Araç ve Filo Takip Nedir?

Araç takip Sistemi ile, mobil personeliniz ve araçlarınızın takip ve yönetimini sağlayın!

Kontrol ve Yakıt Tasarrufu: Araç filosuna ait adres, lokasyon, hız, katedilen mesafe, sürüş zamanı ve rota benzeri bilgilerin anlık olarak kontrol edebilirsiniz. Bu sayede iş ihtiyacı dışında kullanımlar engellenir, rölanti süresi kontrol altında olur; %15’e varan yakıt tasarrufu sağlar.

Operasyonel Verimlilik: Sürücülere gerçek zamanlı rota ve işyönlendirme gibi uzaktan destek hizmetlerinin sağlanması sonucu etkin km takibi yapılır, bölgelere giriş çıkış raporları oluşturulur, verimlilik artar.

Güvenli Sürüş: Acil durumlarda veya araç çalınması gibi durumlarda araç filosuna ait lokasyon bilgilerinin paylaşılabilmesi sayesinde sürücü ve araç güvenliği artar.

Yönetim Kolaylığı: Tüm araçların tek merkezden, tek ekrandan kontrol edilmesi sayesinde etkin sürücü performansı takibi ve yönetim kolaylığı sağlanır.

Kimlere Uygun?

Saha elemanlarının anlık ve geçmişe yönelik faaliyetlerini takip etmek ve yönlendirmek isteyen tüm firmalar için uygundur.

  • gizle göster içerik

    24 Ay Taksitli Kampanya

    Çözüm Ortağı Cihaz Aylık Taksit Tutarı 250 MB IoT/M2M Paket Tutarı Toplam Aylık Kampanya Tutarı Motaj ve Kurumsal APN Bedeli
    Arvento 28 TL 11 TL 39 TL Ücretsiz
    Atel 24 TL 11 TL 35 TL Ücretsiz
    Blink 24 TL 11 TL 35 TL Ücretsiz
    Mobiliz-Filotürk 24 TL 11 TL 35 TL Ücretsiz
    Fora 24 TL 11 TL 35 TL Ücretsiz
    Trio 24 TL 11 TL 35 TL Ücretsiz
    Vektör 24 TL 11 TL 35 TL Ücretsiz
    Rota 24 TL 11 TL 35 TL Ücretsiz
    Satko 24 TL 11 TL 35 TL Ücretsiz
    Seyir Mobil 24 TL 11 TL 35 TL Ücretsiz
  • gizle göster içerik

