Mobil DVR M2M

Yükleniyor

Mobil DVR M2M

Bu kampanya sona ermiştir.

Vodafone İş Ortağım, Türkiye’nin TEK Mobil DVR M2M kampanyasını sunar!

Mobil DVR Nedir?
 
Araçlara yerleştirilen özel kameralar sayesinde iç ve dış ortamların gerçek zamanlı izlenebilmesini sağlayan, ayrıca isteğe göre ek ücretle Araç Takip ve Wi-Fİ özellikleri de eklenebilen sistemtir.
 
Faydaları Nelerdir, Neler Yapılabilir?

Kaçak Yolcu: Özellikle şehirler arası taşımacılık yapan otobüs firmalarındaki ve dolmuş hatlarındaki ücretsiz veya kayıt dışı yolcu taşımacılığının önüne geçmek için kullanılır

Araç İçi Güvenliği: Hırsızlık gibi durumların önüne geçmek için kullanılır, hırsızlık durumunda tespit için kullanılır

Kaza Tespiti: Kaza durumunda kazanın gerçekleşme şekil ve sebebini görmek için kullanılabilir, cihazlar üzerinde isteğe bağlı olarak 1.000 GB’a kadar saklama imkanı mevcut

Yolcu Güvenliği: Şoförlerin daha özenli kullanımı ile yolcuların da hayatlarını güvenceye alır, bilgisayardan veya cep telefonlarından izleme imkanı mevcuttur

Araç Takip: Standart Araç Takip hizmlerini de ek ücretle sunabilir

Wi-Fi: Ek bir data sim kartı ile aynı cihaz üzerinden otobüslerde internet hizmeti de verilebilmektedir

Çözüm Ortağı

Cihaz Türü

Kampanya Adı

Cihaz Aylık  Tutarı

Data Paketi

Data Paketi Tutarı

Toplam Kampanya Tutarı

Montaj ve Kurumsal APN

 
 

Atel

Model 1

Araç İçi Kamera

89 TL

4 GB

29 TL

118 TL

Ücretsiz

 

Atel

Model 1

Araç İçi Kamera

89 TL

8 GB

39 TL

128 TL

Ücretsiz

 

Atel

Model 1

Araç İçi Kamera

89 TL

15 GB

49 TL

138 TL

Ücretsiz

 

Atel

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

129 TL

4 GB

29 TL

158 TL

Ücretsiz

 

Atel

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

129 TL

8 GB

39 TL

168 TL

Ücretsiz

 

Atel

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

129 TL

15 GB

49 TL

178 TL

Ücretsiz

 

Gözmobil

Model 1

Araç İçi Kamera

139 TL

4 GB

29 TL

168 TL

Ücretsiz

 

Gözmobil

Model 1

Araç İçi Kamera

139 TL

8 GB

39 TL

178 TL

Ücretsiz

 

Gözmobil

Model 1

Araç İçi Kamera

139 TL

15 GB

49 TL

188 TL

Ücretsiz

 

Gözmobil

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

169 TL

4 GB

29 TL

198 TL

Ücretsiz

 

Gözmobil

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

169 TL

8 GB

39 TL

208 TL

Ücretsiz

 

Gözmobil

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

169 TL

15 GB

49 TL

218 TL

Ücretsiz

 

Karel

Model 1

Araç İçi Kamera

149 TL

4 GB

29 TL

178 TL

Ücretsiz

 

Karel

Model 1

Araç İçi Kamera

149 TL

8 GB

39 TL

188 TL

Ücretsiz

 

Karel

Model 1

Araç İçi Kamera

149 TL

15 GB

49 TL

198 TL

Ücretsiz

 

Karel

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

199 TL

4 GB

29 TL

228 TL

Ücretsiz

 

Karel

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

199 TL

8 GB

39 TL

238 TL

Ücretsiz

 

Karel

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

199 TL

15 GB

49 TL

248 TL

Ücretsiz

 

