Vodafone İş Yerim Güvende Kampanyası

Yükleniyor

İş Yerim Güvende Kampanyası

Bu kampanya sona ermiştir.

Vodafone Isyerim Güvenli Kamera Sistemi ile isyerinizi kameralar aracılıgıyla gözlemleyip güvenligini saglayabilirsiniz.

15GB interneti içinde Güvenlik Kamerası’na data hattı ile birlikte 24 ay kalma sözünüze sadece 89 TL!

7/24 video kayıt yapabilen, 15 GB data sayesinde uzaktan görüntüleri izleyebileceğiniz ve son 7 günün kaydını saklayabileceğiniz bir kamera sistemine sahip olabilirsiniz. Üstelik montaj ve destek ücretsizdir.

  • Kampanyadan sadece Vodafone M2M faturalı kurumsal hattı sahibi M2M tarifesi aboneleri yararlanabilmektedir.
  • Müşteri’ye faturalanan Ürün ve Hizmet bedeli, Vodafone tarafından Müşteri tarafından imzalanan Kampanya taahhütnamesi ve ŞİRKET ile yapılan temlik aracılığı ile Müşteri’den 24 aylık taksitler halinde tahsil edilecektir.
  • Kampanyada bir distribütör firma olmayacaktır, cihazlar kampanyaya katılan çözüm ortakları tarafından direkt olarak sağlanacaktır.
  • Aboneler kampanya süresince paket değiştiremez, başlangıçta aldığı paketten farklı bir pakete geçemezler. Bu sebeple kampanya başlangıcında abonenin ihtiyacına göre doğru paket seçilmesi önemlidir.
  • Abonelere kampanya kapsamında kurumsal APN ücretsiz olarak sunulmaktadır.
  • Kampanyaya katılmak için “M2M0004-M2M Tarifesi-2”de olmak gerekmektedir. İlk tesis vergisi ödenmeyen tarife sadece “M2M0004-M2M Tarifesi-2”dir. Bu tarifeye dahil olmak için hatlara kurumsal APN tanımlanması ve internet APN’in kapatılması zorunludur.
  • İş Yerim Güvende sistemi statik IP ile kullanılır, aynı anda iki IP birden olması sistemin çalışmasına engel olacaktır.
  • Abonelerin hatlarına ürün kullanımı için statik IP olması zorunludur. Hatlar Yeni Tesis ÖİV ödenmesi zorunlu olmayan M2M0004-M2M Tarifesi-2 tarifesi ile açılacakır.
  • Cihaz bedellerine ek olarak göre her ay 15 GB içeren M2M Data paketi KDV ve ÖİV Dahil sırasıyla 40 TL olarak abone faturasına yansıyacaktır.
  • Kampanya taahhüt bitiminden itibaren abone başka bir pakete geçmez veya taahhüdünü yenilemez ise 15 GB’tan oluşan data paketi taahhütsüz olarak 79 TL standart fiyatı ile faturaya yansımaya devam edecektir.
  • Data paketleri kapsamında sunulan 15GB paketi sadece yurtiçi kullanım içindir.
  • Data paketleri kapsamında sunulan datadan kullanılmayan miktarlar bir sonraki aya devretmeyecektir.
  • Data paketleri aşım durumunda paket aşım ücreti 0,1Kr/KB’tır.
  • Kampanya kapsamında verilen data paketi için adil kullanım sınırı sırasıyla 15 GB’tır. Bu sınırların aşılması durumunda fatura dönemi sonuna kadar aboneler 1 kbps’e kadar olan hız ile servisten yararlanmaya devam edebilirler.
  • Kampanya kapsamındaki data paketlerini kullanan aboneler ilgili fatura dönemi içinde yapacakları data paket aşımı kullanımlardan dolayı en fazla 100 TL ücret ödeyebileceklerdir.
  • Data kullanımında alınan ve gönderilen (download+upload edilen) veri paket limitinizden düşer. Paket aşımında da yine alınan ve gönderilen veri paket aşım ücreti üzerinden ücretlendirilir.
