Tek telefon hizmeti ile dükkan telefonunuz artık cebinizde.

Esnafın dükkan telefonuna gelen çağrıları cebinde karşılamasını sağlayan tek telefon teknolojisi Vodafone’da.

Hemen Başvur
.01...

Ne işe Yarar

Tek Telefon esnafın sabit hatlı telefonuyla, cep telefonunu birleştiren bir Vodafone teknolojisidir

.02...

Nasıl Çalışıyor?

Mevcut numaranız Vodafone’a taşınır ya da size yeni bir numara atanır.

Numara mobil hattınıza tanımlanır.

Sabit telefona ihtiyaç kalmaz ve sabit numaraya gelen çağrılar, cep telefonundan karşılanabilir.

.03...

Nasıl Faydalar Sunar?

Sesli Yanıt Sistemi

Sabit telefon numaranıza gelen çağrıları kaydedilen anonslar ile karşılayabilir, aynı zamanda yine bu anonslar yardımı ile gelen çağrıların istenilen kişi veya ekibe doğrudan iletilebilmesini sağlayabilirsiniz.

Bu özellik sayesinde ücretsiz telesekretere sahip olursunuz.

Numara Tanımlama

Mevcut numaranızı tutabilir ya da ister 850 ile başlayan ister şehrinizin alan koduna sahip yeni bir numaraya sahip olabilirsiniz.

Aramaları Sınırlandırma

Sabit telefon numaranıza gelen çağrıların iletildiği mobil numaranın meşgul olması durumunda gelen çağrıların sıraya alınmasını ve bir görüşme bittikten sonra diğerinin karşılanmasını sağlayabilirsiniz.

Çalışma Saatleri

Çalışma saatleri dışında kalan saatler ve tatil günlerinizi kullanıcı ekranı üzerinden sisteme kaydederek bu zaman dilimleri içerisinde gelen çağrıların tanımlı mobil hatlara iletilmesini engelleyebilirsiniz.

Aynı zamanda anons ile hangi saatten itibaren bu numaraya ulaşabileceklerini paylaşabilirsiniz.

.04...

Kimler Kullanabilir?

Tek Telefon özelliği Red Business Pro ve İşini Bilen Esnaf hatlarıyla kullanılabilir.

TEK TELEFON ÜCRETİ

Red Business Pro Tek Telefon ücreti tarifelerine ek,
5 TL
İşini bilen Esnaf tarifelerine
ek,
9,90 TL

Formu doldurun,
sizi arayalım

Sizin için seçtiğimiz Tek Telefon hizmetinden yararlanmak için aşağıdaki formu doldurun.

ESASLAR

Tek Telefon Servisi sabit telefon cihazı ve kablolama gerekmeksizin, abonelerin Vodafone Net İletişim Hizmetleri Anonim Şirketi'ne kayıtlı kurumsal/bireysel sabit telefon numaralarına gelen aramaları Vodafone Telekomünikasyon Anonim Şirketi'ne kayıtlı kurumsal/bireysel mobil hatları ile yanıtlayabilmelerini sağlayan Vodafone servisidir. wTek Telefon servisi ile sabit telefon numarasına gelen aramaları karşılamak için mobil abonelerden oluşan "Çağrı Yönlendirme Grupları" tanımlanabilir, arayanlara dinletmek ve menü vasıtasıyla ilgili mobil aboneye yönlendirmek için "Otomatik Çağrı Karşılama" duyuruları kaydedilebilir ve aramaların sıra ile yanıtlanabilmesini sağlayan "Çağrı Sıralandırma" özelliklerinden yararlanılabilir.

Tek Telefon servisinden kurumsal/bireysel faturalı tarifeleri ile birlikte yararlanılabilmektedir.

Tek Telefon servisi,tanımlamaları iptal edilmediği sürece her ay otomatik olarak yenilenmektedir.

Servis tanımlaması öncesinde, abonelerin sabit telefon numaraları ve bu numaralara gelecek olan aramaları yanıtlayacakları mobil hat konfigürasyon bilgileri kendilerinden bu formvasıtasıyla alınmaktadır. Servis tanımlaması sonrasında Talep Formu'nda belirtilen Çağrı Yönlendirme Grubu konfigürasyonu otomatik olarak devreye girmektedir.