Metod

Model 1

Araç İçi Kamera

119 TL

4 GB

29 TL

148 TL

Ücretsiz

 

Metod

Model 1

Araç İçi Kamera

119 TL

8 GB

39 TL

158 TL

Ücretsiz

 

Metod

Model 1

Araç İçi Kamera

119 TL

15 GB

49 TL

168 TL

Ücretsiz

 

Metod

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

139 TL

4 GB

29 TL

168 TL

Ücretsiz

 

Metod

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

139 TL

8 GB

39 TL

178 TL

Ücretsiz

 

Metod

Model 2

Araç İçi Kamera ve Takip

139 TL

15 GB

49 TL

188 TL

Ücretsiz

 

 


* Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir.

  • Kampanyadan sadece Vodafone M2M faturalı kurumsal hattı sahibi M2M tarifesi aboneleri yararlanabilmektedir.
  • Müşteri’ye faturalanan Ürün ve Hizmet bedeli, Vodafone tarafından Müşteri tarafından imzalanan Kampanya taahhütnamesi ve ŞİRKET ile yapılan temlik aracılığı ile Müşteri’den 24 aylık taksitler halinde tahsil edilecektir.
  • Kampanyada bir distribütör firma olmayacaktır, cihazlar kampanyaya katılan çözüm ortakları tarafından direkt olarak sağlanacaktır.
  • Aboneler kampanya süresince paket değiştiremez, başlangıçta aldığı paketten farklı bir pakete geçemezler. Bu sebeple kampanya başlangıcında abonenin ihtiyacına göre doğru paket seçilmesi önemlidir.
  • Abonelere kampanya kapsamında kurumsal APN ücretsiz olarak sunulmaktadır.
  • Kampanyaya katılmak için “ATS0004-M2M Tarifesi” veya “M2M0004-M2M Tarifesi-2”de olmak gerekmektedir. İlk tesis vergisi ödenmeyen tarife sadece “M2M0004-M2M Tarifesi-2”dir. Bu tarifeye dahil olmak için hatlara kurumsal APN tanımlanması ve internet APN’in kapatılması zorunludur.
  • Mobil DVR sistemi ihtiyaca göre ya statik IP ile ya da dinamik IP ile kullanılır, aynı anda iki IP birden olması sistemin çalışmasına engel olacaktır.
  • Abonelerin hatlarına ürün kullanımı gereği statik IP ihtiyaçı olması durumunda internet APN tanımlanacak ve bu durumda tarifeleri açılış vergisi olarak Yeni Tesis ÖİV ödenmesi zorunlu olan M2M tarifesi (ATS0004-M2M) ile açılacakır.
  • Cihaz bedellerine ek olarak müşteri talebine göre her ay 4 GB, 8 GB veya 15 GB içeren M2M Data paketi KDV ve ÖİV Dahil sırasıyla 29 TL, 39 TL veya 49 TL olarak abone faturasına yansıyacaktır.
  • Kampanya taahhüt bitiminde itibaren abone başka bir pakete geçmez veya taahhüdünü yenilemez ise 4 GB, 8 GB ve 15 GB’tan oluşan data paketleri taahhütsüz olarak sırasıyla paket çeşidine göre 39 TL, 59 TL, 79 TL standart fiyatı ile faturaya yansımaya devam edecektir.
  • Data paketleri kapsamında sunulan 4GB, 8GB,15GB paketleri sadece yurtiçi kullanım içindir.
  • Data paketleri kapsamında sunulan datadan kullanılmayan miktarlar bir sonraki aya devretmeyecektir.
  • Data paketleri aşım durumunda paket aşım ücreti 0,1Kr/KB’tır.
  • Kampanya kapsamında verilen data paketi için adil kullanım sınırı sırasıyla 4GB, 8GB ve 15 GB’tır. Bu sınırların aşılması durumunda fatura dönemi sonuna kadar aboneler 1 kbps’e kadar olan hız ile servisten yararlanmaya devam edebilirler.
  • Kampanya kapsamındaki data paketlerini kullanan aboneler ilgili fatura dönemi içinde yapacakları data paket aşımı kullanımlardan dolayı en fazla 100 TL ücret ödeyebileceklerdir.
