Telesekreter Servisi Nedir?

Vodafone Telesekreter servisi ile ihtiyaç duyduğunuz durumlarda telefonunuzu yönlendirerek sizi arayanların size mesaj bırakmalarını sağlayabilir, dilediğiniz zaman dilediğiniz numaradan bu mesajları ÜCRETSİZ dinleyebilir, hatta daha uzun süre saklamak istediğiniz mesajlarınızı kaydedebilirsiniz.

Telesekreter Servisi Özellikleri

Vodafone Telesekreter servisi tüm Vodafone hatlarına telefonunuzun kapalı olma durumu için ÜCRETSİZ olarak tanımlanmakta ve kullanılabilmektedir. Telefonunuz kapalı olduğunda size gelen çağrılar otomatik olarak telesekreter servisine yönlendirilerek sizi arayanların mesaj bırakabilmesi sağlanır.

Telesekreter Servisi'nin telefonunuz açıkken/ulaşılabilirken, meşgulken ya da ulaşılamazken de devreye girmesi için yapmanız gereken, hangi durumlar için ihtiyaç duyduğunuza karar verip bu durumlar için cep telefonunuzu Telesekreter'e (7543000) yönlendirmektir. İngilizce konuşan abonelerimiz için İngilizce dil seçeneği de mevcuttur.

Dilediğiniz an 7542'yi arayarak Vodafone Telesekreter mesaj kutunuza bağlanıp size bırakılan mesajları ücretsiz dinleyebilirsiniz. Mesaj kutunuzun güvenliğini arttırmak isterseniz kendinize şifre tanımlayıp, aktif hale getirebilir; mesaj kutunuza ulaşmak istediğinizde şifrenizi kullanabilirsiniz.

Ayrıca başka bir Vodafone hatlı cep telefonundan 7542 ve telefon numaranızı 10 haneli olarak girerek arayabilir, mesaj kutunuzun şifresini doğru girdikten sonra mesajlarınızı ücretsiz olarak dinleyebilirsiniz.

Diğer operatörlerden ya da sabit hatlardan arayarak da mesaj kutunuza ulaşabilirsiniz. 05427542000'ı arayıp 10 haneli numaranızı ve şifrenizi tuşlayarak mesajlarınızı dinleyebilirsiniz. Bu şekilde mesajlarınızı dinlemek için aradığınız telefonun bağlı bulunduğu abonelik paketi ve tarifesine göre ücretlendirilirsiniz.

Başka bir Vodafone hattından, diğer operatörlerden ya da sabit hatlardan mesaj kutunuza ulaşabilmek için tanımlı bir şifrenizin olması gerekmektedir.

Size bırakılan mesajlar ile ilgili bilgilendirme SMS'i almak isterseniz Arayan Kim Servisine abone olabilirsiniz. Arayan Kim Servisi hakkında detaylı bilgi için tıklayınız. (Arayan kim servisi)

Nasıl Satın Alırım

Vodafone Telesekreter servisi tüm Vodafone hatlarına telefonunuzun kapalı olma durumu için ÜCRETSİZ olarak tanımlanmakta ve kullanılabilmektedir. Telefonunuz kapalı olduğunda size gelen çağrılar otomatik olarak telesekreter servisine yönlendirilerek sizi arayanların mesaj bırakabilmesi sağlanır.

Telesekreter Servisi'nin telefonunuz açıkken/ulaşılabilirken, meşgulken ya da ulaşılamazken de devreye girmesi için yapmanız gereken, hangi durumlar için ihtiyaç duyduğunuza karar verip bu durumlar için cep telefonunuzu Telesekreter'e (7543000) yönlendirmektir. İngilizce konuşan abonelerimiz için İngilizce dil seçeneği de mevcuttur.

Dilerseniz telefonunuzdan aşağıdaki tuşlamaları yaparak da kolayca yönlendirmelerinzi yapabilirsiniz.

  • Gelen tüm aramalar için **21*05427543000#
  • Cevap veremediğiniz durumlarda **61*05427543000#
  • Size ulaşılamayan durumlarda **62*05427543000#
  • Telefonunuzun meşgul olduğu durumlarda **67*05427543000#

tuşladıktan sonra arama tuşuna (YES) basınız. Birden fazla durum için yönlendirme yapmak istiyorsanız, aynı işlemi her biri için ayrı ayrı tekrarlamalısınız.

Nasıl İptal Ederim?

Telesekreter Servisi'nin telefonunuz açıkken/ulaşılabilirken, meşgulken ya da ulaşılamazken de devreye girmesi özelliği açtıysanız bu özelliği kapatmak için için yapmanız gereken, hangi durumlar için ihtiyaç duymadığınıza karar verip bu durumlar için cep telefonunuzu Telesekreter'e (7543000) yönlendirmeleri kaldırmaktır.

Telefonunuzun kapalı olduğu durumlarda da Telesekretere yönlendirilmesini kapatmak istiyorsanız Vodafone Müşteri Hizmetlerini arayarak Telesekreter yönlendirmesini kaldırabilirsiniz.

Dilerseniz telefonunuzdan aşağıdaki tuşlamaları yaparak da kolayca yönlendirmelerinzi yapabilirsiniz.

  • Gelen tüm aramalar için ##21#
  • Cevap veremediğiniz durumlarda ##61#
  • Size ulaşılamayan durumlarda ##62#
  • Telefonunuzun meşgul olduğu durumlarda ##67#

tuşladıktan sonra arama tuşuna (YES) basınız.

Telesekreter Servisi Ücretlendirmesi

7542'yi arayarak size bırakılan mesajları dinlemek ÜCRETSİZDİR.