  • Kampanya kapsamındaki data paketleri bedeline satın alınan içerik ücretleri dahil değildir. İçerik hizmetleri ayrıca ücretlendirilir.
  • Abonelerimizin SMS ve/veya bu paket haricinde eş zamanlı olarak kullanabilecekleri diğer data paket kullanımları faturada ayrıca ücretlendirilecektir.
  • Abonelerimizin kampanyaya girişi ve çıkışı anlık olup, ilk girişlerde ücret ve kullanım kapasitesi ilk fatura döneminin kalan gününe göre hesaplanıp"eşit olarak bölünmüş" şekilde kullanıma sunulur.
  • Kampanya kapsamında Çözüm Ortağı (cihaz ve servisi sağlayan firma) cihaz ve İş Yerim Güvende servis bedelinin tamamı için aboneye fatura kesecek fakat söz konusu fatura karşılığında Çözüm Ortağı’na herhangi bir ödeme yapılmayacaktır. Çözüm Ortağı’na herhangi bir ödeme yapılırsa bu Vodafone sorumluluğunda olmayacak ve Vodafone’dan herhangi bir iade talebinde bulunamayacaktır. Muhasebeleştirilecek fatura Çözüm Ortağı’nın kestiği fatura olacaktır.
  • Kampanya konusu cihazlar çözüm ortakları tarafından, kampanya katılımına dair imzalı evrakların kendisine ulaşmasını takiben 15(on beş) iş günü içinde kargo aracılığıyla veya elden müşterinin adresine teslim edilmiş olacaktır.
  • Cihazları teslim alan abone çözüm ortağına ait telefon numaralarını arayarak veya e-posta yoluyla montaj talebinde bulunacaktır. Montaj talebinden itibaren en fazla 8(sekiz) iş günü içinde olmak kaydıyla aboneye çözüm ortağı tarafından mutabık kalınmış bir montaj günü belirlenecektir.
  • Müşterinin çözüm ortağı ile mutabık kaldığı montaj randevu tarihinde değişiklik yapmak istemesi durumunda montajdan en az 4(dört) iş günü önce tarih değişikliği talebini Çözüm Ortağı’na belirtmesi gerekecektir. Aksi durumda son 4(dört) iş günü içinde tarih değişikliği talebi gelirse çözüm ortağı montaj için ek ücret isteme hakkına sahip olacaktır. Bununla birlikte abonenin hatları için kampanya ücretlendirme süreci de başlamış olacaktır.
  • Verilen adreste doğru kişiye teslimatından Vodafone veya Çözüm Ortağı sorumlu olmayacaktır.
  • Kampanya için kullanılacak M2M SIM kartları abone aksini belirtmediği sürece aboneler adına çözüm ortaklarına cihazlara takılmak üzere Vodafone Kurumsal Bayisi tarafından kargo ile veya elden teslim edilecektir.
  • Tek seferde satış adedinin 5’i (beş) geçmesi, yani en az 6 adet olması halinde montaj müşterinin il merkezlerinde (İstanbul, Ankara, İzmir’de ilçelerde de yapılabilecektir) istediği bir noktada tek seferde gerçekleştirilecektir. Müşteriden kaynaklı nedenlerle tek seferde bu işlemin yapılamaması durumunda ek montaj Şirket’in montaj merkezinde yapıldığı takdirde ek ücret alınmayacaktır. Müşteri, kendi istediği noktada montaj isterse daha önceden çözüm ortakları ile imzalanan sözleşmede bilgisini verdiği ek ücretleri ödemekle yükümlü olacaktır.
  • Montajlar Cumartesi günü de ek ücret alınmadan yapılabilir fakat Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde montaj işlemi olmayacaktır.