  • Data kullanımında alınan ve gönderilen (download+upload edilen) veri paket limitinizden düşer. Paket aşımında da yine alınan ve gönderilen veri paket aşım ücreti üzerinden ücretlendirilir.
  • Kampanya kapsamındaki data paketleri bedeline satın alınan içerik ücretleri dahil değildir. İçerik hizmetleri ayrıca ücretlendirilir.
  • Abonelerimizin sms ve/veya bu paket haricinde eş zamanlı olarak kullanabilecekleri diğer data paket kullanımları faturada ayrıca ücretlendirilecektir.
  • Abonelerimizin Kampanyaya girişi ve çıkışı anlık olup, ücret ve kullanım kapasitesi fatura döneminin kalan gününe göre hesaplanıp"eşit olarak bölünmüş" şekilde kullanıma sunulur.
  • Kampanya kapsamında Çözüm Ortağı (cihaz ve servisi sağlayan firma) cihaz ve Mobil DVR servis bedelinin tamamı için aboneye fatura kesecek fakat söz konusu fatura karşılığında Çözüm Ortağı’na herhangi bir ödeme yapılmayacaktır. Çözüm Ortağı’na herhangi bir ödeme yapılırsa bu Vodafone sorumluluğunda olmayacak ve Vodafone’dan herhangi bir iade talebinde bulunamayacaktır. Muhasebeleştirilecek fatura Çözüm Ortağı’nın kestiği fatura olacaktır.
  • Kampanya konusu cihazlar çözüm ortakları tarafından, kampanya katılımına dair imzalı evrakların kendisine ulaşmasını takiben 15(onbeş) iş günü içinde kargo aracılığıyla veya elden müşterinin adresine teslim edilmiş olacaktır.
  • Cihazları teslim alan abone çözüm ortağına ait telefon numaralarını arayarak veya e-posta yoluyla montaj talebinde bulunacaktır. Montaj talebinden itibaren en fazla 8(sekiz) iş günü içinde olmak kaydıyla aboneye çözüm ortağı tarafından mutabık kalınmış bir montaj günü belirlenecektir.
  • Müşterinin çözüm ortağı ile mutabık kaldığı montaj randevu tarihinde değişiklik yapmak istemesi durumunda montajdan en az 4 (dört) iş günü önce tarih değişikliği talebini Çözüm Ortağı’na belirtmesi gerekecektir. Aksi durumda son 4(dört) iş günü içinde tarih değişikliği talebi gelirse çözüm ortağı montaj için ek ücret isteme hakkına sahip olacaktır. Bununla birlikte abonenin hatları için kampanya ücretlendirme süreci de başlamış olacaktır.
  • Verilen adreste doğru kişiye teslimatından Vodafone veya çözüm ortağı sorumlu olmayacaktır.
  • Kampanya için kullanılacak M2M SIM kartları abone aksini belirtmediği sürece aboneler adına çözüm ortaklarına cihazlara takılmak üzere Vodafone Kurumsal Bayisi tarafından kargo ile veya elden teslim edilecektir.
  • Tek seferde satış adedinin 10’u (on) geçmesi, yani en az 11 adet olması halinde montaj müşterinin il merkezlerinde (İstanbul, Ankara, İzmir’de ilçelerde de yapılabilecektir) istediği bir noktada tek seferde gerçekleştirilecektir. Müşteriden kaynaklı nedenlerle tek seferde bu işlemin yapılamaması durumunda ek montaj Şirket’in montaj merkezinde yapıldığı takdirde ek ücret alınmayacaktır.Müşteri, kendi istediği noktada montaj isterse daha önceden çözüm ortakları ile imzalanan sözleşmede bilgisini verdiği ek ücretleri ödemekle yükümlü olacaktır.
  • Montajlar Cumartesi günü de ek ücret alınmadan yapılabilir fakat Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde montaj işlemi olmayacaktır.
