Vodafone CRM

Yükleniyor

Vodafone CRM

Vodafone CRM ile şirketinizin verimliliğini artırın!

Vodafone CRM ile müsterilerinizi ve saha ekiplerinizi etkin bir sekilde yönetip verimliliginizi artırabilirsiniz. Vodafone CRM ‘in belge yönetimi, satış otomasyonu, müşteri adayı veri yönetimi, takvim ve aktivite takibi, pazarlama araçları, envanter yönetimi ve satın alma modülleriyle müşteri adaylarınızla etkileşiminizi hızlandırabilir, satış ekiplerinizin yönetim ve yönlendirmeleri konusunda tam takip sağlayabilirsiniz.

Vodafone müşteri yönetimi hizmetleri KivaCRM tarafından bulut altyapısında verilmektedir ve şirketinizde herhangi bir sunucu, ya da yazılım barındırmanıza gerek yoktur.

Vodafone CRM işinize nasıl katkı sağlar?

  • Satış gücü otomasyonuyla müşteri adayları, potansiyel satışlar ve satış tahminleri gibi modüller satış performansınızı arttırabilir, detaylı raporlara erişebilirsiniz.
  • E-mail, Kampanya yönetimi modülü araçlarıyla müşterilerinize düzenli bülten ve hatırlatmalar gönderebilir ve kampanyalarınızı yönetebilirsiniz.
  • Outlook ile entegre takvim uygulaması sayesinde gerek sizin gerekse ekibinizin takvimini yönetebilir ve takvim planlamaları yapabilirsiniz.
  • Etkinlik yönetimi modülü ile planlamalar yapabilir, katılımcılar davet ederek sistemden katılımcılara e-mail olarak takvim daveti gönderebilirsiniz.
  • Görevler modülü ile iş takibi amacıyla oluşturulan yapılacak iş niteliğindeki aktivitelerin yönetilmesini sağlayabilir, şirket içerisinde görev atamaları ve planlamaları yapılabilirsiniz.
  • Aramalar modülü ile randevu aramaları, müşteri memnuniyeti aramalar gibi çeşitli arama faaliyetlerini planlayabilir ve raporlayabilirsiniz.
  • Servis ve destek modülleri sayesinde, müşteri sorunlarını takip edebilir ve çözümler sunabilir ve geçmiş çözümlerinizi kayıt altında tutarak müşterilerinize hızlı destek verebilirsiniz.
  • Raporlama sistemi sayesinde ihtiyaca yönelik raporlarınızı pasta, çubuk ve çizgi grafiklerle edinebilirsiniz.
  • Dosya aracı sayesinde her kullanıcı için bulut üzerinde kullanılabilir bir disk alanı bulundurabilirsiniz.
12 Ay taahhüt ile 35 TL / kullanıcı başına aylık
  • Vodafone CRM Servisi kontratsız modeli abone alımına kapalıdır.
  • Vodafone CRM hizmetinin tedarikçisi olan KIVA'nın tahsilatına aracılık edilecek olan hizmet bedeli tabloda ayrıca belirtilmiştir.
  • Vodafone CRM Servisi ile birlikte müşterilere KIVA tarafından sağlanan Vodafone CRM hizmeti kullanım hakkı verilmektedir
  • Servis kapsamında verilen hizmet sadece KIVA tarafından sağlanan Vodafone CRM hizmetini kapsamaktadır. Hizmet kullanımı müşteri tarafından mobil cihaz üzerinden yapıldığında oluşacak mobil internet kullanımları abonenin halihazırda kullandığı standart data tarifesi veya varsa mevcut mobil internet paketi üzerinden yapılacaktır.
  • Abonelerin sms ve/veya ses kullanımları ve/veya seçtikleri eş zamanlı olarak kullanabilecekleri mobil internet paketleri kullanımları faturada ayrıca ücretlendirilecektir. Abonenin seçmiş olduğu tarifenin esasları mevcuttakiyle aynıdır.