Çağrı başlattığınızda telefonunuzun ekranında görüntülenen ""Etkin Aktarmalar"" ve benzeri uyarı mesajları ücretsizdir ve telefonunuz tarafından gösterilmektedir. Bu mesajlar telefon ekranınızda, ulaşılamadığınızda sizi arayanlar Telesekreter servisine yönlendirildiği için ya da çağrı yönlendirmeniz olduğu ve sizi arayanların çağrıları başka bir aboneye aktarıldığı için bilgilendirme amaçlı görüntülenir ve operatörünüzün kontrolünde değildir.

Roaming durumunda Vodafone Telesekreter hizmetinin ücretlendirilmesi konusunda detaylı bilgi için Müşteri Hizmetlerimize başvurabilirsiniz.

Telesekreter servisine mesaj bırakırkan müşterilerimiz mevcut tarifeleri üzerinden ücretlendirilir.

  • gizle göster içerik

    • - Vodafone Telesekreter servisi tüm Vodafone hatlarına telefonunuzun kapalı olma durumu için ÜCRETSİZ olarak tanımlanmakta ve kullanılabilmektedir. Telefonunuz kapalı olduğunda size gelen çağrılar otomatik olarak telesekreter servisine yönlendirilerek sizi arayanların mesaj bırakabilmesi sağlanır.
    • - Telesekreter Servisi'nin telefonunuz açıkken/ulaşılabilirken, meşgulken ya da ulaşılamazken de devreye girmesi için yapmanız gereken, hangi durumlar için ihtiyaç duyduğunuza karar verip bu durumlar için cep telefonunuzu Telesekreter'e (7543000) yönlendirmektir. İngilizce konuşan abonelerimiz için İngilizce dil seçeneği de mevcuttur.
    • - Dilediğiniz an 7542'yi arayarak Vodafone Telesekreter mesaj kutunuza bağlanıp size bırakılan mesajları ücretsiz dinleyebilirsiniz. Mesaj kutunuzun güvenliğini arttırmak isterseniz kendinize şifre tanımlayıp, aktif hale getirebilir; mesaj kutunuza ulaşmak istediğinizde şifrenizi kullanabilirsiniz.
    • - Telesekreter servisine mesaj bırakırkan müşterilerimiz mevcut tarifeleri üzerinden ücretlendirilir.
    • - 7542'yi arayarak size bırakılan mesajları dinlemek ücretsizdir.
  • gizle göster içerik

    Telesekreter servisini kimler kullanabilir?

    Telsekreter servisini Bireysel ve Kurumsal tüm abonelerimiz kullanabilir

    Telesekreter servisinin ücretlendirmesi nasıl yapılır?

    Telesekreter servisinden faydalanabilmeniz için yapılan yönlendirmeler ve size bırakılan mesajları dinlemek ücresizdir. Telesekreter servisine mesaj bırakan abonelerimiz mevcut tarifeleri üzerinden ücretlendirilirler.

    Telesekreter yönlendirmelerini nasıl kapatabilirim?

    Yönlendirmelerinizi telefonunuz üzerinden "Nasıl İptal ederim?" kısmındaki yönlendirmeleri uygulayarak ya da Vodafone Müşteri hizmerlerini aayarak kapatabilirsiniz.

    Servisi kullanabilmek için gerekli cihaz veya hat ayarları nelerdir?

    Bütün cihazlar telesekreter servisinde faydalanabilir. Telefonunuzn kapalı olması durumu için yönlendirmeniz otomatik olarak tanımlanmıştır. Diğer durumlar için ayarları "Nasıl Satın Alırım?" kısmında yer aldığı şekilde telefonunuzdan yapabilirsiniz

    Mesajlarıma başka telefondan erişebilir miyim?

    Başka bir Vodafone hatlı cep telefonundan 7542 ve telefon numaranızı 10 haneli olarak girerek arayabilir, mesaj kutunuzun şifresini doğru girdikten sonra mesajlarınızı ücretsiz olarak dinleyebilirsiniz.
    Diğer operatörlerden ya da sabit hatlardan arayarak da mesaj kutunuza ulaşabilirsiniz. 05427542000'ı arayıp 10 haneli numaranızı ve şifrenizi tuşlayarak mesajlarınızı dinleyebilirsiniz. Bu şekilde mesajlarınızı dinlemek için aradığınız telefonun bağlı bulunduğu abonelik paketi ve tarifesine göre ücretlendirilirsiniz.
    Başka bir Vodafone hattından, diğer operatörlerden ya da sabit hatlardan mesaj kutunuza ulaşabilmek için tanımlı bir şifrenizin olması gerekmektedir.

    Mesaj bırakıldığnda bilgilendirme SMS'i alır mıyım?

    Telesekreter servisi kapsamında bilgilendirme yapılmamaktadır.
    Size bırakılan mesajlar hakkında bilgilendirme SMS'i almak isterseniz Arayan Kim? Servisine abone olmanız gerekmektedir. Arayan Kim Servisi hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

    Mesajlarımı nasıl silerim?

    7542'yi arayıp mesajlarınızı dinledikten sonra yönlendirmeleri takip ederek mesajlarınızı silebilirsiniz

    Mesajlarım kaç gün saklanır?

    Dinlemediğiniz mesajlar 90 gün boyunca saklanır.
    Dinlediğiniz mesajları kaydederseniz siz silene kadar mesajınız saklanır. Mesajınızı kaydetmediğiniz takdirde dinlediğiniz mesajlar 3 gün içerisinde silinir.

Vodafone Uygulamaları

Avantaj Cepte
Cep Sağlık
Vodafone Arena
Vodafone Yanımda
Vodafone TV
Buradayım