Servis tanımlaması sırasında beyan edilen abone ismi,firma ismi, vergi numarası,tckn, kullanıcı sabit ve mobil telefon numaraları bilgilerinin Vodafone Net ile paylaşılmaktadır.

Servis tanımlama işlemleri sonrasında abonelerin Talep Formu'nda belirttikleri servis yöneticisi mobil numarasına, müşteriye özel yönetici kullanıcı adı ve şifresi SMS ile gönderilmektedir. Servis yöneticisi, www.tektelefon.vodafone.com.tr web adresinde bulunan Tek Telefon kullanıcı portalı vasıtasıyla tüm yönetimsel ve sistemsel işlemlere ek olarak kullanıcı tanımlamaları ve kullanıcıların Servis'i kullanabilmesi için gerekli her türlü işlemden sorumlu tek yetkilidir. Servis yetkilileri şifrelerini Portal üzerinden veya Müşteri Hizmetleri vasıtasıyla tekrar oluşturabileceklerdir.

Servis aylık sabit ücreti Red Business Pro tarifeleri için aylık 5TL, İşini Bilen Esnaf tarifeleri için aylık 9,9 TL'dir; ücret KIST kuralları geçerli olacak şekilde aktivasyon/iptal tarihi ile fatura kesim tarihi arasındaki gün sayısı ile orantılı olarak mobil faturaya fatura edilir.

Tek Telefon servisi için dönem içerisinde yapılan iptal işlemleri fatura kesim tarihinde gerçekleşir, abone iptal işlemi yaptığında fatura kesim tarihine kadar hizmetten yararlanmaya devam edip servis ücretini öder.

Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.

Vodafone'un Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun belirlediği usul ve esaslara uygun olarak servis özellik ve ücretlendirmesinde değişiklik yapma hakkı saklıdır.

Şirket sabit telefonunun, data bağlantısı vasıtasıyla fax servisi veya güvenlik sistemleri erişimi kullanıldığı durumlarda Vodafone Tek Telefon servisi ile beraber ayrıca telefonsuz internet hizmeti alınmalıdır.

SIKÇA SORULAN SORULAR

Tek Telefon Servisi nedir?

Tek telefon, müşterilerimizin sabit telefona ihtiyaç duymadan sabit numaralarına gelen çağrıları istedikleri yerde mobil hatlarından karşılayabilmelerini sağlayan teknolojidir.

Tek Telefon Servisi'nde hangi özellikler bulunmaktadır?

Çağrı Yönlendirme Grubu:

Bu özellik ile sabit telefon numarasına gelen aramalar servise tanımlı mobil hatlardan karşılanabilir. Aramalar tercihe göre mobil telefonlarda aynı anda veya sırayla çaldırılabilir. Çağrıların karşılanacağı mobil numaralar ve diğer ayarlar istenildiğinde şirket işlem yetkilisi tarafından Tek Telefon kullanıcı portalı üzerinden değiştirilebilir. (Portal adresi : www.tektelefon.vodafone.com.tr)

  • Otomatik Çağrı Yanıtlama: Bu özellik sayesinde sabit telefon numarası aradığında, aramanın istenilen firma kontağına doğrudan iletilebilmesi için arayan kişiye menü özelliği ve kaydedilebilen anonslar ile farklı seçenekler sunulabilir. Bu sayede firmalara telesekreter servisi sağlanmış olur.
  • Arama Sıralandıma: Sabit telefon numarasına yapılan aramaların iletildiği mobil numaranın meşgul olması durumunda, gelen aramaların sıraya alınması ve bir görüşme bittikten sonra diğerinin yanıtlanmasını sağlayan özelliktir.
  • Çalışma Saatleri: Bu özellik sayesinden çalışma saatleriniz dışında kalan saatleri ve tatil günlerinizi kullanıcı portalı üzerinden sisteme kaydederek bu zaman dilimleri içerisinde mobil hatlarınıza sabit numaranız üzerinden çağrı iletilmesini engelleyebilirsiniz.

Sabit telefon cihazı ve kablolama olmadan sabit numaramı nasıl kullanacağım?

