15GB interneti içinde Güvenlik Kamerası’na data hattı ile birlikte 24 ay kalma sözünüze sadece 89 TL!
7/24 video kayıt yapabilen, 15 GB data sayesinde uzaktan görüntüleri izleyebileceğiniz ve son 7 günün kaydını saklayabileceğiniz bir kamera sistemine sahip olabilirsiniz. Üstelik montaj ve destek ücretsizdir.
Bu kampanyalardan kimler yararlanabilir?
Kampanyadan sadece Vodafone M2M faturalı kurumsal hattı sahibi M2M tarifesi aboneleri yararlanabilmektedir.
Kampanyaya katılmak için müşteri tarafından hangi evrakların imzalanması gerekmektedir?
Kampanyaya katılmak için Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi, 24 aylık özel kampanya taahhütnamesi ve Vodafone Çözüm Ortağı’na ait sözleşmenin abonelerimiz tarafından ıslak imza ile imzalanması gerekmektedir.
Kampanya ücretleri nedir?
Kampanya cihaz ücretleri 24 ay
taahhütlü taksitli modelde aşağıdaki gibidir:
Cihaz: Model1
Cihaz Aylık Taksit Tutarı: 49 TL
Montaj ve Kurumsal APN Bedeli:
Ücretsiz
Kampanya kapsamında cihazlar
ile birlikte alınması gereken data paketi seçeneği 15 GB M2M data paketidir.
Paket fiyatı aşağıdaki gibidir:
İndirimsiz Aylık Paket Tutarı: 79 TL
Kampanya kapsamında İndirimli Paket Tutarı: 40 TL
Fiyatlara vergi dahil midir?
Fiyatlara vergiler dahildir. Telsiz Ruhsat, Telsiz Kullanım ve ilk tesis vergileri hariçtir. Yeni hat açılışı aşağıdaki çözüm ortaklarımızın kurumsal APN’leri ile birlikte yapılır ve internet APN kapatılırsa “M2M0004-M2M Tarifesi-2” (52022) ile yapıldığında ilk tesis vergileri müşterilerden alınmayacaktır. Kampanyadaki çözüm ortaklarımızın APN’leri:
Firma İsmi |
Tanımlanacak APN İSMİ |
Gözmobil |
gozmobil |
Kampanya hangi tarifeler ile tanımlanabilir?
Kampanya M2M0004 tarifesine tanımlanabilir. Yeni hat açılışı “M2M0004-M2M Tarifesi-2” (52022) ile yapıldığında ilk tesis vergileri müşterilerden alınmayacaktır. Kampanya bu tarife dışındaki tarifeler ile tanımlanamamaktadır.
Müşteri data paketi yeterli gelmez ise bir üst pakete geçebilir mi?
Aboneler kampanya süresince paket değiştiremez, başlangıçta aldığı paketten farklı bir pakete geçemezler. Bu sebeple kampanya başlangıcında abonenin ihtiyacına göre doğru paket seçilmesi önemlidir.
Kampanya kurgusu ne zaman başlar? Kampanyalar hatta ne zaman tanımlanır?
Cihazların montajı için çözüm ortağı aboneden randevu aldığında süreç başlar. Hatlara kampanya çözüm ortağından montaj yapılacak bilgisi geldiğinde tanımlanmalıdır. Hat açılışında kampanya tanımlanmayacaktır.
Kampanya ICCB ve Genesis’te sunulmakta mıdır?
Kampanya sadece Genesis’te bulunan abonelerimize sunulmaktadır.
Yurt dışı kullanımlar ücrete dahil midir?
Kampanya kapsamındaki data paketleri sadece yurt içinde geçerlidir. Yurt dışı kullanımlarda standart roaming tarifesi geçerli olur. Roaming yapacak abonelerde M2M Roaming paketleri teklif edilmelidir.
Kampanyaya giriş ve çıkışı anlık mı olmaktadır?
Abonelerimizin Kampanyaya girişi ve çıkışı anlık olup, ilk girişlerde ücret ve kullanım kapasitesi ilk fatura döneminin kalan gününe göre hesaplanıp"eşit olarak bölünmüş" şekilde kullanıma sunulur. Bu sadece data paketi kısmı için geçerlidir, cihaz bedeli tam olarak yansıtılacaktır.
Kampanyaya giriş için genel kurallar nelerdir? (Kredi Kartsız kampanyaya dahil olması için kriterler)
-Satış sadece KSK'lar ve Vodafone Direkt Satış tarafından yapılabilir.
-Kampanyaya girecek GSM in Mernisi doğrulanmış olmalıdır.
-Kampanyaya girecek GSM yada müşteri numarası aşağıdaki listelerde yer almamalıdır.
