Yardıma ihtiyacınız var mı?
TOBi Chat
Sohbeti bitirmek istediğinize emin misiniz?
Sohbeti kapatırsanız, tekrar girdiğinizde sohbet baştan başlatılacaktır.
Sohbeti bitir
Sohbette kal
Beklenmedik bir hata oluştu.
Başlat
Bitir

Performans Yönetimi

Vodafone Performans Yönetimi Sistemi ile yüksek performans gösteren bir organizasyon kültürü yaratmak, iş hedeflerine ulaşmak, yatırımcıları için karlılık sağlamak ve rekabetçi bir insan gücüne sahip olmak için çalışanlarının gelişimine maksimum derecede odaklanılmaktır.

 

Bu sistem tüm çalışanlarımızın şirket hedeflerine paralel açık ve net bireysel hedefler koymasını sağlayan ve bu hedefleri gerçekleştirirken izledikleri yolun Vodafone'un çalışma ilkelerine uygun olması için kılavuzluk eden global bir uygulamadır.

 

Vodafone Performans Yönetimi süreci hedef belirleme, yarı-yıl değerlendirme ve yıl-sonu değerlendirme olarak üç temel aşamadan oluşmaktadır ve şirketin "hedeflerle yönetim" prensibini desteklemektedir. Çalışanlar ve yöneticiler yıl boyunca düzenli aralıklarla bir araya gelerek, çalışanların güçlü oldukları yönleri ve kendilerini geliştirmeleri gereken yönler gözden geçirilmekte, uzun vadeli kariyer hedeflerine yönelik kişisel gelişim planları belirlemekte ve sene başında belirlenen hedefler paralelinde bireysel performansı değerlendirilmektedir.

 

Performans sürecinin çıktıları eğitim ve gelişim, yetenek yönetimi, ücret yönetimi ve ödüllendirme, kariyer yönetimi gibi diğer kritik insan kaynakları süreçlerine girdi sağlamaktadır.