Vodafone Tek Telefon teknolojisi sayesinde sabit numaranız sadece arayanların size ulaşabileceği bir numara görevi görür. Herhangi bir kabloya veya masa telefonuna ihtiyacınız olmadan size sabit numaranız üzerinden yapılan aramaları mobil hatlarınız ile yanıtlayabilirsiniz.

Vodafone Tek Telefon Servisi'nden yararlanırken sabit numaram değişir mi?

Hayır, sabit numaranız değişmez. Tek Telefon Servisi'nden yararlanmak için mevcut sabit numaranınızı Vodafone Net'e taşıyabilir veya yeni bir sabit numara alabilirsiniz. Sabit numaranız arandığında çağrı belirlediğiniz mobil hatlarınıza iletilir.

Tek Telefon Servisi'nden kimler faydalanabilir?

Tek Telefon Servisi'nden kurumsal ve bireysel şahıs işletmeleri yararlanabilir.

Tek Telefon Servisi ücreti ne kadardır?

Servis aylık sabit ücreti Red Business Pro tarifeleri için mobil hat başına aylık 5TL, İşini Bilen Esnaf tarifeleri için mobil hat başına aylık 9,9 TL'dir; ücret KIST kuralları geçerli olacak şekilde aktivasyon/iptal tarihi ile fatura kesim tarihi arasındaki gün sayısı ile orantılı olarak mobil faturaya fatura edilir.

Tek Telefon Servisi için yeni hat aktivasyon ücreti var mıdır?

Hayır,ekstra hat aktivasyon ücreti ödemezsiniz.

Tek Telefon Servisi tanımlaması mobil kurumsal tarifelere kayıtlı olan hatlarıma doğrudan mı yapılıyor?

Hayır, Tek Telefon Servisi sizin talep etmeniz durumda hatlarınıza ek olarak tanımlanır.

Tek Telefon Servisi'nden kaç adet hattım ile yararlanabilirim?

Servisten yararlanabilecek tüm kurumsal veya bireysel esnaf hatları ve bunlarla ilişkilendirilecek sabit hatlarla yararlanılabilir.

Tek Telefon Servisi'nden yurtdışındayken yararlanabilir miyim?

Evet, yurtdışındayken de Tek Telefon Servisi'nden yararlanabilirsiniz.(Yurtdışındayken çağrı aldığınızda standart mobil yurtdışı dolaşım tarifesi geçerli olacaktır.)

Vodafone Tek Telefon Servisi kapsamında mobil telefonumdan konuşurken sabit telefonumdan da aynı anda aranırsam ne olur?

Bu durumda gelen arama sırayla çağrı yönlendirme grubunuzun diğer üyelerine yönlendirilir. Çağrı Yönlendirme Grubu'nuzun aktif olmaması durumunda arayan kişi meşgul tonu duyar.

 Mevcut THK hizmeti aldığım sabit numaram ile Tek Telefon servisinden yararlanabilir miyim?

Evet, mevcut THK hizmeti aldığınız sabit numaranızın Vodafone Net'e taşınması ile Tek Telefon servisinden yararlanabilirsiniz. Bu durumda sabit telefon cihazı ve kablolama ihtiyacı ortadan kalkar ve sabit numaranız sadece arayanların size ulaşabileceği bir numara görevi görür.

 Mobil ve sabit numaralarım başka operatöre kayıtlı, bu numaralar ile Vodafone Tek Telefon Servisi'nden faydalanabilir miyim?

Hayır, Tek Telefon Servisi'nden faydalanmak için kullanmak istediğiniz tüm numaralarınızın Vodafone'a taşınması gerekmektedir.

 Tek Telefon Servisi tanımlı hattımı diğer operatöre taşımam durumumda servisten faydalanabilir miyim?

Hayır, sabit veya mobil numaranızı diğer operatörlere taşımanız durumunda Tek Telefon Servisi'niz ve ilgili çağrı yönlendirmeleriniz iptal olur.

 Sabit numaram üzerinden gelen aramalar için mobil kullanıcının telefonunda hangi numara görünür?

Sabit numara üzerinden gelen aramalar için mobil telefon ekranında sabit telefon numarasını arayan kişinin telefon numarası görünür.

Mobil hat kullanıcısı gelen aramanın sabit numara üzerinden iletildiğini nasıl anlayabilir?