    • Kampanyadan sadece Vodafone M2M faturalı kurumsal hattı sahibi M2M tarifesi aboneleri yararlanabilmektedir.
    • Müşteri’ye faturalanan Ürün ve Hizmet bedeli, Vodafone tarafından Müşteri tarafından imzalanan Kampanya taahhütnamesi ve ŞİRKET ile yapılan temlik aracılığı ile Müşteri’den 24 aylık taksitler halinde tahsil edilecektir.
    • Kampanyada bir distribütör firma olmayacaktır, cihazlar kampanyaya katılan çözüm ortakları tarafından direkt olarak sağlanacaktır.
    • Kampanya kapsamında çözüm ortağı (cihaz ve servisi sağlayan firma) cihaz ve araç takip servis bedelinin tamamı için aboneye fatura kesecek fakat söz konusu fatura karşılığında çözüm ortağına herhangi bir ödeme yapılmayacaktır. Çözüm ortağına herhangi bir ödeme yapılırsa bu Vodafone sorumluluğunda olmayacak ve Vodafone’dan herhangi bir iade talebinde bulunamayacaktır. Muhasebeleştirilecek fatura çözüm ortağının kestiği fatura olacaktır.
    • Kampanya konusu cihazlar çözüm ortakları tarafından, kampanya katılımına dair imzalı evrakların kendisine ulaşmasını takiben 6(altı) iş günü içinde kargo aracılığıyla müşterinin adresine teslim edilmiş olacaktır.
    • Cihazları teslim alan abone çözüm ortağına ait telefon numaralarını arayarak veya e-posta yoluyla montaj talebinde bulunacaktır. Montaj talebinden itibaren en fazla 5 iş günü içinde aboneye çözüm ortağı tarafından mutabık kalınmış bir montaj günü bildirilecektir.
    • Müşterinin çözüm ortağı ile mutabık kaldığı montaj randevu tarihinde değişiklik yapmak istemesi durumunda montajdan en az 2 (iki) iş günü önce tarih değişikliği talebini Çözüm Ortağı’na belirtmesi gerekecektir. Aksi durumda son 2 iş günü içinde tarih değişikliği talebi gelirse çözüm ortağı montaj için ek ücret isteme hakkına sahip olacaktır. Bununla birlikte abonenin hatları için kampanya ücretlendirme süreci de başlamış olacaktır.
    • Verilen adreste doğru kişiye teslimatından Vodafone veya çözüm ortağı sorumlu olmayacaktır.
    • Kampanya için kullanılacak M2M SIM kartları abone aksini belirtmediği sürece hatlar aboneler adına çözüm ortaklarına cihazlara takılmak üzere Vodafone Kurumsal Bayisi tarafından kargo ile veya elden teslim edilecektir
    • Tek seferde satış adedinin 5’i (beş) geçmesi, yani en az 6 adet olması halinde montaj müşterinin il merkezlerinde (İstanbul, Ankara, İzmir’de ilçelerde de yapılabilecektir) istediği bir noktada tek seferde gerçekleştirilecektir. Müşteriden kaynaklı nedenlerle tek seferde bu işlemin yapılamaması durumunda ek montaj Şirket’in montaj merkezinde yapıldığı takdirde ek ücret alınmayacaktır.Müşteri, kendi istediği noktada montaj isterse daha önceden çözüm ortakları ile imzalanan sözleşmede bilgisini verdiği ek ücretleri ödemekle yükümlü olacaktır.
    • Montajlar Cumartesi günü de ek ücret alınmadan yapılabilir fakat Pazar günleri ve resmi tatil günlerinde montaj işlemi olmayacaktır.
    • Vodafone kaynaklı olmayan sorunlarda, cihazlarda müşteri ve kullanım hatalarından kaynaklı olmayan ve sistemin doğru çalışmasını engelleyen garanti kapsamındaki bir sorun olması durumunda sorunun Vodafone’dan kaynaklanmadığının anlaşılmasını takiben 72 saat içerisinde Çözüm Ortağı sorun yaşanan cihazların hasar tespitini yapacak ve 5 iş günü içerisinde sorun tamamiyle çözülecek veya birebir yedek cihaz değişimi yapılacaktır.
    • Belirtilen şekilde sorun yaşanan cihazlara ilişkin değişimler il merkezlerinde (İstanbul, Ankara, İzmir’de ilçelerde de yapılabilecektir) müşterinin talep ettiği noktada tek seferde ücretsiz olarak yapılacaktır. İl merkezi dışında veya tek seferden daha fazla sayıda seferde değişim talep eden müşterilerden ek ücret çözüm ortakları tarafından talep edilebilecektir.Bu ek ücretler müşteri ile ŞİRKET arasında yapılacak sözleşmede açıkça belirtilecektir.
    • Kampanya standart cihazında pil paket kapsamına dahil değildir. Talep eden aboneler taahhütnamede yer alan aksesuar listesindeki ilgili kutucuğu işaretleyerek fiyat farkını ödeyerek pil içeren cihazı edinebilirler.