- OKS Kara/Gri Liste
- Kredi Kartı Black Listesi
- Ceparan black listesi
Kampanya kapsamında hangi kredi kartları geçerli olacaktır?
Kampanyada kredi kartlı sistem geçerli değildir.
Kampanyaya katılım için hat sınırlaması var mıdır?
Hayır yoktur.
Kurumsal tek fatura aboneleri bu kampanyadan yararlanabilir mi?
Evet yararlanabilirler.
Mevcut tarifem ile kampanyadan faydalanabilir miyim?
Hayır, kampanyadan M2M Tarifeleri ile birlikte yararlanılabilmektedir.
Kullanılmayan data miktarı sonraki aya devreder mi?
İlgili fatura dönemi içerisinde M2M data paketinden kullanılmayan data miktarı bir sonraki aya devretmez.
Kampanyadan çıkış yapılır ise toplu süre ücretinin tamamı mı ödenir?
Taahhüt süresi dahilinde Kampanyadan çıkılır ise kalan aylar için taahhüt edilmiş olan toplam tutarın (cihaz bedeli ve Kampanyada kalınan süre boyunca aylık paket ücreti üzerinden Vodafone tarafından yapılan kampanyaya özel indirim) abonelerimizin ilk faturamızasına ceza bedeli olarak yansıtılacak ancak belirtilen cezai şart tutarı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun cezai şartlarla ilgili kararına uygun olarak hiçbir zaman, taahhütnamenin fesih ya da sona erme tarihinden ilgili taahhütnamenin süresi sonuna kadar olan dönem için aboneler tarafından ilgili taahhütname uyarınca taahhüt edilmiş olması nedeniyle ödenmesi gereken toplam data tutarını aşmayacaktır. Cihaz bedelinin kalan taksitleri her durumda faturaya yansıyacaktır.
Abone hizmetten memnun değilse cezası silinerek iptal yapılabilir mi?
Hayır, müşteri memnuniyeti yoksa bunun sebepleri araştırılır ve sebep olan ilgili tarafa bu cihaz ceza bedeli yansıtılır. Hiçbir koşulda cezasız iptal yapılamaz, müşteri üzerindeki herhangi bir kampanya silinemez.
Bu kampanyalar kapsamında aboneye hangi durumda kampanyadan çıkış yapılır?
Abonelerimiz, taahhüt süresi boyunca hatlarını iptal etme, dondurma, kısıtlama, devretme, numara taşınabilirliği dahilinde başka operatöre taşıma, faturasız hatta geçme, M2M harici başka bir tarifeye geçiş talebinde bulunmaları ve Çözüm Ortağı sözleşmesinde bulunan diğer durumlar halinde kampanyadan çıkmış sayılır.
Cihaz taksit bedeli faturada hangi kalemde gözükecektir?
Kampanya kapsamında abonelerimizin tercih edecekleri Indoor Kamera Sistemi için ilgili Vodafone Çözüm Ortağı’na ait aylık cihaz taksit bedeli taahhüt süresince “Tahsilatına Aracılık Edilen Bedel” olarak faturalandırılacaktır.
Kampanya girişinde hat kontrolü var mıdır?
Evet, bir GSM numarası aynı anda kampanyadan 1 kez yararlanabilir.
Kampanyadaki paketler içerisine içerik ücretleri dahil midir?
Kampanya kapsamındaki 15GB data paketinin bedellerine satın alınan içerik ücretleri dahil değildir. İçerik hizmetleri ayrıca ücretlendirilir.
Fiyata açılış vergileri dahil midir?
Hayır, kampanya fiyatına Simcard Bedeli, Yeni Tesis ÖİV, TK Ruhsat, ve TK Kullanım vergileri dahil değildir.
Kampanya kapsamında verilen data opsiyonları iptal edilebilir mi?
Hayır, bu kampanya kapsamında hatta tanımlanan data hakkı iptal edilemez; iptal edilirse abone kampanyadan çıkar ve cezai bedel oluşur.
İş Yerim Güvende kampanyası kapsamındaki sistemi kullanamama şikayeti ile ulaşan aboneler için hangi durumda ilgili iş ortağına yönlendirme yapılmalıdır?
Cihaz ve yazılım ile ilgili sorunlarında ilgili tedarikçiye yönlendirme yapılmalıdır.
Abonenin hattının aktiflik durumu (cihaz kampanyasından çıkmasına sebep bir durum sözkonusu mu?), data kullanımına engel bir durum olmadığı, ilgili bölgede kapsama veya sistem sorunu olup olmadığı ayrıca bulunduğu tarife ve kampanya bilgileri de kontrol edilir. Herhangi bir sorun olmadığı tespit edilirse bu durumda abone ilgili iş ortağı ile iletişime geçmesi yönünde bilgilendirilmelidir.