Sabit numara üzerinden iletilen çağrılar için mobil hat kullanıcısına çağrı cevaplandığı anda özel bir anons ile ("Bu çağrı Vodafone Tek Telefon üzerinden iletilmektedir") bilgilendirme yapılır. Eğer isterseniz kullanıcı portalında "Arama Öncesi Duyuru" sekmesi üzerinden bu anonsu kaldırabilirsiniz.

Sabit numara üzerinden gelen çağrıları cevaplayamadığım durumda ne olur?

Sabit numaranız üzerinden mobil hattınıza gelen çağrıları cevaplamayamdığınız durumda, Çağrı Yönlendirme Grubu ayarlarınıza bağlı olarak arama grup içerisindeki diğer mobil hatlara iletilir ve telefon ekranında cevapsız arama bilgilendirmesi görülür. Eğer aktif bir Çağrı yönlendirme grubu yoksa mobil hattınızda Cevapsız Arama olarak çağrıyı görüntülersiniz.

Tek Telefon servisinden yararlanırken sabit numaramı kullanarak dışarıyı arayabilir miyim?

Hayır, Tek Telefon sayesinde artık masanızda herhangi bir sabit telefon olmasına gerek kalmayacaktır. Aramalarınızı mobil numaralarınızdan yapabilirsiniz. Mobil hattınıza tanımlanan Tek Telefon sayesinde PSTN yönüne ve Vodafone Mobil yönüne sınırsız dakikalar kazanacaksınız.

 Tek Telefon Servisi aktivasyon/tanımlama süresi ne nedir?

Tek Telefon Servisi aktivasyon/tanımlama süresi sabit ve mobil hatların diğer operatörden taşınması durumunda 6-8 gün, yeni hat tahsisi yapılması durumunda 1-3 gün içerisinde tamamlanmaktadır.

Tek Telefon Servisi kapsamındaki mobil veya sabit hatlarımdan istediklerimi iptal ettirebilir miyim?

Evet, Tek Telefon Servisi kapsamındaki mobil veya sabit hatlarınızdan istediklerinizin iptalini sağlayabilirsiniz.

Tek Telefon Servisi hangi durumlarda iptal olur?

Tek Telefon Servisi'nden faydalanan sabit veya mobil numaralarınızın iptal edilmesi, dondurulması, kısıtlanması, kurumsal tarife haricinde bir tarifeye geçirilmesi, ön ödemeli hatta çevrilmesi, numara taşınabilirliği kapsamında başka bir operatöre geçirilmesi veya aktif hatlar üzerinden Tek Telefon Servisi'nin kaldırılması durumunda servis iptal olacaktır

Tek Telefon Servisi'min iptal olması durumunda cayma bedeli öder miyim?

Evet, Tek Telefon Servisi'nden 12 veya 24 ay taahhütlü olarak aylık indirimli olarak yararlandığınız durumlarda taahhüt süreniz dolmadan iptal işlemi yaptığınızda iki hesaplama yapılır;

Çıkış yapılan aya kadar verilen indirim toplamı

Taahhüt sürenizden kalan ay çarpı indirimli ödeyeceğiniz tutar

ve bu hesaplamalardan sonucu düşük olan tutar cayma bedeli olarak bir sonraki faturanıza yansıtılır. Mobil hattınıza bağlı Tek Telefon Servisini iptal etmeniz durumunda eğer sabit hattınızın yönlendiği başka mobil hattınız yok ise sabit hat çağrılarınız yönlendirilemeyecektir.

Tek Telefon Servisi'ne sonradan yeni mobil ve sabit hatlar ekleyebilir miyim?

Evet, Tek Telefon Servisi'ni kullanmak istediğiniz yeni mobil ve sabit hatlarınızın tanımlamaları için satış kanallarımızla iletişime geçebilirsiniz.

Tek Telefon Servisi ayarlarımı nasıl değiştirebilirim?

Vodafone Tek Telefon Servisi için firmanızdan belirteceğiniz yetkili kişinin mobil numarasına servis kullanıcı portalı kullanıcı şifre bilgisi SMS ile iletilir. www.tektelefon.vodafone.com.tr web adresi üzerinden erişebileceğiniz kullanıcı portalı üzerinden Tek Telefon  ile ilgili tüm ayarlarınızı kolayca değiştirebilirsiniz.