  • Montaj saatleri belirtilen günlerde 08:00-18:00 arasında olacaktır. Diğer saatlerdeki montaj işlemi çözüm ortağı tarafından ek ücrete tabi olacaktır.
  • Kampanya kapsamında 2 adet standart kamera, Mobil DVR Cihazı, 2 yıllık servis, data paketi ve standart montaj işlemi bu bedellere dahildir. Özel montajlar için bu bedeller dışında çözüm ortağı tarafından montaj ücreti talep edilebilir.
  • Vodafone kaynaklı olmayan sorunlarda, cihazlarda müşteri ve kullanım hatalarından kaynaklı olmayan ve sistemin doğru çalışmasını engelleyen garanti kapsamındaki bir sorun olması durumunda sorunun Vodafone’dan kaynaklanmadığının anlaşılmasını takiben 5 iş günü içerisinde Çözüm Ortağı sorun yaşanan cihazların hasar tespitini yapacak ve 7 iş günü içerisinde sorun tamamiyle çözülecek veya birebir yedek cihaz değişimi yapılacaktır.
  • Bir önceki maddede belirtilen şekilde sorun yaşanan cihazlara ilişkin değişimler il merkezlerinde (İstanbul, Ankara, İzmir’de ilçelerde de yapılabilecektir) müşterinin talep ettiği noktada tek seferde ücretsiz olarak yapılacaktır. İl merkezi dışında veya tek seferden daha fazla sayıda seferde değişim talep eden müşterilerden ek ücret çözüm ortakları tarafından talep edilebilecektir.Bu ek ücretler müşteri ile ŞİRKET arasında yapılacak sözleşmede açıkça belirtilecektir.
  • Cihazlar -25°C ile +60 °C arasında sıcaklık seviyelerinde çalışmaya uygundur.
  • Taahhüt süresi dahilinde Kampanyadan çıkılır ise kalan aylar için taahhüt edilmiş olan toplam tutarı (cihaz bedeli ve Kampanyada kalınan süre boyunca aylık paket ücreti üzerinden Vodafone tarafından yapılan kampanyaya özel indirim) abonelerimizin ilk faturasına ceza bedeli olarak yansıtılacak ancak data paketi için belirtilen cezai şart tutarı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun cezai şartlarla ilgili kararına uygun olarak hiçbir zaman, taahhütnamenin fesih ya da sona erme tarihinden ilgili taahhütnamenin süresi sonuna kadar olan dönem için aboneler tarafından ilgili taahhütname uyarınca taahhüt edilmiş olması nedeniyle ödenmesi gereken toplam data tutarını aşmayacaktır. Cihaz bedelinin kalan taksitleri her durumda bir sonraki faturaya yansıtılacaktır.
  • Ek cihaz ve özellikler ilk satınalma esnasında talep edildiğinde çözüm ortağı tarafından belirtilen fiyatlar üzerinden aboneye çözüm ortakları tarafından peşin olarak sunulabilecektir.
  • Kampanya süresi içinde araç değişikiliği vb. sebeplerle çözüm ortağından teslim alınan cihazın sökülmesini talep edilmesi halinde, çözüm ortağı tarafından belirlenecek olan demonte ücreti ayrıca ödenecektir.
  • Kampanya taahhüt süresi bittiğinde 24. aydan sonraki aylarda hizmet bedeli Çözüm Ortağı tarafından ayrıca ücretlendirilecek ve ayrı bir fatura ile fatura edilecektir. Hizmet bedeli çözüm ortaklarına göre değişkenlik gösterebilecektir.
  • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vodafone’un ve/veya Çözüm Ortağı’nın Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun belirlediği usul ve esaslara uygun olarak Kampanya’da değişiklik yapma hakkı saklıdır.
  • Taahütname için tıklayın