    • Cihazlar -30°C ile +60 °C arasında sıcaklık seviyelerinde çalışmaya uygundur.
    • Cihaz bedellerine ek olarak her ay 250 MB M2M Data paketi KDV ve ÖİV Dahil 11 TL olarak abone faturasına yansıyacaktır.
    • Kampanya taahhüt bitiminde itibaren abone başka bir pakete geçmez veya taahhüdünü yenilemez ise 250 MB M2M data paketi taahhütsüz olarak 12 TL standart fiyatı ile faturaya yansımaya devam edecektir.
    • 250 MB M2M data paketi kapsamında sunulan 250 MB data paketi sadece yurtiçi kullanım içindir.
    • 250 MB M2M data paketi kapsamında sunulan 250 MB data paketinden kullanılmayan miktarlar bir sonraki aya devretmeyecektir.
    • 250 MB’ı aşım durumunda paket aşım ücreti 0,09Kr/KB’tır
    • Kampanya kapsamında verilen data paketi için adil kullanım sınırı 1 GB’tır, 1 GB’ın aşılması durumunda fatura dönemi sonuna kadar aboneler 128kbps’e kadar olan hız ile servisten yararlanmaya devam edebilirler.
    • Kampanya kapsamındaki aylık 250 MB M2M data paketini kullanan aboneler ilgili fatura dönemi içinde yapacakları paket aşımı data kullanımlardan dolayı en fazla 100 TL ücret ödeyebileceklerdir.
    • Data kullanımında alınan ve gönderilen (download+upload edilen) veri paket limitinizden düşer. Paket aşımında da yine alınan ve gönderilen veri paket aşım ücreti üzerinden ücretlendirilir.
    • Kampanya kapsamındaki aylık 250 MB M2M data paketinin bedeline satın alınan içerik ücretleri dahil değildir. İçerik hizmetleri ayrıca ücretlendirilir.
    • Abonelere kampanya kapsamında kurumsal APN ücretsiz olarak sunulmaktadır.
    • Abonelerimizin sms ve/veya bu paket haricinde eş zamanlı olarak kullanabilecekleri diğer data paket kullanımları faturada ayrıca ücretlendirilecektir.
    • Abonelerimizin Kampanyaya girişi anlık olup, ilk girişlerde ücret ve kullanım kapasitesi ilk fatura döneminin kalan gününe göre hesaplanıp"eşit olarak bölünmüş" şekilde kullanıma sunulur.
    • Taahhüt süresi dahilinde Kampanyadan çıkılır ise kalan aylar için taahhüt edilmiş olan toplam tutarın (cihaz bedeli ve Kampanyada kalınan süre boyunca aylık paket ücreti üzerinden Vodafone tarafından yapılan kampanyaya özel indirim) abonelerimizin ilk faturamızasına ceza bedeli olarak yansıtılacak ancak data ve sms paketi için belirtilen cezai şart tutarı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun cezai şartlarla ilgili kararına uygun olarak hiçbir zaman, taahhütnamenin fesih ya da sona erme tarihinden ilgili taahhütnamenin süresi sonuna kadar olan dönem için aboneler tarafından ilgili taahhütname uyarınca taahhüt edilmiş olması nedeniyle ödenmesi gereken toplam tutarı aşmayacaktır. Cihaz bedelinin kalan taksitleri her durumda bir sonraki faturaya yansıtılacaktır.
    • Kapı sensörü, ısı sensörü, pil, kimlik tanıma vb. ek cihaz ve özellikler ilk satınalma esnasında bu sözleşme kapsamında talep edildiğinde belirtilen fiyatlar üzerinden aboneye çözüm ortakları tarafından peşin olarak sunulabilecektir. Satınalma sonrasında bu ek özellikler talep edilirse çözüm ortağı ile müşteri arasında imzalanan sözleşmedeki fiyatlar geçerli olacaktır. Bu bedeller Kampanya fiyatlarına ve satış kurgusu kapsamına dahil olmayıp, bilgi amaçlı paylaşılmaktadır
    • Kampanya kapsamında çözüm ortağında teslim alınan cihazın sökülmesini talep edilmesi halinde, çözüm ortağı tarafından belirlenecek olan demonte ücreti ayrıca ödenecektir.
    • Kampanya taahhüt süresi bittiği ay sonunda 250 MB M2M data paketinin aylık sabit ücreti (KDV ve ÖİV dahil) 12 TL’ye yükselecektir. 24. aydan sonraki aylarda hizmet bedeli Çözüm Ortağı tarafından ayrıca ücretlendirilecek ve ayrı bir fatura ile fatura edilecektir. Hizmet bedeli aylık KDV Dahil 12 TL olmak üzere yıllık peşin olarak alınır.
    • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Vodafone’un ve/veya Çözüm Ortağı’nın Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun belirlediği usul ve esaslara uygun olarak Kampanya’da değişiklik yapma hakkı saklıdır.
    • Kampanya 01.05.2017 tarihine kadar geçerlidir.
    • Taahütname için tıklayın.
  • gizle göster içerik