  • 12 ay kontratlı modelde, hattın iptal edilmesi, dondurulması, kısıtlanması, devredilmesi, ön ödemeli hatta çevrilmesi, ve/veya numara taşınabilirliği kapsamında başka bir operatöre taşınması, Servisi sona erdirmesi durumunda aboneye cezai şart uygulanır.
  • Cezai şart tutarı; serviste kalınan süre boyunca aylık paket ücreti üzerinden yapılan indirim toplamı (aylık KDV dahil 5TL) ile müşterinin taahhüt süresinden kalan aylarda ödeyeceği toplam tutar karşılaştırılarak düşük olan tutar olarak belirlenir.
  • Servisten yararlanabilmek için 12 aylık Vodafone CRM Hizmeti Servis taahhütnamesi imzalanması, aktif abone olması ve kara listede olunmaması gereklidir.
  • Hizmet sadece 12 ay kontratlı olarak sunulmaktadır. Servis kapsamında Servis Taahhütnamesi imzalanması ile birlikte servise anlık giriş yapılacaktır. Servis kapsamında, hizmetin kullanım hakkı bedelinin tamamı ilk fatura döneminde müşteriye yansıtılacaktır.
  • Müşteri taahhüt süresinin son ayının en geç hesap kesim döneminde, taahhüt süresinin bitmesinin ardından hattına tanımlı paketini değiştirmeyi/iptal etmeyi talep etmediği durumda, taahhüt süresini takip eden dönemde Servis kapsamında hattına tanımlanmış olan tarife üzerinden servis kesintiye uğramaz ve ücretlendirilmeye (35TL) devam edecektir.
  • Hizmet Müşteri tarafından Vodafone Müşteri Hizmetleri üzerinden iptal edilebilir.
  • Servise özel dönem içerisinde yapılan iptal işlemleri fatura kesim tarihinde gerçekleşir, abone iptal işlemi yaptığında fatura kesim tarihine kadar hizmetten yararlanmaya devam edip servis ücretini öder.
  • Servis Bedeli Vodafone Faturasında "Tahsilatına Aracılık Edilen Hizmetler" başlığında yer alacaktır.
  • Bu Servis Vodafone Tedarikçisi ile işbirliği içinde yürütülmektedir ve Servis kapsamında Vodafone’un sorumluluğu Vodafone CRM hizmeti için servis ücretinin tahsilatına aracılık etmektir. Bunun dışındaki servis kurulumu, yazılım, her türlü servis hizmeti ve müşteri desteği verilmesi dahil olmak üzere tüm sorumluluk Tedarikçidedir.
  • Servis başvurusunun ardından hizmetin kullanımı için; Vodafone CRM Servis Aktivasyonunun gerçekleşmesi, Vodafone CRM hizmet tanımlamalarının KIVA tarafından tamamlanması ve ilgili ayarların kurum veya kişilerce yapılmış olması gerekmektedir.
  • Servis kapsamında Tedarikçi tarafından verilen Vodafone CRM hizmete ilişkin bedelin “Tahsilatına Aracılık Edilen Hizmetler” adı altında Vodafone tarafından kesilecek aylık faturalara taahhütname süresince ve hizmet aktif kaldığı sürece yansıtılır.
  • Vodafone CRM Hizmetinin sahibi KIVA Teknoloji Limited Şirketi’dir ve tüm sorumluluk KIVA Teknoloji Limited Şirketi’ne aittir.
  • Vodafone, tarife ve Servis özelliklerinde ve ücretlendirmesinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunu tarafından belirlenen usullere uygun olarak değişiklik yapma hakkının saklı tutar.
  • Faturalı aboneliklerde kullanılan ay ifadesi ile abonenin fatura dönemi kastedilmektedir.
  • Fiyatlara KDV Dahildir.
Şifrenizi almak için S yazıp 7000'e ücretsiz SMS gönderin.
iPhone 6
16 GB
Vodafone
Smart 6
Samsung Galaxy
E7 16GB