Ses Erişim Sorunu

Arama Alamıyorum

İşletim Sistemi
Cihaz Ayaları
Hat Ayarları
4.5G Ayarları
Kapsama Kontrolü

Size daha iyi yardımcı olabilmek için cihazınızın işletim sisteminizin tipini öğrenebilir miyim?

Probleminizi çözmek için aşağıdaki kontrolleri sağlayın

1Telefonunuzun uçak modunda olmadığından emin olun.

Uçak modu nasıl kapatılır?

Telefonunuzun uçak modunda olmadığından emin olun. Uçak modu telefonunuzun şebekeye bağlanmasını engeller. Uçak modunun nasıl kapatılacağını öğrenmek için aşağıdaki görseller ile devam edebilir veya buraya tıklayarak videoyu izleyebilirsiniz.

2Ardından mobil şebekenizi kullandığınızdan emin olmak için Wi-Fi'ınızı kapatın.

  Wi-Fi'ınızı nasıl kapatılacağını öğrenmek için aşağıdaki görseller ile devam edebilir veya buraya tıklayarak videoyu izleyebilirsiniz.

3 Telefonunuza işletim sisteminizin son sürümünü yüklediğinizden emin olun.

  Telefonunuza işletim sisteminizin son sürümünü öğrenmek için aşağıdaki görseller ile devam edebilir veya buraya tıklayarak 

4Telefonunuzu yeniden başlat seçeneğini seçmeden manuel olarak açabilir misiniz?

  Telefonunuzu yeniden başlat seçeneğini öğrenmek için aşağıdaki görseller ile devam edebilir veya buraya tıklayarak videoyu izleyebilirsiniz.  

Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?

Probleminizi çözmek için aşağıdaki kontrolleri sağlayın:

1Telefonunuzun uçak modunda olmadığından emin olun.

Uçak modu nasıl kapatılır?

Telefonunuzun uçak modunda olmadığından emin olun. Uçak modu telefonunuzun şebekeye bağlanmasını engeller. Uçak modunun nasıl kapatılacağını öğrenmek için aşağıdaki görseller ile devam edebilir veya buraya tıklayarak videoyu izleyebilirsiniz.

2Ardından mobil şebekenizi kullandığınızdan emin olmak için Wi-Fi'ınızı kapatın.

  Wi-Fi'ınızı nasıl kapatılacağını öğrenmek için aşağıdaki görseller ile devam edebilir veya buraya tıklayarak videoyu izleyebilirsiniz.  

3 Telefonunuza işletim sisteminizin son sürümünü yüklediğinizden emin olun.

  Telefonunuza işletim sisteminizin son sürümünü öğrenmek için aşağıdaki görseller ile devam edebilir veya buraya tıklayarak videoyu izleyebilirsiniz.

4Telefonunuzu yeniden başlat seçeneğini seçmeden manuel olarak açabilir misiniz?

  Telefonunuzu yeniden başlat seçeneğini öğrenmek için aşağıdaki görseller ile devam edebilir veya buraya tıklayarak videoyu izleyebilirsiniz.

Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?

Probleminizin sebebi bunlardan biri olabilir

1Bloklanmış numaralarınızı kontrol edin. Sizi aramaya çalışan kişinin numarası yanlışlıkla bloklanmış olabilir.
2Arama yönlendirmeniz var ise deaktive edin.
3Telefonunuzda arama kontrolleri ile ilgili bir uygulama varsa silin. (CallerID vs)
Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?

4.5G kullanıyor musunuz?

HD Ses Teknolojisi (VoLTE) nedir?

  • HD Ses Teknolojisi ile arama kalitenizi iyileştirip sevdiklerinizin sesini yanınızdalarmış gibi duyabilirsiniz. Sesi 4.5G teknolojisi üzerinden ileterek HD ses kalitesiyle konuşmanızı sağlar.

  • Arama sırasında arkaplan gürültüsünü filtreler, böylece kalabalık ve gürültülü ortamlarda bile iyi bir ses deneyimi yaşarsınız nasıl aktive edeceğinizi öğrenmek için tıklayın.

Wi-Fi ile Arama (Vo-Wifi) nedir?