Bu kampanyalardan kimler yararlanabilir?
Kampanyadan sadece Vodafone M2M faturalı kurumsal hattı sahibi M2M tarifesi aboneleri yararlanabilmektedir.

Kampanyaya katılmak için müşteri tarafından hangi evrakların imzalanması gerekmektedir?
Kampanyaya katılmak için Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi, 24 aylık özel kampanya taahhütnamesi ve Vodafone Çözüm Ortağı’na ait sözleşmenin abonelerimiz tarafından ıslak imza ile imzalanması gerekmektedir.

Fiyatlara vergiler dahil midir?
Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Telsiz Ruhsat, Telsiz Kullanım ve ilk tesis vergileri hariçtir. Yeni hat açılışı aşağıdaki çözüm ortaklarımızın kurumsal APN’leri ile birlikte yapılır ve internet APN kapatılırsa “M2M0004-M2M Tarifesi-2” (52022) ile yapıldığında ilk tesis vergileri müşterilerden alınmayacaktır. Eğer çözüm ortaklarımızın kurumsal APN’leri tanımlanmaz, internet APN kullanılırsa “ATS0004-M2M Tarifesi” (1350) ile akitvasyon yapılmalıdır. Bu tarifede ilk tesis açılış vergisi alınmaktadır.

Kampanya hangi tarifeler ile tanımlanabilir?
Kampanya M2M0004 ve ATS0004 tariflerine tanımlanabilir. Yeni hat açılışı “M2M0004-M2M Tarifesi-2” (52022) ile yapıldığında ilk tesis vergileri müşterilerden alınmayacaktır. Eğer abone kurumsal APN kullanmak istemezse internet APN kullanabilmesi için hat “ATS0004” (1350) tarifesi ile açılabilir. Kampanya bu iki tarife dışındaki tarifeler ile tanımlanamamaktadır.

Mobil DVR sistemini kullanmak için Statik IP mi Dinamik IP mi gereklidir?
İhtiyaca göre her ikisi de kullanılabilir ama çoğu DVR sisteminde Statik IP’ye ihtiyaç vardır. Bunun bilgisi çözüm ortağından alınmalıdır. Statik IP ile dinamik IP aynı anda tanımlı olursa cihaz çalışma prensibi nedeniyle sistemde problem olacağı için sadece statik IP veya dinamik IP tanımlı olmalıdır.

Müşteri data paketi yeterli gelmez ise bir üst pakete geçebilir mi?
Aboneler kampanya süresince paket değiştiremez, başlangıçta aldığı paketten farklı bir pakete geçemezler. Bu sebeple kampanya başlangıcında abonenin ihtiyacına göre doğru paket seçilmesi önemlidir.

Kampanya kurgusu ne zaman başlar? Kampanyalar hatta ne zaman tanımlanır?
Cihazların araçlara montajı için çözüm ortağı aboneden randevu aldığında süreç başlar. Hatlara kampanya çözüm ortağından montaj yapılacak bilgisi geldiğinde tanımlanmalıdır. Hat açılışında kampanya tanımlanmayacaktır.

Kampanya ICCB ve Genesis’te sunulmakta mıdır?
Kampanya sadece Genesis’te bulunan abonelerimize sunulmaktadır.

Yurt dışı kullanımlar ücrete dahil midir?
Kampanya kapsamındaki data paketleri sadece yurt içinde geçerlidir. Yurtdışı kullanımlarda standart roaming tarifesi geçerli olur. Roaming yapacak abonelerde M2M Roaming paketleri teklif edilmelidir.

Firmaların sunduğu hizmette herhangi bir farklılık var mıdır?
Sunulan hizmet temelde aynı olmakla birlikte tedarikçiler, cihazlar ve internet arayüzleri değişmektedir. Kampanyada DVR cihazı, 2 adet kamera, 2 yıllık servis ve montaj dahil paket sunulmaktadır. Müşterilere mümkünse 4 çözüm ortağının da demo hesapları ve cihaz özellikleri sunulmalı ve müşterinin ihtiyaçlarını en iyi karşılayan cihazın satışı yapılmalıdır. Cihazlarla ilgili ayrıntılı bilgi çözüm ortaklarının sunumlarından ve internet sitelerinden sağlanabilir.

