Vodafone Cep Kurtaran


Hiç dert etmeyin! Vodafone Cep Kurtaran her daim hizmetinizde.

Vodafone Cep Kurtaran paketi ile garanti içi ve dışı tüm arızalar için tek noktadan çözüm sunuyoruz. Üstelik tüm onarım sürecini sizin adınıza takip edip, cihazınızı evden alıp evinize kadar da teslim ediyoruz.

Cep Kurtaran nedir?

  • Vodafone Cep Kurtaran, cihazınızda meydana gelen garanti içi ve garanti dışı tüm arızalara ve cihazınızla ilgili tüm ihtiyaçlarınıza tek noktadan çözüm bulabileceğiniz üstün bir hizmet paketidir.

Neleri kapsar?

  • Tek bir telefon üzerinden çözüm
  • Çağrı merkezi üzerinden ücretsiz destek ve bilgilendirme
  • Ücretsiz cihaz ayar ve kurulum desteği (İnternet, MMS, SMS vb.)
  • Ücretsiz yedekleme ve geri yükleme desteği
  • Garanti kapsamında veya kapsam dışındaki tüm arızalı cihazlar için; ücretsiz çift yön kargo ve yetkili teknik serviste onarım
  • Kazara kırılma
  • Sıvı teması
  • Elektrik arızaları, yüksek voltaj
  • Hırsızlık (Sadece konut içinden)

Fiyat

  • Peşin alımlarda : Cihazın tavsiye edilen son kullanıcı bedelini %10'u
  • Taksitli ödemelerde : Anlaşmalı banka kartları ile 9 taksit ile ödeme imkanı
  • Cep Kurtaran Paketi

    Geçerlilik

    12 ay

    Hangi cihazlar

    Vodafone satış noktalarından ve vodafone.com.tr’den son 15 gün içerisinde satın alınan tüm akıllı telefonlar ve tabletler

    Müşteri Destek Hattı

    0 850 455 0 542 (ücretsiz müşteri destek hattı)
    Hafta İçi : 09:00 - 17:00 arası hizmet vermektedir. (Mesai saatleri dışında ve hafta sonları sesli yanıt sistemi kullanılabilmektedir.)

  • * Vodafone Cep Kurtaran Hizmet Paketi yanında verilecek hediye sigorta poliçesi, HDI Sigorta A.Ş. tarafından sağlanmaktadır.

    Güncel Vodafone satış listelerine göre cihaz bedelinin %10’u tutarında ödeme yaparak Vodafone Cep Kurtaran hizmet paketini satın alanlar veya vodafone.com.tr’den bu hakkı ücretsiz elde edenler 12 ay boyunca cihazları için sunulacak destek hizmetlerinden ve yanında hediye verilen sigorta poliçesinden yararlanabilirler. Vodafone Cep Kurtaran hizmeti paketinin yanında hediye edilen sigorta poliçesinden yararlanabilmek için cihazın son 15 gün içerisinde Vodafone cep merkezleri, vodafone.com.tr ve silver lardan satın alınmış olması, faturanın beyan edilmesi ve her hangi bir arıza ve hasarının bulunmaması gerekmektedir. Söz konusu hizmet paketi cihaz ile birlikte Vodafone bayilerine başvurularak temin edilebilir. Sunulan hizmet paketine ilişkin detaylar 0 850 455 0 542 numaralı danışma hattımızda ve www.vodafone.com.tr/cepkurtaran adresinde yer almaktadır.

    Örnek Hizmet Sözleşmesi'ne buradan ulaşabilirsiniz.

    Örnek Sigorta Sertifikası'na buradan ulaşabilirsiniz.

    Örnek Arıza Bildirim Formu'na buradan ulaşabilirsiniz.

    Hediye sigorta poliçesi ile ilgili detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

  • Vodafone Cep Kurtaran - Sıkça Sorulan Sorular

    1) Cihazım zaten garantili değil mi? Neden Vodafone Cep Kurtaran satın almalıyım ?

    Standart üretici garantisi kapsamı sadece cihazın üretimden kaynaklı arızalarını kapsar. Bunun içinde sizin cihazı yetkili servise ulaştırmanız gerekmektedir. Oysa Vodafone Cep Kurtaran satın aldığınızda arızanın veya ihtiyacınızın ne olduğuna bakılmaksızın servise gitmenize gerek kalmadan evinizden hizmet alma rahatlığı ve garantisi vardır.

    2) Vodafone Cep Kurtaran bir sigorta mı?

    Hayır, Vodafone Cep Kurtaran bir sigorta poliçesi değildir. Garanti kapsamı içinde veya dışında oluşmuş tüm arızalar için destek veren, cihazın lojistiğini veya uzaktan desteğini sağlayan bir hizmet paketidir. Sigorta teminatı bu paketi satın alan kişilere ücretsiz olarak hediye edilmektedir.

    3) Hediye Sigorta Poliçesi neleri kapsar?

    Hediye olarak sunulan Kazaen Hasarlanma ve Hırsızlık Sigortası cihazın standart garanti kapsamı dışında kalan kullanıcı hatalarından kaynaklı arızaları, düşürme, sıvı teması ve yüksek voltajı kapsar. Ayrıca araç, ev gibi kapalı mekanlardan zorlama yolu ile yapılan hırsızlıklar ve hırsızlık sonucu oluşan usulsüz aramalara da (konuşma paketi harici 500 TL’ye kadar) teminat içindedir.(Kapalı ortamda hırsızlık olması durumunda savcılık yada polis tutanağı beyan edilmelidir.) Ayrıca, tüm belirtilen kapsamlar uluslararası teminat ile (max 20 gün) güvence altına alınmaktadır.

    4) Cihazım arızalandı nereyi aramalıyım?

    0850 455 0 542 numaralı Cep Kurtaran Müşteri Destek Hattı’nı aramanız yeterlidir. Arıza kullanıcı hatasından kaynaklı veya bir hırsızlık söz konusu ise Sigorta Şirketi’nin Hasar İhbar Hattı’na doğrudan yönlendirilecek, cihazınızın onarılabilmesi durumunda ise tarafınızdan hiçbir ek ücret talep edilmeyecektir.

    5) Cihazım onarılamazsa ne olur?

    Cihazın arızası standart garanti şartlarında ise üretici tarafından bedelsiz değişim söz konusu olacaktır. Eğer kullanıcı hatası veya hırsızlık söz konusu ise sigorta poliçesi şartları gereği cihaz satın alma bedelinizin %30’unu Sigorta Şirketi’ne ödemeniz sonrasında değişim yapılacaktır. Her iki durumda da değişim cihazınız evinize teslim edilecektir.

    6) Bu paketin süresi nedir?

    Vodafone Cep Kurtaran 12 aylık bir sürede size hizmet vermektedir. Ancak talebiniz doğrultusunda 12 aydan sonra uzatabilme imkanınız bulunmaktadır.

    7) Bu paketi yakınlarıma hediye edebilir miyim?

    Vodafone Cep Kurtaran hizmet paketini satın aldığınız cihaz ile birlikte 1. derece yakınlarınıza hadiye edebilirsiniz. (anne, baba, çocuk ve eş)