Tek Telefon Servisi kullanıcı portalını nasıl kullanacağım? Kullanıcı portalı üzerinden neler yapabileceğim?

Tek Telefon Servisi kullanıcı portalına giriş yaptıktan sonra portal içerisinde yer alan kullanım kılavuzu üzerinden portal kullanımı ile ilgili tüm detayları öğrenebilirsiniz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda Vodafone müşteri hizmetlerini arayarak estek alabilirsiniz.

Kullanıcı Portali üzerinden:
Yeni Çağrı Yönlendirme Grupları oluşturabilirsiniz. Mevcut Çağrı Yönlendirme Gruplarınızı düzenleyebilir veya silebilirsiniz. Otomatik Çağrı Yanıtlama, Arama Sıralandırma, Çalışma Saatleri ve diğer tüm özellikleri istediğiniz düzenle aktifleştirebilirsiniz ve kendi oluşturduğunuz duyurularınızı ekleyebilirsiniz.

Sabit numaram üzerinden mobil hatlarıma yapılan yönlendirmeleri istediğim zaman durdurabilecek miyim? Bu durumda aramalar nereye yönleniyor olacak?

Numaralarınızı Tek Telefon Servisi'ne kaydettirirken hangi sabit numaranızın hangi mobil hatlarınıza yönlendirilmesini istiyorsanız kaydınız buna göre alınır. Sonrasında servis kullanıcı portalı üzerinden mevcut yönlendirmeleri iptal edebilir, değiştirebilir veya yeni yönlendirme grupları oluşturabilirsiniz.

Hiç bir Çağrı Yönlendirme Grubu'nuzun bulunmadığı durumda Otomatik Çağrı Yanıtlama özelliğini kullanarak da aralamalarınızı mobil numaralarınıza iletebilirsiniz. Ayrıca kullanıcı portalı üzerinden "Çalışma Saatleri" özelliğini aktifleştirerek, tatil günleri veya gün içerisinde mesai dışında kalan saatleri belirleyebilir ve bu saat veya günlerde size çağrı iletilmesini durdurabilirsiniz.

Tek Telefon Servisi kapsamında sabit numaramı arayanların dinleyeceği duyuruları servise kendim nasıl ekleyebilirim?

Bilgisayarınızın ses kaydı özelliğini kullanarak veya istediğiniz bir müzik dosyasını kullanarak. .wav uzantılı ses dosyalarını  kullanıcı portalı vasıtasıyla servise yükleyebilirsiniz.

 Tek Telefon Servisi için nasıl destek alabilirim?

Tek Telefon Servisi ve kullanıcı portalı hakkında tüm talep ve sorunlarınızı 542 Vodafone müşteri hizmetlerine iletebilirsiniz.

 Sabit numaram üzerinden internet hizmeti alıyorum, Tek Telefon Servisi'nden yararlandığım durumda internet kesintisi yaşar mıyım?

Üzerinden sabit internet hizmeti de bulunan sabit numaranız ile Tek Telefon Servisi'nden yararlanmanız durumunda sabit internet hizmetiniz iptal olacaktır. Sabit internet hizmetinizin kesilmemesi  için adsl'inizi öncelikle telefonsuz adsl'e (yalın adsl) taşımanız gerekir.

 Sabit numarama bağlı olarak faks veya POS cihazı kullanıyorum, Tek Telefon servisinden yararlandığım durumda bu hizmetler için kesinti yaşar mıyım?

Üzerinden faks veya POS hizmeti alınan sabit numaranız ile Tek Telefon Servisi'nden yararlanmanız durumunda bu hizmetleriniz iptal olacaktır.

 Servisin diğer içeriklerine (esaslar, kampanyalar, video) nereden erişebilirim?

Servis özellikleriyle ile ilgili tüm içeriklere www.vodafone.com.tr adresinden erişebilirsiniz.

Tek Telefon servisi kapsamında kullanılacak mobil hat ile sabit hattın aynı kişi/kurum üzerine tanımlı olması gerekmekte midir?

Hayır,mobil ve sabit hatlarınız birbirinden farklı kişi/kurum üzerine olabilir.Bu durumda her iki kişinin/kurumun onayı alınarak işleminiz gerçekleştirilmektedir.