Cihaz modelleri birbirinden farklıdır? Pahalı olan cihazın ek özelliği nedir?
Cihaz özellikleri eğitim sunumunda yer almaktadır. Kısaca açıklamak gerekirse fiyat ile özellikler arasında bir doğru orantı yoktur. Fiyat farklılıkları farklı çözüm ortakları olması ve farklı maliyetleri olması nedeniyle oluşmaktadır. Önemli olan ucuz cihazı değil, müşterinin ihtiyacını tam karşılayan cihazı ve yazılımı müşteriye sunmaktır. Ürünün farklılı gösterebilecek temel bileşenleri; Kamera kalitesi, DVR kalitesi, DVR kayıt hafızası, Wi-Fi Hotspot internet özelliği, Araç Takip özelliği ve sistemin arayüzünün web tabanlı yazılım bağımsız olmasıdır.

Kampanyaya giriş ve çıkışı anlık mı olmaktadır?
Abonelerimizin Kampanyaya girişi ve çıkışı anlık olup, ilk girişlerde ücret ve kullanım kapasitesi ilk fatura döneminin kalan gününe göre hesaplanıp"eşit olarak bölünmüş" şekilde kullanıma sunulur. Bu sadece data paketi kısmı için geçerlidir, cihaz bedeli tam olarak yansıtılacaktır.

Kampanyaya giriş için genel kurallar nelerdir? (Kredi Kartsız kampanyaya dahil olması için kriterler)
- Satış sadece KSK'lar ve Vodafone Direkt Satış tarafından yapılabilir.
- Kampanyaya girecek GSM in Mernisi doğrulanmış olmalıdır.
- Kampanyaya girecek GSM yada müşteri numarası aşağıdaki listelerde yer almamalıdır.
- OKS Kara/Gri Liste
- Kredi Kartı Black Listesi
- Ceparan black listesi


Kampanya kapsamında hangi kredi kartları geçerli olacaktır?
Kampanyada kredi kartlı sistem geçerli değildir.

Kampanyaya katılım için hat sınırlanaması var mıdır?
Kurumsal müşteri numarasına bağlı 150 abonelik (GSM numaraları) aynı anda kampanyadan yararlanabilir.

Kurumsal tek fatura aboneleri bu kampanyadan yararlanabilir mi?
Evet yararlanabilirler.

Mevcut tarifem ile kampanyadan faydalanabilir miyim?
Hayır, kampanyadan M2M Tarifeleri ile birlikte yararlanılabilmektedir.

Kullanılmayan data miktarı sonraki aya devreder mi?
İlgili fatura dönemi içerisinde M2M data paketinden kullanılmayan data miktarı bir sonraki aya devretmez.

Kampanyadan çıkış yapılır ise toplu süre ücretinin tamamı mı ödenir?
Taahhüt süresi dahilinde Kampanyadan çıkılır ise kalan aylar için taahhüt edilmiş olan toplam tutarın (cihaz bedeli ve Kampanyada kalınan süre boyunca aylık paket ücreti üzerinden Vodafone tarafından yapılan kampanyaya özel indirim) abonelerimizin ilk faturamızasına ceza bedeli olarak yansıtılacak ancak belirtilen cezai şart tutarı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun cezai şartlarla ilgili kararına uygun olarak hiçbir zaman, taahhütnamenin fesih ya da sona erme tarihinden ilgili taahhütnamenin süresi sonuna kadar olan dönem için aboneler tarafından ilgili taahhütname uyarınca taahhüt edilmiş olması nedeniyle ödenmesi gereken toplam data tutarını aşmayacaktır. Cihaz bedelinin kalan taksitleri her durumda faturaya yansıyacaktır.