 

  • Wi-Fi ile arama teknolojisi, mobil sinyalin olmadığı bodrum kat, otopark, asansör gibi ortamlarda, Wi-Fi aracılığıyla Vodafone şebekesine bağlanarak tarifeniz kapsamındaki dakikalarla görüşme yapabilmenizi sağlar. Nasıl açıldığını öğrenmek için tıklayınız.


    Wi-Fi ile Arama Teknolojisi’nden en iyi şekilde yararlanabilmek için ;

    • Cihaz ayarlarınızdan 4.5G’nin açık olduğundan emin olun, aksi halde kesinti sorunları yaşayabilirsiniz.
    • Wi-Fi sinyalinin güçlü olduğu bir noktada olduğunuza emin olun, görüşmelerinizi modeme yakın bir noktada yapmanız kalite sorunlarını azaltacaktır.
    • Desteklenen cihazlar ve detaylı bilgi için tıklayınız

Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?

Cihazınız 4.5G’ye uyumlu mu?

Cihazımın 4.5G’ye uyumlu olup olmadığını nasıl öğrenirim?

SOR 4.5G yazıp 4545'e göndererek cihazınızın 4.5G uyumlu olup olmadığını öğrenebilirsiniz.

SIM kartınız 4.5G’ye uyumlu mu?

SIM kartımın 4.5G’ye uyumlu olup olmadığını nasıl öğrenirim?

SOR 4.5G yazıp 4545'e göndererek SIM kartınızın 4.5G uyumlu olup olmadığını öğrenebilirsiniz.

4.5G’ye başlarken…

  1. 1.

    4.5 G’ye abone olmak için buraya tıklayın.

  2. 2.

    Ardından cihazınızın 4.5G ayarlarını aktif edin. 4.5G cihaz ayarlarınızı 3 adımda nasıl yapacağınızı öğrenmek için tıklayın.

  3. 3.

    HD Ses Teknolojisi ile arama kalitenizi iyileştirip sevdiklerinizin sesini yanınızdalarmış gibi duyabilirsiniz. Sesi 4.5G teknolojisi üzerinden ileterek HD ses kalitesiyle konuşmanızı sağlar.

  4. 4.

    Arama sırasında arkaplan gürültüsünü filtreler, böylece kalabalık ve gürültülü ortamda bile iyi bir ses deneyimi yaşarsınız nasıl aktive edeceğinizi öğrenmek için tıklayın.

  5. 5.

    Kapalı alanlarda arama deneyiminizi iyileştirmek için Wi-Fi ile arama teknolojisi ile kapsama gücünüzü en yüksek seviyeye çıkarabilirsiniz. Nasıl açıldığını öğrenmek için tıklayın.

 

4.5G ile ilgili filmimizi izleyin


Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?

4.5G’ye uyumlu SIM kartınızı Vodafone mağazalarından ücretsiz alın

Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?

4.5G’ye uyumlu SIM kartınızı Vodafone mağazalarından ücretsiz alın

Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?


  • 4.5G, 3G’ye oranla 10 kata kadar yüksek hızlarda mobil internet kullanmanızı sağlayan mobil iletişim teknolojisidir.

  • Bu teknoloji daha yüksek hızda, daha düşük gecikme süresi ve yüksek kapasitede mobil internet sağlayan mobil iletişim teknolojisidir.

  • Bulunduğunuz yerdeki 4.5G kapsama alanını ve yararlanabileceğiniz 4.5G servislerini görmek için kapsama haritamızı inceleyin.

Kapsama kontrollerini tamamlayın

  • Bulunduğunuz bölgede bir planlı saha çalışmamız olup olmadığını kontrol edin.

  • Bazen şebekedeki yoğunluk kaynaklı bağlama sorunları yaşanabilir. Bir süre bekleyip tekrar arama yapmayı deneyiniz.

  • Hava koşulları bağlantı kalitenizi etkileyebilir.

Kapsama kontrollerini tamamlayın

  • Bulunduğunuz bölgede bir planlı saha çalışmamız olup olmadığını buradan kontrol edebilirsiniz.

  • Bazen şebekedeki yoğunluk kaynaklı bağlama sorunları yaşanabilir. Bir süre bekleyip tekrar arama yapmayı deneyiniz.

  • Hava koşulları bağlantı kalitenizi etkileyebilir.

Kontrollerinizin ardından sorununuz çözüldü mü?