  • Montaj saatleri belirtilen günlerde 08:00-18:00 arasında olacaktır. Diğer saatlerdeki montaj işlemi çözüm ortağı tarafından ek ücrete tabi olacaktır.
  • Kampanya kapsamında 1 adet kamera, 1 gün geriye dönük canlı izleme, 7 gün sd kart üzerinden izleme, 2 yıllık servis, data paketi ve standart montaj işlemi bu bedellere dahildir. Özel montajlar için bu bedeller dışında çözüm ortağı tarafından montaj ücreti talep edilebilir.
  • Vodafone kaynaklı olmayan sorunlarda, cihazlarda müşteri ve kullanım hatalarından kaynaklı olmayan ve sistemin doğru çalışmasını engelleyen garanti kapsamındaki bir sorun olması durumunda sorunun Vodafone’dan kaynaklanmadığının anlaşılmasını takiben 5 iş günü içerisinde Çözüm Ortağı sorun yaşanan cihazların hasar tespitini yapacak ve 7 iş günü içerisinde sorun tamamiyle çözülecek veya birebir yedek cihaz değişimi yapılacaktır.
  • Bir önceki maddede belirtilen şekilde sorun yaşanan cihazlara ilişkin değişimler il merkezlerinde (İstanbul, Ankara, İzmir’de ilçelerde de yapılabilecektir) müşterinin talep ettiği noktada tek seferde ücretsiz olarak yapılacaktır. İl merkezi dışında veya tek seferden daha fazla sayıda seferde değişim talep eden müşterilerden ek ücret çözüm ortakları tarafından talep edilebilecektir. Bu ek ücretler müşteri ile ŞİRKET arasında yapılacak sözleşmede açıkça belirtilecektir.
  • Cihazlar -5°C ile +45°C arasında sıcaklık seviyelerinde çalışmaya uygundur.
  • Taahhüt süresi dahilinde Kampanyadan çıkılır ise kalan aylar için taahhüt edilmiş olan toplam tutarı (Cihaz bedeli ve kampanyada kalınan süre boyunca aylık paket ücreti üzerinden Vodafone tarafından yapılan kampanyaya özel indirim) abonelerimizin ilk faturasına ceza bedeli olarak yansıtılacak ancak data paketi için belirtilen cezai şart tutarı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun cezai şartlarla ilgili kararına uygun olarak hiçbir zaman, taahhütnamenin fesih ya da sona erme tarihinden ilgili taahhütnamenin süresi sonuna kadar olan dönem için aboneler tarafından ilgili taahhütname uyarınca taahhüt edilmiş olması nedeniyle ödenmesi gereken toplam data tutarını aşmayacaktır. Cihaz bedelinin kalan taksitleri her durumda bir sonraki faturaya yansıtılacaktır.
  • Ek cihaz ve özellikler ilk satın alma esnasında talep edildiğinde çözüm ortağı tarafından belirtilen fiyatlar üzerinden aboneye çözüm ortakları tarafından peşin olarak sunulabilecektir.
  • Kampanya süresi içinde araç değişikiliği vb. sebeplerle çözüm ortağından teslim alınan cihazın sökülmesini talep edilmesi halinde, çözüm ortağı tarafından belirlenecek olan demonte ücreti ayrıca ödenecektir.
  • Kampanya taahhüt süresi bittiğinde 24. aydan sonraki aylarda hizmet bedeli Çözüm Ortağı tarafından ayrıca ücretlendirilecek ve ayrı bir fatura ile fatura edilecektir.
  • Fiyatlara vergiler dahildir. Vodafone’un ve/veya Çözüm Ortağı’nın Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun belirlediği usul ve esaslara uygun olarak Kampanya’da değişiklik yapma hakkı saklıdır.
  • Taahhütname için tıklayın