Abone hizmetten memnun değilse cezası silinerek iptal yapılabilir mi?
Hayır, müşteri memnuniyeti yoksa bunun sebepleri araştırılır ve sebep olan ilgili tarafa bu cihaz ceza bedeli yansıtılır. Hiçbir koşulda cezasız iptal yapılamaz, müşteri üzerindeki herhangi bir kampanya silinemez.

Bu kampanyalar kapsamında aboneye hangi durumda kampanyadan çıkış yapılır?
Abonelerimiz, taahhüt süresi boyunca hatlarını iptal etme, dondurma, kısıtlama, devretme, numara taşınabilirliği dahilinde başka operatöre taşıma, faturasız hatta geçme, M2M harici başka bir tarifeye geçiş talebinde bulunmaları ve Çözüm Ortağı sözleşmesinde bulunan diğer durumlar halinde kampanyadan çıkmış sayılır.

Cihaz taksit bedeli faturada hangi kalemde gozukecektir?
Kampanya kapsamında abonelerimizin tercih edecekleri Mobil DVR Sistemi için ilgili Vodafone Çözüm Ortağı’na ait aylık cihaz taksit bedeli taahhüt süresince “Tahsilatına Aracılık Edilen Bedel” olarak faturalandırılacaktır.

Kampanya girişinde hat kontrolü var mıdır?
Evet, bir GSM numarası aynı anda kampanyadan 1 kez yararlanabilir.

Kampanyadaki paketler içerisine içerik ücretleri dahil midir?
Kampanya kapsamındaki aylık 4GB, 8GB veya 15GB data paketinin bedellerine satın alınan içerik ücretleri dahil değildir. İçerik hizmetleri ayrıca ücretlendirilir.

Fiyata açılış vergileri dahil midir?
Hayır, kampanya fiyatına Simcard Bedeli, Yeni Tesis ÖİV, TK Ruhsat, ve TK Kullanım vergileri dahil değildir.

Kampanya kapsamında verilen data opsiyonları iptal edilebilir mi?
Hayır, bu kampanya kapsamında hatta tanımlanan data hakkı iptal edilemez; iptal edilirse abone kampanyadan çıkar ve cezai bedel oluşur.

Mobil DVR Sistemini kullanamama şikayeti ile ulaşan aboneler için hangi durumda ilgili iş ortağına yönlendirme yapılmalıdır?
Cihaz ve yazılım ile ilgili sorunlarında ilgili tedarikçiye yönlendirme yapılmalıdır.
Abonenin hattının aktiflik durumu (cihaz kampanyasından çıkmasına sebep bir durum sözkonusu mu?), data kullanımına engel bir durum olmadığı, ilgili bölgede kapsama veya sistem sorunu olup olmadığı ayrıca bulunduğu tarife ve kampanya bilgileri de kontrol edilir. Herhangi bir sorun olmadığı tespit edilirse bu durumda abone ilgili iş ortağı ile iletişime geçmesi yönünde bilgilendirilmelidir. Cihazlarda bilgileri kayıt altında tutan ve kapsama alanına girdiğinde bilgiyi transfer eden hafızalar da olduğu için kapsama da detaylı incelenmesi gereken bir konudur.

Firma: Atel / A-Smart
Adres: Hilal Mah. 677 Sok. No:9 Yıldız ANKARA
İletişim: 0 850 3333888
www.a-smart.com.tr

Firma: Gözmobil
Adres: İlkbahar Mahallesi 590 Sokak 3/10 Yıldız Çankaya/Ankara
İletişim: 0 312 4660064
www.gozmobil.com.tr

Firma: Metod
Adres: Derebey Sok. Dumankaya Flex Plaza No:13/68 Ataşehir/İSTANBUL
İletişim: 0 850 3605500
www.metodtakip.com

Firma: Karel
Adres: Yzb. Kaya Aldoğan Sokak 16 Zincirlikuyu 34394 İstanbul
İletişim: 0 850 2525575
www.karel.com.tr