda veya Vodafone.com.tr) başvuru yaptığımda herhangi bir kurye ya da başvuru ücreti öder miyim?

Hayır, dijitalden yaptığınız başvurular tamamen ücretsizdir; ayrıca hattınız adresinize ücretsiz teslim edilir. Vergiler hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.

Yeni hattımı kullanmaya ne zaman başlayabilirim?

Yeni satın alınan hatlarda aktivasyon işlemi ortalama 1 gün sürmektedir. Hattınızı teslim aldıktan sonra yaklaşık 1 gün içinde kullanmaya başlayabilirsiniz.

Teslimat esnasında yanımda hangi evrakları bulundurmalıyım?

Teslimat sırasında yanınızda kimlik belgenizi ve son 2 aya ait herhangi bir adres gösterir belgeyi (fatura, ikametgah belgesi vs.) hazır bulundurmanız gerekmektedir.

Teslimat adresimi talebimi oluşturduktan sonra değiştirebilir miyim?

Talebinizi oluşturduktan sonra çağrı merkezimiz tarafından evrak ve SIM kart teslimatı yapılacak adresinizin teyidi için aranacaksınız. Bu görüşme esnasında teslimat adresinizi güncelleyebilirsiniz.

Numara taşımak

Numara taşıma süreci nasıl işliyor?

Numara taşıma işlemini yerinizden kalkmadan, hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirmek için, bu bağlantıya tıklayarak tarifenizi kolayca belirleyin, "Hattımı Vodafone'a Taşı" seçeneğine tıklayın, telefon numaranızı seçin ve bilgilerinizi doldurun. Ardından başvurunuzu doğrulamak ve randevu almak için sizi arayacağız. SIM kartınız, belirteceğiniz tarihte ücretsiz olarak adresinize iletilecektir. Dilerseniz başvurunuz esnasında "Vodafone Mağazası'ndan Alacağım" seçeneğini seçerek herhangi bir mağazamızı ziyaret edip, aktivasyon işlemlerinizi gerçekleştirerek de sim kartınızı teslim alabilirsiniz.

Vodafone'un dijital kanallarından (Yanımda veya Vodafone.com.tr) başvuru yaptığımda herhangi bir kurye ya da başvuru ücreti öder miyim?

Hayır, dijitalden yaptığınız başvurular tamamen ücretsizdir; ayrıca hattınız adresinize ücretsiz teslim edilir. Vergiler hakkında detaylı bilgi almak için lütfen tıklayınız.

Teslimatım ne kadar sürede gerçekleşir?

Sitemizde belirtilen ilçelerden birinde oturuyorsanız 24 saat içinde, başka bir ilçede ikamet ediyorsanız ise 2-4 gün içerisinde hattınızı size teslim edeceğiz.

Yeni SIM kartımı ne zaman kullanabilirim?

Yeni satın alınan hatlarda aktivasyon işlemi ortalama 1 gün sürmektedir. Hattınızı teslim aldıktan sonra yaklaşık 1 gün içinde kullanmaya başlayabilirsiniz. Hat taşıma işlemlerinin tamamlanması, mevcut operatörünüzle bağlantılı onay süreçlerine istinaden 4 gün kadar sürebilmektedir. Hattınız kullanıma açıldığında SMS ile bilgilendirileceksiniz.

Teslimat esnasında yanımda hangi evrakları bulundurmalıyım?

Teslimat sırasında yanınızda kimlik belgenizi ve son 2 aya ait herhangi bir adres gösterir belgeyi (fatura, ikametgah belgesi vs.) hazır bulundurmanız gerekmektedir.

Teslimat adresimi talebimi oluşturduktan sonra değiştirebilir miyim?

Talebinizi oluşturduktan sonra çağrı merkezimiz tarafından evrak ve SIM kart teslimatı yapılacak adresinizin teyidi için aranacaksınız. Bu görüşme esnasında teslimat adresinizi güncelleyebilirsiniz.

Kendi adıma olmayan bir numarayı taşıyabilir miyim?

Sadece adınıza kayıtlı ve faturası sizin adınıza gelen hatlar için taşıma talebinde bulunabilirsiniz. Hat sizin adınıza kayıtlı değilse, hat sahibinin numara taşıma talebinde bulunması ve ilgili evrakları imzalaması gerekmektedir.

Başka bir operatördeki kurumsal hattımı Vodafone’a bireysel hat olarak taşıyabilir miyim?

Evet. Bu işlemi gerçekleştirmek için, önce hattınızı mevcut operatörünüzde kurumsal hattan bireysel hatta çevirmeniz, daha sonra ise numaranızı bireysel hat olarak Vodafone’a taşımanız gerekmektedir. Devir işlemlerinde devir ücreti ve hattın yeni sahibi (devralan) için yeni hat vergileri yansıtılabilir.

Yeni SIM kartımla ilgili bir sorum olursa ne yapabilirim?

Numara taşıma işlemi gerçekleştiğinde eski SIM kartınız görüşmelere kapatılacaktır. Bu aşamada cihazınıza yeni SIM kartınızı takıp sorunsuzca kullanmaya başlayabilirsiniz. Her türlü sorunuz için (0850) 777 05 41 numaralı destek hattımızdan yardım alabilirsiniz.

Numara taşıma işlemi gerçekleşemezse ne yapmalıyım?

Mevcut hattınız son 90 gün içinde alınmış yeni bir hat ise veya mevcut operatörünüz hat sahibinin kimlik bilgilerinin doğruluğunu onaylamazsa veya bireysel-kurumsal hat farklılığı varsa numara taşıma işleminiz mevcut operatörünüz tarafından reddedilebilir ve işlemin gerçekleşmediğine dair bir SMS mesajı alabilirsiniz. Bu durumda (0850) 777 05 41 numaralı destek hattımızdan yardım alabilir ve işlemin yeniden yapılmasını talep edebilirsiniz.

Genel sorular

Tarifemi Dijitalden değiştirebilir miyim?

Hat aktivasyonunuz gerçekleştikten sonra Vodafone Yanımda uygulaması veya Vodafone Yanımda internet sayfası üzerinden tarife değişikliği yapabilirsiniz.
http://vftr.co/yanimda

Kurye teslimattan önce bilgilendirme yapıyor mu?

Başvurunuz alındıktan sonra bulunduğunuz yere en yakın kuryemiz teslimatın gerçekleştirilmesi için görevlendirilecektir. Hat teslimatı randevusu için aranmadan önce SMS ile de bilgilendirileceksiniz.

Nasıl Başvuru Yaparım?

Tarife seç

Avantajlı tarifeler arasından sana en uygun olanı seç.

Formu doldur

Başvurunu tamamlamak için gereken bilgileri doldur.

Ücretsiz gelsin

Sim kartını istediğin yere ücretsiz getirelim.

Tarifeleri incele