Bu kampanyalardan kimler yararlanabilir?

Kampanyadan sadece Vodafone M2M faturalı kurumsal hattı sahibi M2M tarifesi aboneleri yararlanabilmektedir.

Kampanyaya katılmak için müşteri tarafından hangi evrakların imzalanması gerekmektedir?

Kampanyaya katılmak için Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi, 24 aylık özel kampanya taahhütnamesi ve Vodafone Çözüm Ortağı’na ait sözleşmenin abonelerimiz tarafından ıslak imza ile imzalanması gerekmektedir.

Kampanya ücretleri nedir?

 

Kampanya cihaz ücretleri 24 ay taahhütlü taksitli modelde aşağıdaki gibidir:

Cihaz: Model1
Cihaz Aylık Taksit Tutarı: 
49 TL
Montaj ve Kurumsal APN Bedeli:
Ücretsiz


Kampanya kapsamında cihazlar ile birlikte alınması gereken data paketi seçeneği 15 GB M2M data paketidir. Paket fiyatı aşağıdaki gibidir:


İndirimsiz Aylık Paket Tutarı: 
79 TL
Kampanya kapsamında İndirimli Paket Tutarı:  40 TL

 

Fiyatlara vergi dahil midir?

Fiyatlara vergiler dahildir. Telsiz Ruhsat, Telsiz Kullanım ve ilk tesis vergileri hariçtir. Yeni hat açılışı aşağıdaki çözüm ortaklarımızın kurumsal APN’leri ile birlikte yapılır ve internet APN kapatılırsa “M2M0004-M2M Tarifesi-2” (52022) ile yapıldığında ilk tesis vergileri müşterilerden alınmayacaktır. Kampanyadaki çözüm ortaklarımızın APN’leri:

 

Firma İsmi

Tanımlanacak APN İSMİ

Gözmobil

gozmobil

Kampanya hangi tarifeler ile tanımlanabilir?

Kampanya M2M0004 tarifesine tanımlanabilir. Yeni hat açılışı “M2M0004-M2M Tarifesi-2” (52022) ile yapıldığında ilk tesis vergileri müşterilerden alınmayacaktır. Kampanya bu tarife dışındaki tarifeler ile tanımlanamamaktadır.

Müşteri data paketi yeterli gelmez ise bir üst pakete geçebilir mi?

Aboneler kampanya süresince paket değiştiremez, başlangıçta aldığı paketten farklı bir pakete geçemezler. Bu sebeple kampanya başlangıcında abonenin ihtiyacına göre doğru paket seçilmesi önemlidir.

Kampanya kurgusu ne zaman başlar? Kampanyalar hatta ne zaman tanımlanır?

Cihazların  montajı için çözüm ortağı aboneden randevu aldığında süreç başlar. Hatlara kampanya çözüm ortağından montaj yapılacak bilgisi geldiğinde tanımlanmalıdır. Hat açılışında kampanya tanımlanmayacaktır.

Kampanya ICCB ve Genesis’te sunulmakta mıdır?

Kampanya sadece Genesis’te bulunan abonelerimize sunulmaktadır.

Yurt dışı kullanımlar ücrete dahil midir?

Kampanya kapsamındaki data paketleri sadece yurt içinde geçerlidir. Yurtdışı kullanımlarda standart roaming tarifesi geçerli olur. Roaming yapacak abonelerde M2M Roaming paketleri teklif edilmelidir.

Kampanyaya giriş ve çıkışı anlık mı olmaktadır?

Abonelerimizin Kampanyaya girişi ve çıkışı anlık olup, ilk girişlerde ücret ve kullanım kapasitesi ilk fatura döneminin kalan gününe göre hesaplanıp"eşit olarak bölünmüş" şekilde kullanıma sunulur. Bu sadece data paketi kısmı için geçerlidir, cihaz bedeli tam olarak yansıtılacaktır.

Kampanyaya giriş için genel kurallar nelerdir? (Kredi Kartsız kampanyaya dahil olması için kriterler)

-Satış sadece KSK'lar ve Vodafone Direkt Satış tarafından yapılabilir.

-Kampanyaya girecek GSM in Mernisi doğrulanmış olmalıdır.

-Kampanyaya girecek GSM yada müşteri numarası aşağıdaki listelerde yer almamalıdır.

- OKS Kara/Gri Liste

- Kredi Kartı Black Listesi

- Ceparan black listesi

Kampanya kapsamında hangi kredi kartları geçerli olacaktır?

Kampanyada kredi kartlı sistem geçerli değildir.

Kampanyaya katılım için hat sınırlaması var mıdır?

Hayır yoktur.

Kurumsal tek fatura aboneleri bu kampanyadan yararlanabilir mi?

Evet yararlanabilirler.

Mevcut tarifem ile kampanyadan faydalanabilir miyim?

Hayır, kampanyadan M2M Tarifeleri ile birlikte yararlanılabilmektedir.

Kullanılmayan data miktarı sonraki aya devreder mi?

İlgili fatura dönemi içerisinde M2M data paketinden kullanılmayan data miktarı bir sonraki aya devretmez.

Kampanyadan çıkış yapılır ise toplu süre ücretinin tamamı mı ödenir?

