Vodafone Teknoloji Hayatın Hizmetinde

İletişim teknolojileriyle herkese daha iyi bir geleceğin kapılarını açıyoruz.
Günümüzde mobil tabanlı iletişimin farklı sektör ve ihtiyaç alanlarına olan entegrasyonu, ekonomik faaliyetlerde ve sosyal yaşamda büyük bir dönüşümün önünü açıyor. Ekonominin temel itici gücü olan mobil teknolojiler, bireylerin ve iş dünyasının geleceğini şekillendirirken, bilgiye erişimde de toplumsal fırsat eşitliği sağlıyor.

Teknoloji Hayatın Hizmetinde vizyonu çerçevesinde, farklı coğrafyaların öncelik ve ihtiyaçlarını belirleyerek, mobil teknolojiler ile bu ihtiyaçları karşılayacak çözüm önerileri geliştiren Vodafone Türkiye, bir anlamda küresel ölçekli ortak sorunların, ortak akılla yönetildiği bir platform oluşturuyor. Bu sayede uzun vadede daha yaşanabilir bir dünyanın inşasına katkıda bulunmayı hedefliyor.

Yükleniyor

Teknoloji Hayatın Hizmetinde Eğitimden sağlığa, finanstan tarıma ve devlet uygulamalarına, mobil teknolojilerin girdiği her alanda, insanlığın önünde yepyeni ufukların açılıyor. Bu kapsamda "Teknoloji Hayatın Hizmetinde” adını verdiğimiz platformda hem ticari sorumluluklarını hem de sosyal sorumluluklarını bir araya getiren sosyal iş modelleri üzerinde de yoğunlaşıyoruz. Bu doğrultuda, mobil iletişim teknolojilerine ilişkin bilgi birikimi ve inovasyon gücümüzü bireylerin ve toplumun hayatını kolaylaştırmak üzere seferber ediyoruz. Vodafone Olarak Neler Yaptık Vodafone Türkiye olarak teknolojiyi toplumun ihtiyaçlarını gidermek için kullandık ve farklı alanlardan birçok ihtiyaca çözüm ürettik.

Mesela; Vodafone Çiftçi Kulübü olarak, mobil iletişim teknolojilerini süt toplama sürecine entegre ettiğimiz Vodafone Süt Kayıt Sistemi projesini hayata geçirdik.

Düşler Akademisi çatısı altında, engelli bireylerin toplumla bütünleşmesine yönelik çözümlerimizle iletişimde engelleri kaldırdık.

Toplumda fırsat eşitliğini sağlamaya yönelik Teknolojide Kadın Hareketi’ni başlattık. Girişimcilik alanında; Uluslararası Girisimcilik Merkezi’ni kurduk.

Gücümüzü Türk Kızılayı ile birleştirdik ve Kan Bağış Noktası Bilgilendirme Servisi’ni hayata geçirdik.

Tüm bunların yanında AKUT mobil uygulamamız, ve AÇEV’le gerçekleştirdiğimiz anne çocuk servisi ile toplum ihtiyaçlarını mobil fikirlerle çözüme kavuşturduk.
Şifrenizi almak için S yazıp 7000'e ücretsiz SMS gönderin.