İnternete Bağlanamıyorum

Bağlantı Türü
Bağlantı Kontrolleri
Cihaz Bağlantı Kontrolleri

Size daha iyi yardımcı olabilmek için bağlantı türünüzü öğrenebilir miyim?

Probleminizi çözmek için aşağıdaki kontrolleri sağlayın:

1 Modeminizin açık ve elektrik prizine bağlı olduğundan emin olun.
2 İnternet hat kablonuzun ve bilgisayarınızın kablosunun modemin doğru portlarına takılı olduğuna emin olun.
Nasıl kontrol ederim?

Modemler üzerinde ana hat kablosu girişi genellikle DSL modemlerde DSL portu, Fiber modemlerde WAN portu olarak adlandırılır. Ana hat kablosu bu portlardan birinde takılı olmalıdır.


Modem kurulum videolarına erişmek için tıklayın.



3 Modeminizin güç ışığı yanmıyorsa farklı bir prizde deneyerek kontrol edin.
4 Modeminizi on off tuşu ile yeniden başlatarak geçici bir bağlantı sorunu varsa giderebilirsiniz.
Nasıl kontrol ederim?

Modemlerin arkasında ya da yanında bulunan butona 2 defa basmanız kapanıp açılmasını sağlayacaktır.

5 Modemin arkasındaki kablolarda ezik, temassızlık ve kopukluk var mı kontrol edin.
Nasıl kontrol ederim?

Modem arkasındaki kablo bağlantılarına göz gezdirerek herhangi bir ezilme ya da kopukluk olmadığından emin olabilirsiniz.

6 Temelde modem’in internete girebilmesi için Güç, DSL, İnternet ve Wifi ışıklarının yanıyor olması gerekmektedir.
Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?

Probleminizi çözmek için aşağıdaki kontrolleri sağlayın:

1 Modeminizin açık ve elektrik prizine bağlı olduğundan emin olun.
2 İnternet hat kablonuzun ve bilgisayarınızın kablosunun modemin doğru portlarına takılı olduğuna emin olun.
Nasıl kontrol ederim?

Modemler üzerinde ana hat kablosu girişi genellikle DSL modemlerde DSL portu, Fiber modemlerde WAN portu olarak adlandırılır. Ana hat kablosu bu portlardan birinde takılı olmalıdır.


Modem kurulum videolarına erişmek için tıklayın.



3 Modeminizin güç ışığı yanmıyorsa farklı bir prizde deneyerek kontrol edin.
4 Modeminizi on off tuşu ile yeniden başlatarak geçici bir bağlantı sorunu varsa giderebilirsiniz.
Nasıl kontrol ederim?

Modemlerin arkasında ya da yanında bulunan butona 2 defa basmanız kapanıp açılmasını sağlayacaktır.

5 Modemin arkasındaki kablolarda ezik temassızlık ve kopukluk var mı kontrol edin.
Nasıl kontrol ederim?

Modem arkasındaki kablo bağlantılarına göz gezdirerek herhangi bir ezilme ya da kopukluk olmadığından emin olabilirsiniz.

6 Modem’e bağlı olduğunuz portu farklı numaralı bir port ile değiştirip test edebilirsiniz.
Neden Önemli?

Modem arkasında 4 tane kablo bağlantısı yapılacak port mevcuttur bu portlardan biri arızalanmış olabilir.

7 Temelde modem’in internete girebilmesi için Güç, DSL, İnternet ve Ethernet(Eth) ışıklarının yanıyor olması gerekmektedir.
Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?

Size daha iyi yardımcı olabilmek için bağlantı sağlamaya çalıştığınız cihazın ne olduğunu öğrenebilir miyim?

Bilgisayar Bağlantı Kontrolleri

Bilgisayarınızı yeniden başlatırsanız bağlantılarını sıfırlayacaktır, anlık bir sorun yaşanıyorsa bu şekilde giderebilirsiniz.
Bilgisayarınızın modeminize bağlı olup olmadığını kontrol edin, mümkünse bir kablo ile bağlamaya çalışın.
DNS proxy, VPN ya da anti virüs kullanıyorsanız bu uygulamaları kapatarak internet erişiminizi test edin. Bu tarz uygulamalar her zaman doğru şekilde çalışmayabilir.
Tarayıcınızın geçmişini temizleyin, mümkünse farklı bir tarayıcı ile test edin.
Neden Gerekli?

Tarayıcınız veri tasarrufu nedeni ile sık sık uğradığınız sayfaları belleğine kaydeder bu bazen sorunlara neden olabilir.

Kullandığınız web tarayıcıyı aşağıdan seçerek tarayıcı geçmişi silme yönlendirmelerine ulaşabilirsiniz.

Chrome

Safari

Mümkünse bilgisayarınızın farklı internet kaynaklarından internete girebildiğini teyit edin. Bilgisayarınız farklı internet kaynaklarından da internete giremiyorsa yüksek ihtimal bilgisayar teknik destek uzmanlarından destek almanız gerekecektir.
Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?

Mobil Cihaz Bağlantı Kontrolleri

Mobil cihazınızın uçak modunu açıp daha sonra uçak modunu kapatın.
Neden Gerekli?

Uçak modu geçici olarak cihazınızın bağlantılarını sıfırlayacaktır, anlık bir sorun yaşanıyorsa bu şekilde giderebilirsiniz.

Telefonunuzun modem’e Wi-Fi üzerinden bağlı olup olmadığını kontrol edin.
DNS proxy, VPN ya da anti virüs kullanıyorsanız bu uygulamaları kapatarak internet erişiminizi test edin. Bu tarz uygulamalar her zaman doğru şekilde çalışmayabilir.
Tarayıcınızın geçmişini temizleyin, mümkünse farklı bir tarayıcı ile test edin.
Neden Gerekli?

Tarayıcınız veri tasarrufu nedeni ile sık sık uğradığınız sayfaları belleğine kaydeder. Bu bazen sorunlara neden olabilir.

Mümkünse mobil cihazınızın farklı internet kaynaklarından internete girebildiğini teyit eden. (Farklı internet kaynaklarından da internete giremiyorsanız yüksek ihtimal mobil cihaz teknik servis uzmanlarından destek almanız gerekecektir.)
Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?

Bilgisayar Bağlantı Kontrolleri

Bilgisayarınızı yeniden başlatırsanız bağlantılarını sıfırlayacaktır, anlık bir sorun yaşanıyorsa bu şekilde giderebilirsiniz.
Bilgisayarınızın modeminize bağlı olup olmadığını kontrol edin, mümkünse bir kablo ile bağlamaya çalışın.
DNS proxy, VPN ya da anti virüs kullanıyorsanız bu uygulamaları kapatarak internet erişiminizi test edin. Bu tarz uygulamalar her zaman doğru şekilde çalışmayabilir.
Tarayıcınızın geçmişini temizleyin, mümkünse farklı bir tarayıcı ile test edin.
Neden Gerekli?

Tarayıcınız veri tasarrufu nedeni ile sık sık uğradığınız sayfaları belleğine kaydeder bu bazen sorunlara neden olabilir.

Kullandığınız web tarayıcıyı aşağıdan seçerek tarayıcı geçmişi silme yönlendirmelerine ulaşabilirsiniz.

Chrome

Safari

Mümkünse bilgisayarınızın farklı internet kaynaklarından internete girebildiğini teyit edin. Bilgisayarınız farklı internet kaynaklarından da internete giremiyorsa yüksek ihtimal bilgisayar teknik destek uzmanlarından destek almanız gerekecektir.
Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?