Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Aklınıza takılan herşey burada...

Kurumsal Cihaz ve Fatura İndirimi Kampanyası Hakkında Sık Sorulan Sorular

Kurumsal Cihaz ve Fatura İndirimi Kampanyası nedir ?
Vodapara nedir ?
Vodapara nasıl harcanır ?
Hangi harcamalar kampanya taahhüdü için geçerli olacaktır ?
Şirket toplam faturası için verilen taahhüt hangi tarih itibari ile geçerli olmaya başlayacak ?
Kimler ücretsiz cihaz teklifinden yararlanabilir ?
Kimler fatura indirimlerinden yararlanabilir ?
Kampanyadan yararlanmak için herhangi bir tarife sınırı var mıdır ?
Vodapara'nın bir kısmı cihaz bir kısmı fatura indirimi için harcanabilir mi ?
İstenilen fatura taahhüdü seçilebilir mi ?
Bir şirket iki ayrı aylık fatura taahhüdü seçebilir mi ?
Kampanyadan faydalanmak için şirket olarak Tek Fatura hizmetini kullanmakgereklimidir ?
Daha önce Kurumsal Hediye Programı (MNP/Retention Subsidy)kapsamında hatları için taahhüt veren müşterilerimiz bu kampanyadan faydalanabilir mi ?
Konuskan Paket Cihaz, iPhone ve Blackberry kampanyalarına dahil olanhatlar Tek Fatura servisine ve kampanyaya dahil edilebilir mi ?
Kampanya taahhüdü nasıl kontrol edilir ?
Cihaz ile ilgili sorunlar için kime başvurulmalıdır ?
Kampanya dönemi boyunca fatura dönem değişikliği yapabilir mi ?
Sözkonusu indirim hangi tutar uygulanacaktır ?
Kampanyadan taahhüt süresi dolmadan çıkmak isteyen cihaz tercih etmiş firmalar cihazlarını geri vermek zorunda mıdır ?
Kampanyadan taahhüt süresi dolmadan çıkmak isteyen fatura indirimi tercih etmiş firmalar ne yapacaklar ?
Kampanya Esasları
Hediye çekleri kullanımı ile ilgili detaylar nedir ?