    • 1.Bu kampanyalardan kimler yararlanabilir?
    • Kampanyadan kurumsal M2M aboneleri yararlanabilir.
    • 2. Kampanyaya katılmak için müşteri tarafından hangi evrakların imzalanması gerekmektedir?
    • Kampanyaya katılmak için Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi, 24 aylık özel kampanya taahhütnamesi ve Vodafone Çözüm Ortağı’na ait sözleşmenin abonelerimiz tarafından ıslak imza ile imzalanması gerekmektedir.
    • 3. Kampanya ücretleri nedir?
    • Kampanya ücretleri 24 ay taahhütlü taksitli modelde aylık 35 TL’dir.
    • Arvento Çözümü için kampanya ücreti 24 ay taahhütlü taksitli modelde aylık 39 TL’dir.
    • 4. Fiyatlara vergiler dahil midir?
    • Fiyatlara KDV ve ÖİV dahildir. Telsiz Ruhsat, Telsiz Kullanım ve ilk tesis vergileri hariçtir. Yeni hat açılışı “M2M0004 - M2M Vergisiz Data” (52022) ile yapıldığında ilk tesis vergileri müşterilerden alınmayacaktır.
    • 5. Kampanya hangi tarifeler ile tanımlanabilir?
    • Kampanya M2M0004 ve ATS0004 tariflerine tanımlanabilir. Yeni hat açılışı “M2M0004 - M2M Vergisiz Data” (52022) ile yapıldığında ilk tesis vergileri müşterilerden alınmayacaktır. Eğer abone kurumsal APN kullanmak istemezse internet APN kullanabilmesi için hat
    • “ATS0004” (1350) tarifesi ile açılabilir. Kampanya bu iki tarife dışındaki tarifeler ile tanımlanamamaktadır.
    • 6. Kampanya kurgusu ne zaman başlar? Kampanyalar hatta ne zaman tanımlanır?
    • Cihazların araçlara montajı için çözüm ortağı aboneden randevu aldığında süreç başlar. Hatlara kampanya çözüm ortağından montaj yapılacak bilgisi geldiğinde tanımlanmalıdır. Hat açılışında kampanya tanımlanmayacaktır.
    • 7. Yurt dışı kullanımlar ücrete dahil midir?
    • Kampanya kapsamındaki aylık 250 MB M2M data paketi sadece yurt içinde geçerlidir. Yurtdışı kullanımlarda standart roaming tarifesi geçerli olur.
    • 8. Kampanyaya giriş anlık mı olmaktadır?
    • Abonelerimizin Kampanyaya girişi anlık olup, ilk girişlerde ücret ve kullanım kapasitesi ilk fatura döneminin kalan gününe göre hesaplanıp"eşit olarak bölünmüş" şekilde kullanıma sunulur.
    • 9. Kampanyaya katılmak için tarife koşulu var mıdır?
    • Kampanyaya katılmak için “ATS0004 - M2M Vergili Data” veya “M2M0004 - M2M Vergisiz Data”de olmak gerekmektedir. İlk tesis vergisi ödenmeyen tarife sadece “M2M0004 - M2M Vergisiz Data”dir. Bu tarifeye dahil olmak için hatlara kurumsal APN tanımlanması ve
    • internet APN’in kapatılması zorunludur.
    • 10. Kampanyaya giriş için genel kurallar nelerdir? (Kredi Kartsız kampanyaya dahil olması için kriterler)
    • - Satış sadece KSK'lar ve Vodafone Direkt Satış tarafından yapılabilir.
    • - Kampanyaya girecek GSM in Mernisi doğrulanmış olmalıdır.
    • - Kampanyaya girecek GSM yada müşteri numarası aşağıdaki listelerde yer almamalıdır.
    • - OKS Kara/Gri Liste
    • - Kredi Kartı Black Listesi
    • - Ceparan black listesi
    • 11. Kampanya kapsamında hangi kredi kartları geçerli olacaktır?