Taahhüt süresi dahilinde Kampanyadan çıkılır ise kalan aylar için taahhüt edilmiş olan toplam tutarın (cihaz bedeli ve Kampanyada kalınan süre boyunca aylık paket ücreti üzerinden Vodafone tarafından yapılan kampanyaya özel indirim) abonelerimizin ilk faturamızasına ceza bedeli olarak yansıtılacak ancak belirtilen cezai şart tutarı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun cezai şartlarla ilgili kararına uygun olarak hiçbir zaman, taahhütnamenin fesih ya da sona erme tarihinden ilgili taahhütnamenin süresi sonuna kadar olan dönem için aboneler tarafından ilgili taahhütname uyarınca taahhüt edilmiş olması nedeniyle ödenmesi gereken toplam data tutarını aşmayacaktır. Cihaz bedelinin kalan taksitleri her durumda faturaya yansıyacaktır.

Abone hizmetten memnun değilse cezası silinerek iptal yapılabilir mi?

Hayır, müşteri memnuniyeti yoksa bunun sebepleri araştırılır ve sebep olan ilgili tarafa bu cihaz ceza bedeli yansıtılır. Hiçbir koşulda cezasız iptal yapılamaz, müşteri üzerindeki herhangi bir kampanya silinemez.

Bu kampanyalar kapsamında aboneye hangi durumda kampanyadan çıkış yapılır?

Abonelerimiz, taahhüt süresi boyunca hatlarını iptal etme, dondurma, kısıtlama, devretme, numara taşınabilirliği dahilinde başka operatöre taşıma, faturasız hatta geçme, M2M harici başka bir tarifeye geçiş talebinde bulunmaları ve Çözüm Ortağı sözleşmesinde bulunan diğer durumlar halinde kampanyadan çıkmış sayılır.

Cihaz taksit bedeli faturada hangi kalemde gözükecektir?

Kampanya kapsamında abonelerimizin tercih edecekleri Indoor  Kamera Sistemi için ilgili Vodafone Çözüm Ortağı’na ait aylık cihaz taksit bedeli taahhüt süresince “Tahsilatına Aracılık Edilen Bedel” olarak faturalandırılacaktır.

Kampanya girişinde hat kontrolü var mıdır?

Evet, bir GSM numarası aynı anda kampanyadan 1 kez yararlanabilir.

Kampanyadaki paketler içerisine içerik ücretleri dahil midir?

Kampanya kapsamındaki 15GB data paketinin bedellerine satın alınan içerik ücretleri dahil değildir. İçerik hizmetleri ayrıca ücretlendirilir.

Fiyata açılış vergileri dahil midir?

Hayır, kampanya fiyatına Simcard Bedeli, Yeni Tesis ÖİV, TK Ruhsat, ve TK Kullanım vergileri dahil değildir.

Kampanya kapsamında verilen data opsiyonları iptal edilebilir mi?

Hayır, bu kampanya kapsamında hatta tanımlanan data hakkı iptal edilemez; iptal edilirse abone kampanyadan çıkar ve cezai bedel oluşur.

İş Yerim Güvende kampanyası kapsamındaki   sistemi kullanamama şikayeti ile ulaşan aboneler için hangi durumda ilgili iş ortağına yönlendirme yapılmalıdır?

Cihaz ve yazılım ile ilgili sorunlarında ilgili tedarikçiye yönlendirme yapılmalıdır.

Abonenin hattının aktiflik durumu (cihaz kampanyasından çıkmasına sebep bir durum sözkonusu mu?), data kullanımına engel bir durum olmadığı, ilgili bölgede kapsama veya sistem sorunu olup olmadığı ayrıca bulunduğu tarife ve kampanya bilgileri de kontrol edilir. Herhangi bir sorun olmadığı tespit edilirse bu durumda abone ilgili iş ortağı ile iletişime geçmesi yönünde bilgilendirilmelidir.

Şifrenizi almak için S yazıp 7000'e ücretsiz SMS gönderin.
Samsung Galaxy
J7 Prime
iPhone 7
32GB
Samsung Galaxy
J7 2016
Vestel Venus V3
5580
Samsung Galaxy
S7 Edge