    • Kampanyada kredi kartlı sistem geçerli değildir.
    • 12. Kampanyaya katılım için hat sınırlanaması var mıdır?
    • Kurumsal müşteri numarasına bağlı 150 abonelik (GSM numaraları) aynı anda kampanyadan yararlanabilir.
    • 13. Kurumsal tek fatura aboneleri bu kampanyadan yararlanabilir mi?
    • Evet yararlanabilirler.
    • 14. Mevcut tarifem ile kampanyadan faydalanabilir miyim?
    • Hayır, kampanyadan M2M Tarifeleri ile birlikte yararlanılabilmektedir.
    • 15. Kullanılmayan data miktarı sonraki aya devreder mi?
    • İlgili fatura dönemi içerisinde M2M data paketinden kullanılmayan data miktarı bir sonraki aya devretmez.
    • 16. Kampanyadan çıkış yapılır ise toplu süre ücretinin tamamı mı ödenir?
    • Taahhüt süresi dahilinde Kampanyadan çıkılır ise kalan aylar için taahhüt edilmiş olan toplam tutarın (cihaz bedeli ve Kampanyada kalınan süre boyunca aylık paket ücreti üzerinden Vodafone tarafından yapılan kampanyaya özel indirim) abonelerimizin ilk faturamızasına ceza bedeli olarak yansıtılacak ancak belirtilen cezai şart tutarı Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun cezai şartlarla ilgili kararına uygun olarak hiçbir zaman, taahhütnamenin fesih ya da sona erme tarihinden ilgili taahhütnamenin süresi sonuna kadar olan dönem için aboneler tarafından ilgili taahhütname uyarınca taahhüt edilmiş olması nedeniyle ödenmesi gereken toplam tutarı aşmayacaktır. Cihaz bedelinin kalan taksitleri her durumda faturaya yansıyacaktır.
    • 17. Bu kampanyalar kapsamında aboneye hangi durumda kampanyadan çıkış yapılır?
    • Abonelerimiz, taahhüt süresi boyunca hatlarını iptal etme, dondurma, kısıtlama, devretme, numara taşınabilirliği dahilinde başka operatöre taşıma, faturasız hatta geçme, M2M harici başka bir tarifeye geçiş talebinde bulunmaları ve Çözüm Ortağı sözleşmesinde bulunan diğer durumlar halinde kampanyadan çıkmış sayılır.
    • 18. Cihaz taksit bedeli faturada hangi kalemde gozukecektir?
    • Kampanya kapsamında abonelerimizin tercih edecekleri Araç Takip Sistemi için ilgili Vodafone Çözüm Ortağı’na ait aylık cihaz taksit bedeli taahhüt süresince “Tahsilatına Aracılık Edilen Bedel” olarak faturalandırılacaktır.
    • 19. Kampanya girişinde hat kontrolü var mıdır?
    • Evet, bir GSM numarası aynı anda kampanyadan 1 kez yararlanabilir.
    • 20. Kampanyadaki paketler içerisine içerik ücretleri dahil midir?
    • Kampanya kapsamındaki aylık 250 MB M2M data paketinin bedeline satın alınan içerik ücretleri dahil değildir. İçerik hizmetleri ayrıca ücretlendirilir.
    • 21. Fiyata açılış vergileri dahil midir?
    • Hayır, kampanya fiyatına Simcard Bedeli, Yeni Tesis ÖİV, TK Ruhsat, ve TK Kullanım vergileri dahil değildir.
    • 22. Kampanya kapsamında verilen data opsiyonları iptal edilebilir mi?
    • Hayır, bu kampanya kapsamında hatta tanımlanan data hakkı iptal edilemez; iptal edilirse abone kampanyadan çıkar.